Skocz do zawartości

kml1908

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318i 2004r

Osiągnięcia kml1908

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, wie ktoś gdzie można dokupić tą przetwornice? Albo autor tematu może podpowiedzieć który sklep mu wtedy odpisał (o ile jeszcze istnieje)?
  2. Ok dzięki to już zamawiam tą cewkę ;) a jak mogę sprawdzić te sondy? Tzn. czy mogę to zrobić jakoś sam czy trzeba się wybrać do jakiegoś mechanika?
  3. Dzięki za odpowiedź, a więc zamieniłem cewki i wyskoczył błąd na 3 cylinder... Czyli to tylko cewka do wymiany? https://zapodaj.net/7b74b4aa0b60b.jpg.html A co do sondy to sprawdziłem na rozgrzanym i bez zmian... Co dalej z tym? Do wymiany? https://zapodaj.net/ed38b01de024b.jpg.html
  4. Witam, problem polega na tym że od jakiegoś czasu coś mi przycina podczas jazdy jak dodaję gazu na niskich obrotach coś tak jakby się dusiła... Zdarza się to obojętnie na jakim biegu bo raz była taka sytuacja jak chciałem szybko ruszyć z jedynki to zaczęła się "dusić" i szarpać nie raz jak zredukuje bieg i dodam gaz ogólnie w różnych sytuacjach i ciężko jest mi określić jakąś jedna konkretną... Dodam jeszcze że czasami lecz nie zawsze podczas zacinania miga kontrolka Check Engine ale zaraz gaśnie, raz tylko zapaliła się na stałe ale później jak się zatrzymałem, zgasiłem silnik i odpaliłem znów to zniknęła. Czytałem że przyczyn może być wiele,że może to być ciśnienie na 4 cylindrze, cewka zapłonowa albo po prostu świece itp. INPA pokazuje takie 3 błędy: 2744 - Misfire detection cyl. 4 274E - Misfire detection, checksum failure 2755 - monitoring ing. coil 4 Dodatkowo dorzucam zdjęcia pomocnicze: https://zapodaj.net/57f6ddadc5820.jpg.html https://zapodaj.net/1fc7585e42fd8.jpg.html tutaj pojawia się pytanie czy to może być sonda? Jeśli tak to która co i jak? bo nie znam się kompletnie i nie mam pojęcia co dokładnie może oznaczać to że świeci się na czerwono oprócz tego żę coś jest nie tak :P https://zapodaj.net/cff25fc77f5dc.jpg.html
  5. Witam, jak rozwiązałeś problem? Bo właśnie utknąłem w tym samym miejscu...
  6. Czujnik wymieniony ale szczerze mowiac nie mam pojecia czy na orginal czy zamiennik... Ogolnie calosc kosztowala mnie 370zl z czego czujnik 170zl... Poki co wszystko gra, dojechalem bez problemow :) nie wiem czy bledy wykasowali podobno podlaczali pozniej ja pod kompa ale ja tego nie widzialem takze wiecie... A nie mialem juz gdzie jej sprawdzsic przed wyjazdem ale mysle ze juz po klopocie. Dzieki za pomoc!
  7. sorry nie wiedzialem ze temat dodal sie 2 raz a nie wiem jak skasowac ten jeden
  8. Witam, zaczne od początku ostatnio miałem problem ponieważ nagle w trakcie jazdy zgasło mi auto i nie chciało odpalić, rozrusznik kręcił normalnie ale nie odpalał... więc zaciągnąłęm je do jednego mechanika sprawdził na kompie brak błedów i po kilku godz auto zaczelo normalnie odpalać i pow ze mi nie pomoze bo nie ma punktu zaczepienia co to moze byc... pojechalem wiec do innego warsztatu tam juz po podlaczeniu wyskoczylo kilka bledow (tamten widocznie mial ch..y program), wiekszosc tych bledow to byly stare nie wykasowane ale po kasacji zostały dwa jeden to czujnik polozenia walu korbowego z tym ze on cos pow ze to nie konieczie musi byc walniety czujnik tylko ze jakas przerwa sygnalu czy cos w tym stylu nie wiem dokladnie o co chodzi bo sie nie znam na tym, a drugi to czujnik wałka rorządu 2 na wylocie... niestety mnie mial czasu zeby mi to zrobic w miare szybko a mi zalezalo bardzo na czasie bo musze wyjechac do niemiec szybko wiec pojechalem do mechanikow ktorzy robia tylko BMW i szczescie w nieszczesciu po wjezdzie na ich plac auto znowu zgaslo podobnie jak za pierwszym razem i nie chcialo odpalic... Zostawilem je tam i dzis odebralem po naprawie ogolnie z tego co mowili to komp pokazal im tez dwa czujniki i wymienili ten od polozenia walu bo na 70% to bylo przyczyna ale pow ze nie maja 100% pewnosci i poki co pojezdzilem troche i jest wszystko ok ale mam male obawy bo jutro musze jechac w trase prawie 1000 km i obawiam sie zeby to sie nie powtorzylo... Ogólnie moje pytanie dotyczy tego czy w podwoziu a szczegolnie z tylu sa jakies kable, kostki itp polaczone z tym czujnikiem??? poniewaz zaczynam sie zastanawiac czy problemem nie byl sam czujnik tylko jakis kabel co jest z nim powiazany bo kilka dni przed tymi wszystkimi problemami wjezdzalem na podworko gdzie wystawal spory kamien i troszke mi obtarlo spod od tylu i nie wiem czy to moglo uszkodzic cos zwiazanego z tym czujnikiem czy to tylko zbieg okolicznosci??? bo pozniej jak zaczalem rozkminiac to pierwszy raz auto mi zgaslo jak padal konkretnie deszcz a za drugim razem wjezdzajac do tych mechanikow na plac nie jestem pewny czy nie przejechalem po jakis kaluzach... I teraz zastanawiam sie czy to jest mozliwe ze uszkodzilem cos od spodu i po zmoczeniu gasl czy to tylko byly przypadki i moje paranoje i wymiana czujnuka zalatwila sprawe?? sorki za takie dlugie wypracowanie ale chcialem przedstawic szczegolowo cala historie zeby upewnic sie przed trasa czy woda i ogolnie wilgoc mogla miec wplyw na to... prosze o wszelkie rady i pomoc! z gory dziekuje pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.