Skocz do zawartości

Prosze o pomoc, nietypowa sytuacja!!!


elviskot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowy i prosze o pomoc w dosc dziwnej sytuacji, moja e32 730 po przejechanych 150km zachowala sie bardzoniespotykanie.

na poczatku zapalila mi sie kontrolka od abs-u a po chwili od tego zaczeły przygasac mi swiatła,szalec radio. gwałtownie przychamowalem i ku mojemu zdziwnieniu, wszystko wrocilo do normy. sytuacja zaczela sie powtarzac, chamowanie musialo byc coraz bardziej gwałtowne by pomagalo, az wkoncu calkowicie zabraklo prądu i samochód zatrzymał sie i zgasł!

 

moze ktos z was spotkal sie z taka sytacja,prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, zupełnie normalna sytuacja podczas zwarcia w instalacji. Jeżeli tak się stało to było ono duże, najprawdopodobniej padł alternator. Jeżeli go odłączysz i nadal nie zapalisz auta, to szukaj popalonej instalacji.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć.

miałem podobnie wszystko zaczęło wariować - brakowac prądu - aż w końcu koniec . okazało się że na regulatorze skończyły się szczotki .

80 zł i dwie godziny roboty - silnik v12 beznadziejne dojście - i wszystko lata jak należy.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naladowalem akumulator, dzis podlaczylem i wszystko dziala jak nalezy samochód odpalil ijezdzi jak gdyby nigdy nic, gdyby byl to alternator czy nie palila by sie kontrolka ladowania? gdzie szukac problemu bo jeszcze dzis czeka mnie 220km do przebycia

 

dzieki za pomoc;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,sprawdz polaczenie na rozruszniku kable pradowe z koncowka na oczo klucz 13 moze byc luzne lub zasniedziale a w najgorszym przypadku mogl sie jeden kabelek oderwac od koncowki,sa to kable pradowe jeden idzie na aku a drugi do alternatora jako pobudzenie a jezeli nie to to tak jak koledzy pisali na 99%regulator i nie baw sie z przelutowaniem szczotek bo nie warto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i nie baw sie z przelutowaniem szczotek bo nie warto
Co masz dokladnie na mysli? mialem zamiar wymienic regulator tylko, ale zerkne jeszcze raz okaldniej. Jedyne co wypatrzylem, to wypięty dodatkowy przewód od ABS-u z prawej strony, za to lewa wygladala wporządku. moze to ma cos z tym wspolnego?

 

 

dzieki za pomoc, autko dopiero co nabyłem a, i w mechanice dopiero raczkuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulator masz razem ze szczotkami i mozna je same wymienic ale to sie nie oplaca raz ze sie narobisz to jeszcze moze sam regulator szwankowac,tak jak pisalem sprawdz podlaczenie rozrusznika tj.grubu kabel podlaczony do nie niego na klucz 13 moze byc koncowka zasniedziala lub zgnita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby byl to alternator czy nie palila by sie kontrolka ladowania? gdzie szukac problemu bo jeszcze dzis czeka mnie 220km do przebycia

 

dzieki za pomoc;)

 

 

Witam .

No własnie nie , u mnie tez kontrolka się nie zapaliła a powinna .

Pozdrawiam Kanap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.