Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Wczoraj zacząłem bawić się INPA z moim e87 120d 163km. Zapisałem stare błędy, skasowałem i po chwili sprawdziłem znów. Poniżej podaje aktualne błędy które nie chcą się usunąć :

 

http://img851.imageshack.us/img851/5489/86112570.jpg

 

http://img685.imageshack.us/img685/6344/14121959.jpg

 

Spalone dwie pierwsze świece ? Te od chłodnicy?

Opublikowano
Raczej spalone, w najgorszym wypadku uwalony sterownik świec. Jak to jest numerowane nie potrafię ci odpowiedzieć. Drugi błąd to IBS, znajdujący się na klemie minusowej. Albo masz go wypiętego, albo jest całkowicie uwalony.
Opublikowano

Dodam jeszcze ze przed chwila bawiłem się trochę ze świecą pierwszego cylindra.

 

Po odpięciu kostki sprawdziłem świece. Czy jest na niej przejście (multimetr) - jest czyli teoretycznie świeca powinna być sprawna. Odpaliłem na odpiętej świecy, skasowałem błędy i znów są te same. Myślałem że pomyliłem kolejność cylindrów pierwsze z ostatnim. (pierwszy od chłodnic). Czyli wynika ze pierwszy cylinder to ten od chłodnic. I na odpiętym też jest błąd. Wygląda ze świeca spalona ale ona ma przejście. Przemyłem styki świecy, dałem trochę miedzianego smaru i wpiąłem kostkę. Błąd po skasowaniu nadal wyskakuje. Zatem wygląda na to że uwalony sterownik prawda ? Daję błąd 1. i 2. cylindra...

Opublikowano
za co odpowiada ten IBS ? konieczna jest jego wymiana czy mozna jezdzic z takim uszkodzonym ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.