Skocz do zawartości

m47 syczy brak mocy


leonlionheart

Rekomendowane odpowiedzi

witam.mam nastepujący problem z moca i turbo.cos syczy z okolicy turbo czuc spaliny bo szczypie w oczy gdy wezme tam głowe przystawie.gdy siedze za kierownica i dodam gazu słysze syczenie w okolicy schowka.oraz samochód jest słaby.nie przerywa nie kopci odpala normalnie.zimny wkrecał sie słabo na obroty. słychac też takie basowe klekotanie jakby gdzies był nieszczelny dolot albo cos. jakis pomysł? turbo pada? powiem ze przed tymi objawami miałem wymieniany termostat główny był demontowany egr dolot powietrza odchylony na bok moze cos sie rozszczelniło? moze wąż pękł jakis?mam słabe dojscie tam turbo. a tak wogóle słychac straszne szumienie po oddaniu gazu od 2tys obr.myslałem ze wisko sie spina.co wy na to?moze wisko zaczeło pracowac gdy dostał silnik prawidłową temperature po wymianie termostatu? prosze o porade.jestem za granicą i niebardzo mam gdzie isc do mechanika wiadomo tutaj mi wymienią pół silnika i skasują tysiące.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej to ja ponownie miałem czasu chwile i zrobiłem ogledziny rozebrałem dolot powietrza filtr powietrza sprawdziłem weze ic wszystko było dobre ale gdy znajomy mechanik wymieniał mi termostat(przy mnie)odchylał egr na bok i ta elastyczna rurka(charmonijka) jest teraz peknieta w dwuch miejscach.przez te odgiecie egru w bok musiała pęknąc.wiec tą droga spaliny uciekały i stracił moc.przy okazji zamieniłem zaworki n75 ten od turbo zmieniłem miejscami z egr i auto zyskało troche mocy :cool2: lepiej od dołu idzie.mysle ze mniej spali teraz:) taki morął z tego ze jesli chcez miec dobrze cos zrobione zrób to sam.sam bym zmieniał termostat ale kumpel mi zamawiał na szybkiego na firme to na drugi dzien był w sklepie tez bym sprowadził na drugi dzien ale w zimnym garazu nie chciało mi sie grzebac wiec pojechałem do kumpla zeby ogarnoł.ale sie nie popisał. musze dodac jeszcze ze gdy rurka od egr przepuszczała to temperatura silnika spadła do 80stopni. tak wogóle ma ktos patent jak naprawic taką rurke jakims domowym sposobem lub materiałami ze sklepu typu nomi? jestem w holandii i nie usmiecha mi sie szukac rurki egr. moze jakims poxipolem zakleic albo poxyliną?a jakas tasma odporna na wysokie temperatury moze sie nada?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jest taki klej odporny na 350 stopni, w nomi kiedyś kupowałem właśnie, ale nie mogę przypomnieć sobie nazwy. Jedna gruba tubka i wychodzą 2 składniki które mieszasz, podobnie jak poxipol tylko że te składniki są w jednej tubce oddzielone w środku. Jak przypomnę sobie nazwę napiszę. Powodzenia :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dzieki za podpowiedz tylko ejstem w holandii i tutaj pewnie inne produkty tego typu sa ale mysle ze jak zakleje taką masą to zda egzamin spokojnie tam nie ma jakiegos wielkiego cisnienia czy temperatury troche spalin leci tylko.w kazdym razie mam nadzieje ze moge tak jeździc narazie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.