Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Po krótce opiszę mój problem :

 

2 dni temu zainteresowałem się w końcu wymianą żarówek pozycyjnych w lampach tylnych ( lampy są oryginalne ). Stare żarówki były przepalone. W momencie włożenia nowych do lamp powstało zwarcie i spaliły się 2 bezpieczniki ( w aucie nie było w ogóle oświetlenia, z kabiną włącznie ). Wymieniłem bezpieczniki i spróbowałem ponownie zamieniając wkłady - wkład żarówki z lewej lampy włożyłem do prawej.

 

Efekt ten sam, zwarcie. Ale niestety dopiero za tym drugim zwarciem zaświeciła mi się kontrolka poduszki powietrznej, za pierwszym zwarciem nie było tego.

 

Elektryk usunął zwarcie i światła juz działają elegancko, natomiast przy mojej obecności przez poł godziny próbował skasować komputerem błąd przez który świeci się kontrolka poduszki, lecz po prostu komputer nie wykrywa w ogóle tego błędu i kontrolki skasować po prostu nie idzie i ciągle się świeci !!! :cry2:

 

Chciałbym uzyskać jakąś wskazówkę, co może być przyczyną tego zdarzenia.

 

- Dlaczego kontrolka zaświeciła się dopiero po drugim zwarciu?

- Dlaczego komputer elektryka nie wykrywa błędu poduszki ( u tego elektryka pół Olsztyna robi auta więc program jest myślę aktualny, chyba że jednak MOŻE być inaczej ), i jakie kroki teraz można podjąć, co można zrobić, jaka jest tego przyczyna? ( proszę nie pisać żebym wyjął diodę od kontrolki z deski rozdzielczej :duh: )

 

P.S - kiedyś miałem sytuację że kontrolka się zaświeciła przy zwarciu elektryki, ale komputer w sekundę sobie z nią poradził.

 

I jeszcze jedno : od dłuższego czasu świeci mi się komunikat na komputerze że 1 żarówka stopu jest niedziałająca, ale stop się świeci idealnie. Co z tym można zrobić?

 

Bardzo Was proszę o pomoc, zależy mi na tym aby dla auta nic takiego nie dolegało.

 

 

Pozdrawiam!!!

Opublikowano
Panowie, proszę o pomoc która na prawdę będzie dla mnie bardzo przydatna..:( Na pewno ktoś wie więcej w tym temacie i jest w stanie udzielić kilka zdań odnośnie moich pytań.
Opublikowano
u mnie było to samo, błąd poduszki po odpalaniu na słabym aku. Lokalne warsztaty nie dały rady - nie pokazywało błędu, lub nie dało się skasować. Kupiłem fejs nerwusa i poszło gładko. Poszukaj warsztatu ze specjalizacją w BMW, powinni zrobić to w 5 sek (jeśli moduł sprawny :wink: )
Breast. Mouth. Waist.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.