Skocz do zawartości

Oryginalne ksenony


nobeli

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich:D

 

moim dzisiejszym pytaniem jest to ze mam zestaw xenon hid w aucie i nie jestem zbytnio z niego zadowolony... i tym sposobem chcialem kupic orginalne przetornice oraz orginalne palniki D2s do swojego auta ... pytanie moje jest takie bo czytam po tym allegro ze sa lampy poliftowe dla xenona i dla zwyklych zarowek??? to sa tam jakies inne mocowania zarowek/palnikow??? czy poprostu chodzi im o to ze w jednej lampie jest h7 a w drugiej xenon??? czy jest rzeczywiscie takie same mocowanie dla zwyklej zarowki h7 i d2s??? moglby ktos zrobic zdjecie jakie jest mocowanie dla d2s?????? zebym mial pewnosc bo nie chce kupic czegos co pozniej to nie bedzie pasowalo a taki ori zestawik xenon nie jest tani;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W te zwykłe ze soczewką nie wsadzisz oryginalnego ksenonu jeżeli o to Ci chodzi. Mój znajomy kupił i montował w nie właśnie HID. Ale za nie długo kupił oryginalne lampy bo HID strasznie szybko mu się przepalał. Lepiej przyoszczędź i kup oryginalne lampy kompletne. Ja w e46 miałem HID i nie chce od tamtej pory nawet na nie patrzeć :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie mozna tego jakos przerobic?

 

Raczej nie kolego. Ten mój znajomy jest ogarnięty i nie robił żadnych przeróbek więc chyba się nie da. Widziałem kiedyś takie plastikowe kółka z zaczepami i w nie się wkładało żarnik HID, ale moim zdaniem nie zda to rezultatu (choć na własnej skórze nie testowałem). Zrób tak jak pisałem. Przemęcz się, uciułaj kasy i kup oryginał i będziesz miał spokój na długi czas. Taka jest moja rada, ale oczywiście zrobisz jak zechcesz. Powodzenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o ksenon w e39 na podstawie włąsnych doświadczeń mogę stwierdzić że cała magia mocnego strumienia świetlnego tkwi włąśnie w budowie samej lampy. Szwagier miał zwykłe lampy, założył zestaw HID i świeci to gorzej jak zwykłe lampy. Ja mam oryginalne ksenony, padła mi żarówka i jedna przetwornica, zakupiłem więc najtańsze żarówki po 13 zeta oraz dwie przetwornice D2S podróby z allegro po 60 zeta ale o wyglądzie jak oryginalne i świeci to rewelacyjnie, jak oryginał. Jedyna różnica to że rozpalają się one nie w 1-2 sekundy a 5 sekund.

Jeśli chodzi o różnicę przedliftowe a poliftowe to przedliftowe są rozbieralne i jak padną regulatory to nie ma problemu z wymianą, a z tego co tu czytałem to poliftowe są "nierozbieralne" i trzeba na gorąco odklejać szkło i później kleić. Ale nie miałem takich poliftowych lamp więc nie mogę tego potwierdzić z całą pewnością...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemekww moge sie dowiedziec jak to zrobiles ze na przetwornicy hid oodpaliles zarnik d2s ? mi padla przetwornica orginalna bmw tylko ta duza nie ta mala ... a mam xenony hidy z starego auta i leza mi jak jest taka mozliwosc to ciekawi mnie jak to mozna zrobic poniewaz na galce do zarnika ida mi 3 kable a od hid wychodza dwa probowalem na wszystkie sposoby i nie odpalilo mi go ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam tez miałem problemy ze światłami bo bardzo słabo świeciły i wymiana żarówek nie pomagała a wiec na początku wymiana regulatorów po liftingowych, od razu napisze ze jest możliwa ich wymiana bez użycia piekarnika i opalarki czy tam czegoś innego co może uszkodzić klosz reflektora a czas operacji nie wiele dłuższy wystarczy trochę zręczności manualnych. A teraz do rzeczy: przerobiłem na xenony zwykle reflektory soczewkowe, zakupiłem na aledrogo przetwornice fabryczne potem dokupiłem żarniki nie chińskie i adapterki do zamocowania zarnika D2S w uchwycie reflektora przystosowanego do klasycznej zarówki H7 tez takie sa na alledrogo

http://www.google.pl/imgres?q=adapter+d2s+h7&hl=pl&rlz=1C1RNNN_enNL360&biw=1280&bih=675&tbm=isch&tbnid=JU2OXQ4sppECrM:&imgrefurl=http://allegro.pl/adapter-adaptor-mocowanie-xenon-bmw-e46-d2s-d2r-i1788450737.html&docid=hI4pSXr9MDTmDM&imgurl=http://www.aliveboard.com.pl/xenony/BA_009.JPG&w=700&h=467&ei=C3YcT4DDOoqk-gbH2Pz6Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=794&vpy=338&dur=22&hovh=183&hovw=275&tx=119&ty=96&sig=107520994623642003018&page=4&tbnh=138&tbnw=196&start=56&ndsp=22&ved=1t:429,r:3,s:56

, potem wypolerowalem klosz i ciesze sie niebiansko bialym swiatlem. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam,

 

Ja mam takie małe pytanko, czy jak kupie zwykłe lampy to da rade tam zamontować oryginalny xenon :?: :?: :?:

Mianowicie chodzi mi o to czy mocowania będą mi się zgadzały, bo mam aktualnie xenon ale połamała mi się jedna lampa i chciałem po prostu przyoszczędzić :8)

kupić zwykłe lampy i przerzucić cały środek, żarniki soczewki itp

 

Z fartem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.