Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

E32 z systemem poziomowania autka.

 

Podam sposób na ominięcie CAMBER SWITCH'A (układ przy prawym tylnym wahaczu). Powoduje pojawienie się komunikatu

o przeciążeniu auta (ogranicza prędkość do 170 km/h, nie daje się wyświetlać nic innego na wyświetlaczu).

 

Zdjęcie przedstawia złącze X260 (na schematach elektrycznych)

znajdujące się koło akumulatora od strony progu.

 

Camber switch działa tak, że daje na pin 12 tego złącza masę z pinu 14

w momencie kiedy autko nie jest przeciążone. Jeżeli jest przeciążone

(lub niedziałający switch) to następuje przerwa między 14 a 12.

 

Rozwiązanie jest proste. Należy połączyć 12 z 14.

Camber switch ominięty.

 

 

 

 

http://img505.imageshack.us/img505/7030/zlacze21pinowe3bc.jpg

 

 

 

Camber switch:

 

http://img398.imageshack.us/img398/7285/camberswitch4fc.th.jpg

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

  • 1 rok później...
Opublikowano
Podam sposób na ominięcie CAMBER SWITCH'A (układ przy prawym tylnym wahaczu). Powoduje pojawienie się komunikatu

o przeciążeniu auta (ogranicza prędkość do 170 km/h, nie daje się wyświetlać nic innego na wyświetlaczu).

 

Jaki to komunikat o przeciążeniu? To samo co niby usterka skrzyni?

 

Kiedyś wymieniałem sonde lambde, potem wyskoczył błąd skrzyni biegów... po restacie silnika wszystko było ok i jest już od kilku tyś km. Zastanawiam sie czy mechanim mógł coś tam poruszyć i stąd błąd...

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.