Skocz do zawartości

luka4f

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2000

Osiągnięcia luka4f

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czyscilem wczoraj elektrozawor przy turbosprezarce. Wyszyscilem w nim wszystkie filtry i calego rozebralem. Teraz mam problem z jego ponownym zlozeniem. Nie trzyma podcisnienia bo jak zaciagne przez VAC i jednoczesnie zatkam OUT to zasysa mi palca ale odrazu gdzies ucieka, jak skleic ta obudowe?
  2. Przed chwilą go odpaliłem, na biegu jałowym po odpaleniu falują obroty, silnik chodzi nierówno, kopci na siwo i śmierdzi olejem.. w dodatku słychać jakby turbosprężarka się załączałą (charakterystyczny gwizd) bez dodawania gazu
  3. Da radę jeszcze jakoś sprawdzić ten przepływomierz ? Adaptację można samemu w domu przeprowadzić?
  4. Mam błąd: 38 air mass meter
  5. A jak mam zrobić tą diagnostykę?
  6. Witam, moje auto to BMW E46 136km 320d 2000r. Mam następujący problem: Samochód nie chce przyśpieszać z niskich obrotów np. jadę na drugim biegu 1000rpm i chcę gwałtownie przyśpieszyć to nie mogę, wciskam pedał gazu na maxa- brak reakcji samochód dotoczy się do ok 1600rpm i dopiero wtedy przyśpiesza ale i tak ma mało mocy.. EGR wyczyszczony, wężyki podciśnienia wymienione, zaworek przy turbinie wyczyszczony, filtry teraz wymieniałem. Mam wyciek z odmy i już zakupiłem kompletny separator ale nie wiem czy to ma związek z mocą. Proszę o porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.