Subiektywnie dodam swoje 5 groszy . Jako że jeździłem f11 przez parę lat, później zmieniłem na g31 to mam dość realne porównanie. F11 w x-drive występowała z silnikiem 525d który dało się bardzo fajnie kręcić. Turbo ukręciłem dopiero przy 280tys ( auto miało soft od 120tys na 274km 500nm). Plastyki były dużo bardziej miękkie, skóra była bardziej "tłusta" , lepszej jakości, jakby grubsza. Auto jakby było bardziej odporne na boczne podmuchy wiatru. Do tego normalneanualne zegary , z wyświetlaczem pod nimi. Wygląda to super .
Co do g30, mam 520xd (525xd już nie występuje w tej budzie), zrobiony na 230 kuni polskich , niecałe 480nm . Jakaś mapa skrzyni też podobno. Jeździ to wystarczająco jak dla mnie, lecz ciut mniej dynamicznie niż f11 525.
Auto wydaje mi się być bardziej podatne na wiatr boczny przez prędkością hi powyżej 140km/h.
Odnośnie wnętrza .Skóra wydaje się być jakby mniej sprężysta, tylna kanapa w dotyku jakby była z papieru , nie wydaje mi się że to prawdziwa skóra . Jakość górnej części deski rozdzielczej jest słaba, do tego jest lekko ugięta w stronę kierowcy przez co bardziej oddaje ciepło na nas w gorące dni , szczególnie gdy jedziemy pod słońce .
Do tego powciskane piano Black w miejsca gdzie się musi rysowac , żeby się nie denerwować pooklejalem fajnymi dekorami .
Natomiast sam design auta , wnętrza jak i zewnątrz jest dużo bardziej nowoczesny. Navi, obsługa multimediów , aktywny tempomat, headup , światła skrętne led super wycinają , po prostu widać mega skok technologiczny . Do tego kamery są dużo lepszej jakości , pdc obejmuje również boki auta , nie tylko przód i tył.
Dla mnie g31 to idealne auto jako daily. Mam je od 2020 o mimo zakończonego leasingu jakoś nie mogę się z nią rozstać . Nowe BMW nie podobają mi się cholernie .