Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Może ktoś doradzi . Wymieniłem z przodu łączniki stabilizatorów razem z gumami , amortyzatory , sworznie i tuleje wahaczy , drążki razem z końcówkami , wszystko Lemfordera i Mooga na amortyzatorach musiałem zaoszczędzić i dałem Krafta .Zero luzów a jednak jak podjeżdżam na krawężnik z skręconymi kołami to słychać takie puknięcie . Spostrzegłem dzisiaj gdy dotknę końca amortyzatora przy poduszce i lekko naciskam na samochód czuć delikatne puknięcie dokładnie takie same po obu stronach , tak jakby koniec amortyzatora był nie dokręcony . Łożyska i gumy w poduszkach wyglądają na dobre nie widać żadnego luzu i pęknięć tylko delikatnie czuć luz . I teraz moje pytanie co powoduje te pukanie amor czy poduszka ? Jak jadę po dziurach nic nie stuka tylko podczas powolnego najeżdżania na jakąś przeszkodę szczególnie ze skręconymi kołami taki głuchy puk. Sprawdzałem też mocowanie amora do zwrotnicy,przekładnie , drążki i tam nic nie czuć tylko u góry. Jeżeli to są poduszki dziwi mnie trochę , że obie idealnie tak samo pukają dokładnie czuć taki sam luz. Myślę o amortyzatorach bo wiem , że firma Kraft wkłada do amorów sprężyny (takie niby wzmocnienie) Co koledzy myślicie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.