Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam takie problem wymieniałem silnik z 1.6 m40(trup)+sekwencyjna instalacja gazowa stag300 na 1.8 m40 z tego co się dowiedziałem cały osprzęt taki sam teraz na zimnym silniku przy przyspieszaniu bardzo przerywa i obrotomierz dziwnie skacze np. z 2500 na 3500 i wraca spowrotem na 2500 jak wskazówka od temperatury stanie w pionie to się poprawia ale na biegu jałowym tez potrafi sie cos takiego dziac i po takim przerwaniu przelacza sie z gazu na benzyne(na benzynie tak samo przerywa).Obroty trzyma w okolicy 800

I jeszcze jedna sprawa nie wiem czy powinno tak byc ale po odkreceniu korka od wlewu oleju obroty spadaja i tak jakby powietrzem dmuchało.

proszę o jakies rady.

Opublikowano
dmuchało jak odkrecisz tak? miałem podobnie z tym ze jak chciałem odkrecic korek wlewu oleju to zasysalo mocno korek ze prawie go nie szlo oderwac,i z obrotami tez byl problem. problemem okazl sie odpowietrznik skrzyni korbowej (to kolo bagnetu oleju okragle dziadostwo tzw odma) moze tez byc ze masz walniety czujnik temperatury,sonda przewody itd itd mozesz tez sprubowac pojezdzic troche na benzynie i zobaczyc czy sie cos poprawi. moze byc tez kopulka walnieta bo w m40 jest. a jak odpala zimna?
Opublikowano
zimna odpala nawet dobrze przytrzymam chwile na wyzszych obrotach i jakos chwile chodzi tylko ze czasami gasnie wlasnie dmucha jak odkrece korek.
Opublikowano

to ze po odkreceniu korka wlewu oleju obroty wariuja to dobrze,

byc moze, ze masz niesprawna odme,

uzyj wyszukiwarki, bylo pisane o odmie i o tym jak sie zachowuje silnik po odkreceniu korka, moze to wyjasni sprawe

Opublikowano
no przeciez pisałem koledze jakie ja miałem objawy. jeszcze raz powiem. nie schodzil z obrotow trzymał 1200 a jak odpaliłem i jakims cudem trzymal 900 to nie rowno chodzil tzn przerywał.a nikt nie mogl dojsc co jest..na forum znalazlem taki wątek o tej odmie,gosc pisal ze jak ktos ma problemy z obrotami i nierowna praca to ma zajzec własnie do tej odmy. w moim przypadku sie sprawdzilo.
Opublikowano
wiesz jak sprawdzic ta odme?odpal bryke otworz mache i popros niech ci ktos zgasi silnik a ty sluchaj przy tej odmie czy nie syczy powietrze. i jak koledzy radza wszystkie wezyki i gume. jak nic to na kompa.
Opublikowano
jak masz kanał i będziesz miał ciepły silnik to wjedz i odlacz na chodzącym silniku sonde, jesli zacznie swirowac ,falowac lub cos podobnego to znaczy ze sonda jest ok a jesli nie bedzie reakcji to sonda do zmiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.