Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam..

 

Pytanie dla obeznanych. Mam do wymiany wspornik koła tył, czasami zwany zwrotnicą, ponieważ zerwał się gwint w jarzmie w który wkręcana jest śruba górnego wahacza.

Zwrotnic na allegro w pip, ale pytanie brzmi:

czy jest różnica w średnicy wielowypustu do którego wchodzi półośka w zależności od modelu silnika czy wszystkie E90 mają takie same?

Mam silnik N52 2990cm3 z oznaczeniem 325i (USA).

Czarna Eta (SOLD)................Granatowy Mieczysław (LIVE!).......................Czarna Szmata

http://www.gimnastycy.pl/avatar.jpg

Opublikowano

wg tego wspornik jest taki sam dla kazdej e9x niezależnie od silnika i rodzaju napędu

http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=33326774807%09

z tym że półośka wchodzi w piastę koła el nr 1, a nie bezpośrednio we wspornik

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=WV53&mospid=49566&btnr=33_1231&hg=33&fg=40

tak czy inaczej używane wsporniki sprzedawane są z piastą i łożyskiem które w każdym e9x są takie same.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.