Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Posiadam bmw e36 z silnikiem 2.5 td 115 km z 93r i mam z nim problem ze w ostatnim czasie spadły osiągi autka tzn musze go zyłować na każdym biegu żeby jakoś jechał. Co to może być ? czy konczy sie w nim turbina? Autko do setki przyspiesza około 15 sekund. dokladnie jak na tym filmiku ktory znalazlem w sieci:
Opublikowano
wyciagnij filtr powietrza i najlepiej wymien i wyczysc dolot powietrza od filtrado turbiny i od turbiny do silnika leci waz tez go wyczysc a jak bedzie tam olej to turbina albo do naprawy albo do wymiany
Opublikowano
filtr powietrza wymieniałem jakies 4-5 miesiecy temu wiecchyba by sie jakos szczegolnie nie zabrudził a śladów oleju nie widzialem, z reszta czesto kontroluje poziom oleju i wygląda na to że nic nie ubywa
Opublikowano
sprawdzales od turbiny do silnika odkrec tam przy turbinie i sprawdz i palcami obroc wirnik jak niema oporow jest ok jak sa turbo a reszte to tylko na kompie sprawdzisz :D pozatym dymi samochod? kolektor tez mozesz wyczyscic :D a z tego co na filmiku widac wogole turbina nie pompuje. a sprawdzenie turba jest prostema byc sucho i jak zrzucisz z przodu i z tylu weze z turbini wirnik ma sie obraca caly bo lubi sie ukrecic na walku i zawsze wina uzytkownika zimny nie katuj gasisz to odczekaj 1-2min az turbo sie schlodzi i zatrzyma :D a co do filtra zmienia sie razem z olejem przy turbie jak odkurzacz syf ciagnie:D
Opublikowano
zajrzę dzisiaj jeszcze tam do filtra :) ten filmik to nie jest mój tylko takie porównanie mniej więcej , ja uwazam ze turbina mi sie załącza bo czuc jak po 2.2 tys obrotow autko dostaje kopa ale nie takiego jak mialo wlasnie kiedys. autka nie katuje zimnego zawsze pojezdze pare km zanim zaczynam jezdzic troszke ostrzej tak samo czekam zawsze chwilke przed zgaszeniem silnika. a co do dymienia to czasami troche dymi na czarno. a jak moge wyczyscic kolektor ssący ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pospawdzaj przewody od turbiny, wszystkie opaski na dolocie, możę po prsotu jakiś wąż ma dziure i całe ciśninie z turbo idzie w powietrze? Może teżbyć coś ze sterownikiem turbiny (o ile w tym silniku coś takiego jest). A jak nie to podjedź na pomiar ciśnienia doładowania i wszystko bedzie jasne.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.