Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam, posiadam e46 po lifcie w sedanie, pytanie brzmi jakie felgi maksymalnie wchodzą nie wystając za mocno z nadkoli do tej buni, chodzi zarówno o szerokosc felgi w calach jak i osadzenie do tych felg.... chodzi o to żeby stała szeroko a żeby nie wystawały do przesady, z każdym minięciem się radiowozu nie mam zamiaru mieć potu na czole ;) prosiłbym nie komentować policji i potu na czole tylko pomóc ! :D czyli.... dla felg 18 cali i dla 19 cali dla jakiego ET i jaka szerokośc felgi... Edytowane przez karolass
Opublikowano (edytowane)
hehe...eee chyba troche przesadziles :o w e39 mialem na tyle 10 cali i et35, owszem byl kozak ale to byla piątka i tam juz było do granic, to jest trójeczka :) oponki mam przód 225/40/18 tył 255/35/18 a planuję do tego zarzucić felgi jakieś dobre felgi, prosiłbym forumowiczów o pomoc i przykładowe fotki najlepiej z parametrami :D Edytowane przez karolass
Opublikowano

Zdjęcia nie znalazłem, nie zrobię też bo mam zimówki. Tu masz filmik poglądowy fele mam takie same jak w tym filmiku. W opisie zamieszczonym pod filmikiem wkradł się błąd co do szerokości tych felg. Tyle mają równo 10 cali.

Opublikowano
no tak opuszczac auta nie mam zamiaru ;> pytanie jak bedzie wygladac auto po opuszczeniu na serii amorach ze sprezynami na przód -40mm i tył -20mm, i założeniu tych 19 calowych felg http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-dare-lm-19-8-5-9-5-5x120-i1986516141.html 8,5 J X 19" 5X120 ET38 9.5 J x 19" 5x120 ET43. MAM SEDANA PO LIFCIE, do coupe weszly by i pewnie nie wadzily by nigdzie, problemow z jazdą nie bylo by raczej tak mi się wydaje, natomiast w przypadku sedana przy tych nadkolach po obnizeniu moze byc problem nie mały z tymi parametrami felg, szczególnie z tyłu...
Opublikowano
Ja mam założony gwint i jest nisko, bez obniżenia przy 18 czy 19 auto będzie stało bardzo wysoko. Nie wiem jak z tymi 19 u ciebie będzie. Dodam tak od siebie, że 18 na nasze drogi to max. Na wszystko trzeba uważać studzienki dziury itp itd. A jak trafisz na remont drogi i masz auto niskie i z takimi felgami to żal du... ściska że musisz się przez to przebijać, za tobą sznur aut a w nich kierowcy, którzy nie pałają miłym uczuciem do ciebie :D.
Opublikowano
no zgadza się ale taki juz urok dużych kół, natomiast co do 18 czy 19 cali na aucie to bez obnizenia to logiczne ze bedzie piać, kwestia tylko tego czy jak obniże 4cm przód i 2cm tył to czy te 19 calowe LMy mi w sedanie w ogole sie zmieszczą i nie bedzie problemu z tarciem non stop, w coupe moglo by byc ok, w sedanie przy tych nadkolach mysle ze bedzie problem, jest jeszcze opcja obizyc sam przód sprezyny jakies niezbyt utwardzające zeby nie zmienic mocno charakterystyki względem ori tylnych, ale to juz jest troche kombinowanie, ale byl by jakis kompromis bo tył mi nieco nizej siedzi, a 18 calowe LMy po obnizeniu przodu i tyłu bedą siedziec idealnie tyle ze 18 calowe LMy w sedanie nie wyglądają zbyt okazale moim zdaniem, z wyglądu budowa tych felg sama w sobie je pomniejsza i troche im brakuje, przy 19 calach juz tego tak nie widać i jest ok.... naprawde mam dylemat....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.