Skocz do zawartości

alexil

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 540i
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia alexil

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Możesz wyjaśnić co masz na myśli mówiąc "standardowe" i "specjalne" kodowanie?
  2. Witam wszystkich. Ostatnio wrzuciłem do swojej E39 (540, 2000) moduł GM3 "high" żeby uruchomić servotronic. Wszystko zadziałało ale po całej operacji nie mogę otworzyć tylnej klapy - reaguje na przycisk ale tylko na zasadzie próby dociągnięcia i ponownego poluzowania - zaryglowana jest cały czas i nie mogę jej otworzyć ani z pilota, ani ze środka. Problem na pewno leży w module/kodowaniu, ponieważ po włożeniu starego modułu wszystko działa. Próbowałem przejrzeć zawartość starego modułu i skorygować na tej podstawie zawartość nowego ale bez efektu. Czy ktoś wie, która linijka w pliku może odpowiadać za otwieranie/zamykanie klapy i co mogło pójść nie tak? Jedyna znacząca (na pierwszy rzut oka) różnica jaką wychwyciłem to brak w nowym module linijki LIM/TOURING, której jednocześnie nie mogę wgrać do nowego modułu - przy próbie edycji i zapisania zwyczajnie się nie zapisuje. Z góry dzięki za pomoc. Tomek
  3. Do podgrzewania szyby taka tasiemka jest zdecydowanie za cienka. Z tego co pamiętam do podgrzewania służą 2 grube kable (czerwony i brązowy jako masa).
  4. To wiem, chodzi mi o drugą tasiemkę wchodzącą do diversity gdzieś z okolic tylnej szyby.
  5. Dzięki za odpowiedzi, wszystko się zgadza. A wiecie może do czego jest ta druga tasiemka wchodząca do diversity?
  6. Panowie, pytanie nieco z innej beczki. Czy ktoś orientuje się do czego jest wtyczka z prawej strony ze zdjęcia poniżej: http://www.e60-forum.de/attachments/11037.jpg Z góry dzięki za pomoc
  7. W takim razie w ogóle sie za to nie zabieraj....Zalej porządnej benzyny i ciesz sie jazdą :-) Heh...W garażu to można sobie amortyzatory zmienić, a nie założyć turbo. Jest to bardzo poważna ingerencja w silnik i naprawde trzeba mieć sporo funduszy, doświadczenia i narzędzi żeby to porządnie zrobić 3 tyś zł to kosztuje porządna turbina z orurowaniem i jest to może 1/3 kosztów.... Moim zdaniem m20 uturbione za 3 tyś zł w ogóle nie ruszy.... Jednym słowem daj sobie spokój z uturbianiem tego silnika i to za 3 tyś zł... Pozdrawiam
  8. Temat bardzo ciekawy ale trudny i kosztowny...Jesli nie masz 10 tyś zł to nawet nie zabieraj się za uturbianie m20, bo będziesz miał więcej problemów niż radości. Pozdrawiam
  9. W razie gdyby ktoś potrzebował oringów to u mnie w mieście jest świetny sklep. Mają oringi, simeringi, łożyska. Zaopatrzam się tam dobre kilka lat (niekoniecznie do samochodu) i jeszcze nie było sytuacji żeby czegoś nie mieli...Ostatnio kupiłem komplet oringów do Blosa i zapłaciłem 1.40 zł :-) Pozdrawiam
  10. Zależy jeszcze o jakim cykaniu mówimy-można je sporo uciszyć przez regulację zawórów, zmianę oleju itp. Ale choćby wszystko było w najlepszym porządku to motor m20 zawsze będzie cykał-mniej lub bardziej ale będzie, bo taka jego natura.... Pozdrawiam
  11. Normalka nie ale zdarza się dość często. Moja na szczęście jest wyjątkiem :-)
  12. Jeśli rzeczywiście poleciał synchronizator to moim zdaniem koszt remontu skrzyni przewyższy zakup używanej w dobrym stanie.... Czy przy wrzucaniu innych biegów też występują podobne objawy? Pozdrawiam
  13. Ja proponuję zacząć od podpięcia miernika pod przewody wchodzące do silniczków i sprawdzenia czy dochodzi tam napięcie. Jeśli nie to zrobić to samo ale przy przełączniku-jeśli tu pojawi się napięcie to trzeba szukać usterki gdzieś po drodze przełącznik-silniczek. Pozdrawiam
  14. To już całkiem normalny wynik. U mnie dokładnie to samo z tym, że ja mam 2.5 ale to chyba bez znaczenia jeśli mosty mają to samo przełożenie. Pozdrawiam
  15. 325i. Przy 100km/h na V ok 2600. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.