Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem i pytam: przy próbie odpalania kręci rozrusznik wszystko ok napięcie też tylko jakby nie dostawał paliwa i jak odpali to wrażenie jest jakby nie palił na wszystkie gary i co najważniejsze to że nie ma w ogóle mocy jakby był zblokowany ale check się nie zapala tylko czasami mrógnie!!!

(od razu nadmienię, że raz na pięć prób odpala normalnie) i wtedy jest wszystko ok.

Miałem taki przypadek pół roku temu (ale wtedy tylko nie miał mocy i nie równo pracował silnik na wolnych obrotach - ale normalnie odpalał) i przyczyną była usterka ruchomej klapki w tzw przepływomierzu, która blokowała powietrze. A teraz ta część jest ok, także nie mam zielonego pojęcia dlaczego

Aha jeszcze jedno: gdy źle odpali i nie ma mocy to po przejechaniu jakiegokolwiek odcinka drogi po wyłączeniu silnika chodzi wentylator (temperatura jest zawsze ok)

Może ktoś wie?

Opublikowano

byłem dzisiaj u mechanika i podpiął pod kompa = stwierdził, że to wina czujnika położenia wału.

Także nasuwa się pytanko, czy takie są objawy przy uszkodzonym czujniku wału?

Może ktoś miał inne objawy ale diagnozę taką samą?

Opublikowano
Dokladnie taki jest objaw bo to czujnik tzn SPALANIA STUKOWEGO dziala na zasadzie elektro magnesu,podobny objaw ma czujnik polozenia walka rozrzadu.
Opublikowano

Ale ten czujnik to groszowe sprawy ,juz drozszy i bardziej skomplikowany do wymiany jest czujnik polozenia walka rozrzadu...

Powodzenia w wymianie i bezawaryjnosci...

Opublikowano

do olorob x5

ja kupiłem nowy czujnik SIEMENS za 250zł brutto

a ile kosztuje od rozrządu to nie wiem i chyba nie chce wiedzieć:)

a tak poza tym to łańcuch ile wytrzymuje kilometrów (wiadomo że duży wpływ ma kierowca) ale tak średnio, może słyszałeś?

Opublikowano

Podobno do konca zywotnosci auta co wiem w 3.0d,czasami jak ktos robi remont co jest nie oplacalne to wymieniaja lub tylko sprawdzaja slizgi od lancucha i hydrauliczne napinacze lancucha.

Rozrzad jest bez obslugowy.

Opublikowano
U mnie ostatnio nie odpalila 3.0d automat 2003r okazalo sie zbyt male cisnienie pompy pod progowej bylo kolo jednego bara to nie odbapala a jak kolo 1,5 to odalala natomiast auto osiagalo 3tys obrotow i odcinalo jak w benzynie. Wymiana pompy 990zl Pierburga i cisnieje przed odpaleniem niespelna 4bary i ta pompa juz musiala wczesniej dawac sporo mniej bo dopiero teraz podczas jazdy auto odzyskalo swoja pelna moc.
X5 e53 10L/100km automat. 184@245

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.