Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakiś czas temu zgasło mi pozycyjne (pasek) w klapie z tyłu. Po wymianie żarówki dalej ciemność, więc sprawdziłem napięcie i niestety 0.

Ponoć wina będzie leżała w FRM-ie, jednak wywalić ponad 300zł żeby się okazało, że to nie to - trochę lipa..

I tu pytanie do was - po czym sprawdzić czy to faktycznie wina FRM (inpa?) czy jednak szukać gdzieś na wiązce (nie brałem się za nią bo nie uśmiecha mi się rozbierać środka samochodu żeby się do niej dostać).

Opublikowano

Błąd spalonej żarówki się święci..

Właśnie chodziło mi o to jak podłączyć żeby sprawdzić. Jakieś błędy w frm widziałem ale to było coś od napięcia akumulatora i raczej dawniej..

Opublikowano
najpewniej przetarty kabel w peszlu przy klapie, dlaczego nagle FRM miałby się zepsuć?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Proponuję odszukać wiązkę w bagażniku, wytypować kabel od tej pozycji i wbić voltomierz w izolację tego kabla. Jeśli napięcie jest, masz odpowiedź - usterka gdzieś przy zawiasie, jeśli nie będzie napięcia powtórz tę czynność przy module.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.