Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam prośbę potrzebuję dobrego mechanika który ogarnia ten silnik mianowicie chodzi mi o ustawienie rozrządu.

W silniku była padnięta uszczelka pod głowicą i po tej naprawie silnik nie chodzi tak jak powinien.Valvetronic jest w stanie awaryjnym i dodatkowa są błędy od wałków rozrządu.Pomocy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozumiem że mechanik może być z różnych części Polski skoro nie podałeś miejsca zamieszkania, w takim razie dość obeznany w tym silniku jest AutoClassicservice Wa-wa Raszyn ul. Jasna 4 tel. 603975574
Opublikowano
Witam dzięki za podpowiedż. Nie podałem z prostego powodu bo na południu polski może być problem z mechanikiem chyba że ASO Rzeszów.Jutro zadzwonię i się dowiem co i jak.Pozdr.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koło Tarnowa jest podobno świetny mechanik który ogarnia wszystko i dodatkowo przygotowuje samochody rajdowe. http://www.speed555.com/hoim-serwis/index.html albo zapytaj forumowicza johnny ktory też ma ten silnik i jest z Tarnowa, moze wie gdzie jest dobry specjalista od N42.
Opublikowano
Koło Tarnowa jest podobno świetny mechanik który ogarnia wszystko i dodatkowo przygotowuje samochody rajdowe. http://www.speed555.com/hoim-serwis/index.html (...).

 

Może i są świetni, z pewnością są też zadowoleni klienci z ich usług, ja jestem neutralny, nie polecam ani nie ostrzegam przed nimi, robiłem coś u nich ostatni raz kilkanaście lat temu i byłem średnio zadowolony, ale to kawał czasu więc mogło się wiele pozmieniać.

Kumpel robił u nich auto jakiś czas temu i nie był zadowolony.

Zadzwonić i popytać zawsze warto.

 

(...)albo zapytaj forumowicza johnny ktory też ma ten silnik i jest z Tarnowa, moze wie gdzie jest dobry specjalista od N42

 

Koledze już napisałem na PW ale tu też powtórzę że NIESTETY nie znam nikogo takiego w ponad 100 tysięcznym mieście :duh: , ja na szczęście nie miałem problemów z rozrządem w tym silniku więc nie miałem potrzeby poszukiwania specjalisty.

"Mój" mechanik u którego serwisuję auta od kilkunastu lat nie zna tego silnika, poznaje go na moim egzemplarzu :lol:

Ja bym najpierw szukał po autoryzowanych serwisach Boscha, są w okolicy, może któryś z nich ma pojęcie o tym silniku, w najgorszym wypadku zostaje ASO BMW tylko że to może być bardzo kosztowne.

 

Przy okazji do autora wątku :

dlaczego mechanik który wymieniał uszczelkę pod głowicą oddał Ci niesprawne auto ? dlaczego je odebrałeś ? chyba nie zrobiłeś tego na zasadzie że wymieniajcie uszczelkę a rozrządem będziemy się martwić potem ?? Dlaczego mechanik nie zablokował, pooznaczał kół zębatych, vanosów ?

No chyba że problemy z rozrządem miałeś już przed wymianą uszczelki.

Opublikowano

Auto kupiłem już częsciowo rozgrzebane tzn. koronka z trzecim wałkiem była już ściągnięta!!!. Niemcy stwierdzili że u nich się to nie opłaca robić więc auto poszło na export.

Mechanik który to robił co mógł to sobie oznaczył, ale niestety efekt jest średnio zadawalający . Mogłem kupić drugi motor i było by po problemie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.