Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Jestem nowym uzytkownikiem forum.Nie mogłem znalezc dokładnie tematu dotyczącego mojego problemu wiec zalozyłem nowy(a moze juz tez jestem zmeczony tym moim problemem).

Wiec sprawa sie zaczeła ze auto zaczelo palic zbyt wiele jak na ten motor czyli po miescie ok 13-15l /100km przy spokojnej jezdzie a trasa normalnie ok 7l/100km (poprzednio miałem 530D i paliła mniej).Wszystko wygląda ok czyli filtry,nie kopci nie ubywa oleju,nie muli sie temperatura ok (czysciłem tez EGR) po prostu tylko to spalanie.Pojechałem na podłączyc pod kompa do znajomego i jedyne co go zadziwiło to dawka paliwa na biegu jałowym czyli 8mg/cykl a mówi ze w innych jest ok 3mg tak wiec nie miałem sie do czego przyczepic.Co wiecej gdyby tego mieszania bylo malo jeden z mechaników dosłuchał sie ze mam do wymiany koło dwumasowe i to moze byc przyczyna błędnych wskazan na kompie poniewaz czujniki mogą łapac błąd i mowi zeby najpierw naprawic dwumas a potem szukac wskazan na kompie.jestem juz zielony co robic.Prosze o rade moze ktos mial podobny przypadek z ta dawka paliwa i dwumasem czy to wogóle ma jakies powiazanie???

Opublikowano
przeszukaj moje posty, od marca do września się z tym tematem kulałem - dużego spalania, szału może teraz nie ma i nie pali jak innym po 7 litrów w typowej jeździe miejskiej ale 10L na 100 nie przekraczam ( teraz w cyklu mieszanym gdzie w większości miasto wyszło 800 na zbiorniku, ale raczej spokojna jazda-wyjątkowo ) moze to styl jazdy nie wiem( jezdze raczej agresywnie i dynamicznie ), ale sie nie poddaje i dalej drążę temat jak jest jaki błąd na kompie albo złe wskazania na logach , pewnie nie raz jeszcze podbije pod jakiś swój stary temat
Opublikowano
Taka dawka paliwa jest normalna jak auto jest niedogrzane, może czujnik temperatury silnika ci wskazuje jakieś dziwne rzeczy. Przeskanuj auto też DISem w razie co sprawdź w disie za pomocą funkcji serwisowych czy ktoś nie podniósł dawki paliwa o parę miligramów. Poza tym podstawowa sprawa to przepływomierz i termostaty no i korekty wtrysków bo to najczęstsze przyczyny dużego spalania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.