Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam. Posiadam bmw e36 1.8i 113KM z 91 roku i mam pewien problem. A mianowicie jestem zmuszony wymienic silnik z m40 na m40 ale w tym silniku co bede go wkładał są dwa przewody doprowadzające paliwo (tak mi sie przynajmniej zdaje) a w tym oryginalnym jest tylko jeden. O co tutaj chodzi?? z tego co zdążyłem zauważyć to samochod był u jakiegos "lewego" mechanika i niektóre rzeczy są zrobione na odwal sie. Może być taka możliwość że jeden z przewodów został przecięty i zaślepiony?? W najbliższym czasie postaram sie wstawić zdjęcia. Z góry dziekuje za pomoc. Edytowane przez Yoyo91
Opublikowano
na tak dobrze piszecie tylko dlaczego na tym silniku co mam teraz założony jest tylko jeden przewód zapewne doprowadzajacy paliwo?? jutro zrobie zdjecie i wstawie do tematu
Opublikowano
na tak dobrze piszecie tylko dlaczego na tym silniku co mam teraz założony jest tylko jeden przewód zapewne doprowadzajacy paliwo?? jutro zrobie zdjecie i wstawie do tematu

 

może ten mechanik coś grzebal jak pisałeś i drugi przewód paliwowy pociągnął tak że go nie widzisz sprawdź dobrze

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
faktycznie. sprawdziłem i jest tylko w drugim miejscu...teraz tylko jak rozróżnić który z nich doprowadza paliwo a który to przelewowy??
Opublikowano

to tak na listwie dolotowej masz z jednej strony regulator ciśnienia paliwa. Jest

on na końcu listwy paliwowej,

a na jej przeciwległym końcu

czyli przy podszybiu powinien

być wąż paliwowy

doprowadzający paliwo,a na

środku listwy (być może

trochę od dołu) tzw. powrót

czyli przewód który

odprowadza nadmiar do

baku.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
a jak chcesz wiedzieć który od baku do silnika ma zasilać tzn który jest zasilający to wejdź pod auto i na zasilającym będzie żałożony filtr paliwa po przewodzie trafisz do komory silnika i będziesz wiedział wtedy

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano

ręki nie dam ale myślę,że ten właśnie w jakimś czarnym pancerzu jest zasilający niech ktoś potwierdzi bądz poprawi.I masz tam kawałki węży paliwowych są na nich kolory u mnie jak wym. pompę to zasilający był z czerwonymi nadrukami i u Ciebie też go widzę obstawiam,że to ten.

 

Zdejmij te przewody może ukażą Ci się strzałki na króćcach,które mówią jak podłączyć.Tak miałem u siebie ale to w innym aucie ale może warto spr.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.