Skocz do zawartości

zaklinacz

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Miechów

Osiągnięcia zaklinacz

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam czy ma ktoś może jakiś sposób na założenie plastików przy progach? Trzeba je wsunąc na zatrzaski ale nie ma z żadnej strony dojscia. CHodzi mi o plastiki z przodu i z tyłu.
  2. zaklinacz

    Dziwne stuki z tyłu Touring

    Ta przyjemność kosztowała mnie 52zł za poduszke. Jak to zlokalizować?? Cięzko powiedzieć. Mi wymieniał mechanik i szczerze mówiąc nie przypatrywałe się gdzie to dokładnie jest... Może ktoś inny pomoże.
  3. zaklinacz

    Dziwne stuki z tyłu Touring

    Ja stawiam też na poduszki tylnej belki. Miałem dwa tygodnie temu to samo. Wyminiłem i po kłopocie... :) Pozdrawiam :wink:
  4. cze Raf. To była w sumie tylko mała plamka na tym że tak to nazwe szpicu bagnetu a reszta olej, a kolor biały.Konsystencja coś jak majonez.Czyzbys wiedział co jest ?? czy może masz podobny problem? Co do znikającej wody dzisiaj byłem u mechanika na małym przeglądzie i przy okazji zrobiłem jak mi tu doradził Falcon. Przytrzymałem autko na obrotach i patrze a tu woda "tryska" jak fontanna z zaworu odpowietrzającego. Zacząłem go wykręcać i wyciągnąłem sam łepek.Okazało sie że ta plastykowa śruba była ukręcona. Niestety reszty gwintu nie dało się wykrecić, wiec wziąłem silikonu do wyskoich temperatur i zakleiłem to wszytko porządnie i od tego momentu spokój.Silniczek suchy i woda nie znika jak na razie...
  5. Dzieki za wskazówki Falcon. Tak własnie zrobie. Jak się okaze co to było to dam znac.
  6. Moja 318-stka może nie waży tyle co Twoja siódema ale ja Ci polecam klocki Textara albo Ferrodo. To są jedne z lepszych klocków i są w miare niedrogie. Komplet do mojej Beemki kosztował 340 zł. Nie wiem jak bedzie z kompetem do tWojej. Pozdrawiam
  7. Do Tygrys: nie ma problemu. JAk juz bede wiedział co to odezwe się. Do Zielony: Sprawdzałem tą opcję ale mata jest mokra tylko w miejscu gdzie jest kore od chłodnicy. Najgorsze jest to że nie moge zlokalizować gdzie się to leje bo odbywa się to tylko podczas jazdy :mad2:
  8. No tak ale gdyby była uszczelka to korek od wlewu oleju byłby pokryty emulsją i w zbirniku wyruwnawczym byłby olej. a nie wystepuje żaden z tych objawów... A co do zaworu myslisz ze może być nieszczelny??To co w takim wypadku zrobić? zmiania samego zaworu czy jakaś bardziej skomplikowana operacja?
  9. Do Rapa 1959: No cóż jesli uważasz że to niemożliwe wpadnij do mnie to Ci udowodnie. Do Zielony: Sprawdzałem i w płynie oleju nie ma. Ale od jakiegoś czasu mam ciekwy objaw. Otóż gdzieś mi znika płyn z chłodnicy. Sprawdziłem juz wszystko. Do silnika się nie dostaje (chyba) bo na korku byłaby emulsja. I raz zauważyłem że mam mokrą całą matę wygłuszająca przy masce i silnik po każdej przejażdżce jest mokry.Na postoju nic sie nie leje. Co to może być?
  10. zaklinacz

    Woda w misce olejowej...

    Witam! Dzisiaj gdy wróciłem do domu postanowiłem sprawdzić jak stan oleju i wody. Wyjąłem bagnet i się przeraziłem. Na samym końcu bagnetu powiedzmy czubku była odrobinka tzw. emulsji. Wyglądało to tak jakby na dnie miski olejowej była woda... co to może byc?? Teraz w czasie tych sniegów przez tydzień jeździłem bez osłony silnika. Czy jest możliwe że przez to dostała się gdzięs woda?
  11. witam! wtryskiwacze zamieniać można. ja własnie w zeszłym tygodniu w swoim m40 zmieniłem z innego m40. jak zobaczyc czy podejdą z m20? zobacz czy przy wtryskiwaczach, gniazda na wtyczki do wtrsyków są niebieskie. Jesli tak napewno podejdą do Twojego m40. Pozdrawiam
  12. Freex Ty wiedziałeś co jest zepsute... ja byłem zapewniany że auto jest w jak najlepszym porządku. Silnik był suchy, ładnie pracował i auto ogólnie nie budziło żadnych zastrzeżeń. Z Niemiec przyjechało o własnych siłach i wszystko było ok.A tu nagle pach i po silniku... a jak zacząłem robic z silnikiem to zaczeły wychodzić pozostałe sprawy... masz racje być może źle trafiłem... ale co to oznacza? że Niemcy też umieją "rozpadający" sie samochód podpicowac do sprzedaży... A więc kupujący za granicą uważajcie i dokonujcie zakupów rozważnie... Pozdrawiam
  13. Jeszcze jedno do tego tematu... To że Niemcy nie robia przekrętów to juz dawno nie prawda. Sprowadziłem swoja Beemke 6 miesięcy temu za 1300 eur. teoretycznie z przebiegiem 207 tys. i w idealnym niby stanie. Sprawdzałem cześc rzeczy o których tu piszecie. Przez ten czas który ja mam jak już pisałem zmieniłem silnik gdyż po 2 miesiącach jeżdzenia padł... i okazało się że samochód nie ma zrobione 207 tys. a ok 500 tys. Od tamtej pory do dnia dzisiejszego wymieniłem i zrobiłem: silnik ( plus oleje, filtry, płyny, chłodnice bo była nieszczelna) klocki hamulcowe i tarcze(totalnie zużyte) zawieszenie (całkowity rozpad),teraz jeszcze padła pompa paliwa( koszt ok 1000 zł orginalna Boscha) do tej pory tylko skrzynia nie sprawia problemów i chodzi bez zarzutów. Na wiosne (o ile wczesniej się nie zdenerwuje i jej nie sprzedam:mad2:) zamierzam robić z blacharką bo jest pare poprawek. W sumie z opłatami zapłaciłem za to auto ok. 8500 zł a do tej pory dołożyłem już 4000 zł i stwierdzam że za tą kase mogłbym sprwadzić coś znacznie lepszego... Ale cóż nie ma to jak jeździć BMW.
  14. Witam zaczynaja sie kolejne problemy z moją Betą. Po pierwsze może ktos miał podobny przypadek: Gdy ruszam słychac z tyłu buczenie... trwa to jakoś do momentu az auto się nie rozpedzi do jakiejś predkości... co to może byc?? Dyfernecjał już kaput ? druga sprawa to zaczeła mi dymić. Nawet po zagrzaniu idzie dymek. Na poczatku myslałem że w czasie zimy to normalne ale obserwowałem inne auta (w tym bety) i naprawde bardzo rzadko się to spotyka. nie wiem czy to gaz czy cos sie spieprzyło. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.