Skocz do zawartości

Massaaa

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e38 735i

Osiągnięcia Massaaa

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Sprawa wyjaśniona. Niw ma co szukać problemu tylko najpierw sprawdzic czy układ jest odpowietrzony ;).
  2. Dzięki za odpowiedzi. Nie wiem czy to normalne ale słychać po zgaszeniu auta syczenie przy zbiorniczku przez jakiś czas tylko nie mogę zlokalizować czy to z korka czy z odpowietrznika (moim zdaniem układ powinien być całkowicie szczelny). Jeśli chodzi o pompke i elektrozaworki to podczas przekręcenia stacyjki lub po odpaleniu auta gdzie temp ustawiona jest na 32 słuchałem je stetoskopem i powiem szczerze że nic nie słyszałem (auto jeszcze nie było rozgrzane). Zaworki nawet jakby się zacieły to chyba w pozycji otwartej skoro przewody są ciepłe a nawet gorące a co do powrotu to również jest ciepły choć różnią się od siebie temp ale nie mocno. Powiedz mi kolego gdzie tą cyrkulację w inpie sprawdzić bo powiem szczerze że od niedawna jej używam i na razie raczkuje i szukam instrukcji od niej dokładnej. Przewod wychodzący z chłodnicy po otwarciu termostatu robi się miękki na początku jest tylko nabity.
  3. Nie sądzę że się nadal zapowietrza choć nie dam sobie ręki uciąć. Wiesz ta nieszczelnośc duża nie była ale była choć auto temp trzymało.
  4. Sprawdzałem temp w teście nr 7 to po trasie wyszło między 96 a 101
  5. Dzięki za odpowiedź. Jeździłem z taką chłodnicą z pół roku. Co do odpowietrznika to jest tylko jeden na zbiorniczku. Muszę kupić jeszcze płynu bo mi zabrakło. Ale czy nie powinno być tak że ciepło bedzie lecieć z dwóch stref przy otwartych zaworkach?
  6. Cześć wszystkim jestem tu nowy i zasięgam rady. Pierwsza sprawa to praca silnika po odpaleniu a mianowicie rzuca nim a przy wrzuceniu biegu na automacie potrafi zgasnąć. Wymieniłem 2 sondy ponieważ nic nie odpracowywały ale to było na początku wiosny i w lato nie było z tym problemu wszystko powróciło przy spadku temp. Przyznam się że podejrzewam cewki choć ich nie sprawdzałem. Świeczki wymienione na wiosne. Po podpięciu pod inpe wywaliło błędy Misfire recognition KAT - damaged sum defect OBDII error !! Misfire recognition KAT - damaged Cylinder 5,6,7,8 i 11(?) Lambda regulator - Adaption multiplikativ Lambda regulator - Adaption QL Additiv Elektric fuel pump relais (diagnosis in the waitphase (ON/OFF - test) I nie zrozumiany zupełnie przeze mnie błąd Warning: F_UW1_NR OR F_UW1_TEXT don't exist in result record 10 Warning: F_UW2_NR OR F_UW2_TEXT don't exist in result record 10 Warning: F_UW3_NR OR F_UW3_TEXT don't exist in result record 10 Warning: F_UW4_NR OR F_UW4_TEXT don't exist in result record 10 Warning: F_UW5_NR OR F_UW5_TEXT don't exist in result record 10 az do 18 Error not present Static error Druga sprawa to jest ogrzewanie. Miałem nieszczelną chłodnice i nie było ogrzewania. Stwierdziłem że to wina zapowietrzonego układu więc wymieniłem chłodnice na nową, Zalałem nowym płynem i wziąłem się za odpowietrzanie. Teoretycznie układ jest odpowietrzony choć czasami może raz na jakiś czas pierdnąć powietrzem z odpowietrznika ale tak to cały czas płyn leci. Probowałem zalewać odpowietrznik płynem, dmuchałem w zbiorniczek, stawałem przodem na wzniesieniu kręciłem go do 3,5tyś obrotów i dalej z nawiewu pasażera leci letnie powierze póki się nie da nawiewu na full wtedy to prawie nic nie czuć a od strony kierowcy leci zimne. Sprawdzałem przewody za zaworkami ale jak się dotknie przewody które wchodzą w nagrzewnice są ciepłe a nawet po jakieś trasie prawie gorące . Po odpięciu pompki wspomagającej i zaworków wyrzuciło mi błędy a po próbie skasowania coś się uruchamiało od strony nagrzewnicy choć dopiero się skasowały po odpaleniu auta. Nie mam już pomysłu na to ogrzewanie a zima już tuż tuż. Przy okazji jeszcze zapytam o błędy modułu komfortu a mianowicie standardowo nie działa sterowanie szybami od strony kierowcy ani centralny drzwi kierowcy a błędy jakie mi wywaliło to Mirror BT, potentiometer wertical or cable Mirror BT, potentiometer horizontal or cable Cable WII2 open circuit or wiper relay
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.