Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o pomoc bo mi ręce opadają. E 46 330d 2001r.

Auto po stłuczce, wywalone poduszki - zamiast nich oporniki

wywalone napinacze - założone nowe

wywalony kabel pirotechniczny - założony opornik

skasowana crash data

walnięty sterownik silnika - jest inny ze starą pamięcią

i teraz

małe ciśnienie na listwie - myślałem, że regulator w pompie i wymieniłem na nowy (400 zł)

pompa progowa sprawna - zmierzone ciśnienie jest ok 5 bar

auto kręci i pali ale tylko na plaku!!!!

Był problem z łączeniem się EWS i sterownika ale elektronik podobno usunął ten defekt.

Podpowiedzcie gdzie mogę jeszcze zajrzeć, gdzie szukać.

Opublikowano

Jakieś błędy?

Czujniki położenia wału/wałka?

Co do ciśnienia - 5 bar to trochę chyba za dużo jak na mój gust.

Co do małego ciśnienia na listwie - albo uszkodzona pompa CR (niestety) - najlepiej zobacz na podmiankę, albo zobacz coś bardzo prozaicznego - zobacz czy filtr paliwa nie przepuszcza Ci powietrza na układ.

Opublikowano
Kumpel miał problem podobny kwestia okazało się dobór odpowiedniego STEROWNIKA SILNIKA bodajże za 4 razem trafił i w czarodziejski sposób silnik ożył ... :shock:
Opublikowano

No nie całe 5 barów jest na listwie czyli tyle co daje pompa progowa.

W piątek będzie podpięty pod komputer przez innego elektronika. Zobaczymy.

Opublikowano
No nie całe 5 barów jest na listwie czyli tyle co daje pompa progowa.

W piątek będzie podpięty pod komputer przez innego elektronika. Zobaczymy.

 

Ciut za dużo - powinno być w ok. 4 bar.

Opublikowano

Jestem po wizycie elektronika.

Jeden błąd na inpie - niskie ciśnienie na szynie do rozruchu.

W momencie rozruchu ciśnienie podnosi się do ok 180 barów ale zaraz spada. Silnik jakby chciał zapalić nawet dymka daje.

Pompka w baku ok

pompka progowa ok

teraz co to może być?

pompa wysokiego ciśnienia to już druga

regulator w pompie jest nówka

a może wtryski?

podpowiedzcie czego się czepić

Opublikowano
to na pewno czujnik poniewaz przy odpieciu silnik MUSI wyraznie gorzej pracowac tzn CIEZKO i TWARDO. Natomiast po ponownym podpieciu silnik powinien sie "wyciszyc" tzn ze czujnik wysyla sygnal. Moim zdaniem to on bedzie przyczyna problemu. Jak macie mozliwosc to podmienic go ze sprawnym i sprawdzic prace "na odlaczenie wtyczki". Moment dokrecania czujnika 35Nm.
Opublikowano
Kolego Loona Thic to już kolejna pompa co prawda używana ale niczego nie wykluczam

 

Nooo, i nie wykluczaj.

Sprawdź jeszcze obudowę filtra powietrza, bo czasem cybanty sie rozszczelniają, ew. obudowa jest uszkodzona/pęknięta i auto się non stop zapowietrza.

Dzieje się tak niestety przez nieumiejętną wymianę wkładu filtra paliwa.

Opublikowano

Auto już gada a raczej mruczy:)

Żle podpiąłem przewody paliwowe - dlatego ciśnienie na listwie skakało

walnięta cewka na jednym wtrysku - przyczyną był sterownik silnika

Ważne że problem z głowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.