Skocz do zawartości

BMW Coupe 318is falujace obroty po wlaczeniu nawiewu i radia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam.mam nastepujacy problem z obrotami, przyspiesza,odpala bez problemu,tylko na postoju skaczą miedzy 900a 600 czasem nawet ponizej ale nie gasnie w ogole. odpialem wtyczke z krokowego i obroty przestaly skakac ale byly za to wyzsze 1100/1200 . Odpialem rowniez wtyczke od przeplywki i zgasł . Co moze byc felerne ? ,krokowiec podobno jest nowy,czyscilem go dzis w benzynce,moze lekka poprawa.. moze jak zostawie ja w benzynie na noc cos pomoze ? .

Licze na wasza pomoc, z gory dzieki i pozdrawiam :cool2:

Edytowane przez Młody90
Opublikowano
przed zalozeniem tematu czytalem wszystkie te tematy,ale niestety jakos nie bardzo opisuja moj problem, po czesci ale nie do konca.. chcialbym takiego potwierdzenia czy to jest silniczek krokowy .. :idea:
Opublikowano
pomoze ktos ? - czytalem owe tematy - czyscilem dzisiaj przepustnice,krokowy i przeplywke, bylo idealnie ,na postoju , az do momentu ruszenia,zaczelo szalec i nie pomoglo.
Opublikowano
a te wężyki od podciśnień masz szczelne? u mnie jak ssał lewe powietrze do listwy to też troche obroty wariowały.
Opublikowano
od krokowca ida dwa weze,jeden od przeplywki a drugi od silnika - ten od silnika jak scislem to bylo syczenie powietrza i obroty byly git - to bedzie to ? - koszt takiego weza ori 50zł.
Opublikowano
zdjalem ,objerzalem, w jednym miejscu jest malenka dziurka - nie wiem czy to przez to ucieka lewe powietrze ale waz zamowiony .
Opublikowano
mam pytanie jeszcze, na postoju po wlaczeniu swiatel i nawiewu obroty momentalnie zaczynaja falowac + pasek piszczy - pasek do wymiany a co sadzicie o alternatorze?. sprawdzilem ladowanie ,miesci sie miedzy 13-14V - przy falujacych obrotach trudno bylo stwierdzic ile dokladnie. pozdr
Opublikowano

bylem u goscia ktory sprawdzil mi zywotnosc akumulatora i ladowanie i wszystko jest w jak najlepszym porzadku..

po wlaczeniu swiatel to nie,ale po wlaczeniu nawiewu i radia to obroty skacza miedzy 200/1000 obrotow.. co to moze byc ? .

Opublikowano

mam pytanie , jakie powinny byc obroty, takie jak ze zdjecia 1 czy 2 ? . Dodam ze ze zdjecia 2 mam takie obroty po normalnej jezdzie a po chwili czyli ok 2-3sek spadaja obroty tak jak na zdjeciu nr 1 . z tym falowaniem to juz sam nie wiem, nie faluja po wlaczeniu nawiewu,widac lekko sie ugina wskazkowka ale nie faluje od 300-1000..

http://imageshack.us/g/543/dsc00005cs.jpg/

 

sprawdzilem czujnjik TPS

Otwarta przepustnica

Pin 1 i 3 5.5V

Pin 2 i 3 5.5V

Pin 1 i 2 2.2V

Zamknieta przepustnica

Pin 1 i 3 5.5V

Pin 2 i 3 1.5V

Pin 1 i 2 6V

Opublikowano
ja mam jescze pytanie,co powinno sie dziac po odlaczeniu przeplywki ? zgasnac czy utrzymywac sie na obrotach ? bo u mnie gasnie . to po pierwsze a po drugie u mnie widze ze to sie dzieje dosyc czesto po skreceniach kolami ,ostatnio bylem pod podziemnym parkingiem i szukalem z 10min miejsca i caly czas falowaly.. przy jezdzie w miescie rzadko sie to dzieje.. moga byc kable ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.