Skocz do zawartości

320d brak mocy po regeneracji turbo/ złożeniu wszystkiego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po założeniu odebranej z regeneracji turbosprężarki samochód nie ma mocy. Wcześniej wszystko było w porządku. W trakcie gdy turbosprężarka się regenerowała porobiłem kilka rzeczy, zrobiłem głupotę wiem ale wyczyściłem benzyną przepływomierz ponieważ był cały zaolejony przez odmę którą mimo tego, że wymieniłem(założyłem ten "nowoczesny" filtr/separator) dalej "rzyga" olejem, dodatkowo założyłem wskaźnik ciśnienia doładowania-wypuściłem go z gumowej rury na dolocie wchodzącej do zaworu egr oraz uwolniłem odmę w zbiornik OCT. Dodam jeszcze, że zawór egr jest kompletnie razem z dojściem spalin odłączony, katalizatory wyrzucone- co nie miało wpływu na wcześniejszą pracę silnika przed regeneracją turbo. Objawy są takie, że samochód nie ma takiego momentu obr jak wtedy, brak wciskania w fotel tak jak było przed regeneracją, wolniej się rozpędza ale się jakoś rozpędza... 160 jechałem :). Cudowałem już z różnymi rzeczami od początku tygodnia i rozkładam już ręce. N75 jest raczej sprawny- zamieniłem z tym od egr i brak różnicy, wszystkie przewody podciśnieniowe wymieniłem na nowe, po odłączeniu przepływki jest dużo gorzej, zamontowany wskaźnik ciśnienia pokazuje max 0,7 bar, po wrzuceniu 5 biegu ciśnienie drastycznie spada i wraz ze wzrostem prędkości rośnie i ogólnie ciśnienie te nie za szybko się zbiera, Obstawiam na nieszczelność w dolocie chyba, że macie inne pomysły? Dziś zaopatrzyłem się w INPĘ ale nigdy nie używałem tego programu więc jak coś to dajcie wskazówki- będziemy badać. Wstępnie udało mi się coś zrobić:

http://imageshack.us/photo/my-images/214/30288083.png/ tak wyglądają parametry w spoczynku

http://imageshack.us/photo/my-images/856/30450430.png/ 3 bieg 2000obr

http://imageshack.us/photo/my-images/404/69731673.png/ 3 bieg 3000obr

 

błędy:

http://imageshack.us/photo/my-images/16/51667188.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/855/43645032.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/64/16187365.png/

 

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano

Zrobiles najwieksza glupote jaka mogles... odpowiedz jak i przyczyna Twojego problemu jest w Twoim wpisie.

Obstawiam na nieszczelność w dolocie chyba, że macie inne pomysły?

racja

dodatkowo założyłem wskaźnik ciśnienia doładowania-wypuściłem go z gumowej rury na dolocie wchodzącej do zaworu egr oraz uwolniłem odmę w zbiornik OCT

... no i masz swoj problem. Zloz wszystko tak jak fabryka przykazala i boost znowu bedzie pikowal przy ponad 2,5bara. Wskaznik BOOST wepnij w rure, albo krociec wkrec w kolektor ssacy. Nie bede wypisywal naukowo-technicznych objasnien co, dlaczego i jak... wszystko jest wiadome :cool2:

Opublikowano
Wskaźnik BOOST jest właśnie wpięty w rurę, wyprowadzenie zrobiłem z wentyla do kół skręcanego (zaciska obustronnie na zasadzie jakby podkładek, z zew. strony zaciska się nakrętką). po odłączeniu wskaźnika i wkręceniu zaworka i nakrętki w ten wentyl (zaślepieniu wyjścia na wskażnik) nie ma różnicy. Szczelność sprawdzałem tym wyprowadzeniem wpuszczając w dolot sprężone powietrze jednak nie mogłem zrobić tego za dokładnie bo nie potrafiłem zaślepić rury od filtra do turbosprężarki- samą ją z resztą wysadzało ale nieszczelności w miejscu wyprowadzenia na wskaźnik jak i na łączeniach IC nie zauważyłem.
Opublikowano
no to Kolego mnie zmysliles, bo wczesniej napisales ze wskaznik BOOST zostal wpiety w GUMOWY lacznik. Czy auto dymi na czarno przy dodawaniu gazu??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.