Skocz do zawartości

KrysteX

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i

Osiągnięcia KrysteX

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Racja. Bez tej pompki chyba nie odpowietrzy się układu... no cóż trzeba wymienić pompkę. Warto by było sprawdzić czy bezpiecznik lub przekaźnik jakiś jest w porzadku. Ale gdzie tego szukać ?
  2. właśnie miałem wymieniać termostat w swoim e60 z m54. No i zauważyłem ze nie ma odpowietrznikow żadnych. Wiec zacząłem szperać w necie i szukać info jak odpowietrzyć. I dowiedziałem się ze odpowietrza się za pomocą tej pompki. Niby ona powinna się włączyć gdy przekręcimy zapłon i damy temp na max. I wtedy powinien się płyn przelewać w zbiorniczku. Oczywiście próbowałem różnych sposobów ale nie działa. Może ktoś wie czy bezpiecznik jakiś odpowiada za to ? Albo może jakiś inny sposób na odpowietrzenie bez tej pompki ?
  3. KrysteX

    E34 Tłumiki 520i

    Witam. nie wiem czy dobry dział ale zapytam tutaj. jeśli źle to proszę o przeniesienie. chodzi o to że kupiłem e34 która nie ma ani katalizatora ani środkowego tłumika. jest tylko jedna długa rura i na konću tłumik ori który też nie żyje już. auto chodzi jak czołg. chce kupić tłumik koncowy i środkowy oryginalny do mojej 520i. ale co wstawić w miejsce katalizatora ? chce zeby auto chodziło po prostu w miare cicho. katalizatora nie chce wstawiac bo po prostu szkoda mi na niego pieniędzy. jakies propozycje ? sugestie ? pozdro
  4. smiech na sali. plywak sie zepsul i paliwa nie bylo. ale myslalem o tym wczesniej i wlalem z butelki troche ale nie dzialala dalej... bo pompka sie zawiesila... dziekuje wszystkim za odp. pozdrawiam !
  5. auto zholowane do mechanika. ale z racji ze reczny nie działa zbyt dobrze hamowalem biegami gdy mnie holowano. auto odpalilo i jezdzilo normalnie... u mechanika zgasilem i odpalalo normalnie... mechanik dziwnie sie patrzyl troche ale wytlumaczylem mu ladnie i sprawdzi co trzeba. napisze jak bd wiedzial co jest ! pozdro
  6. i dodam jeszcze ze dziwny dzwiek troche jest auta. na pewno inny niz jak bylo normalnie
  7. to jest w porzadku... przed chwila odpalalem i odpalilo ladnie i chodzilo nawet długo z 15 sekund i trzymalo obroty a nagle znow jakby sie zatykał i zgasł
  8. jutro z rana to sprawdze.fajnie jakbys znalazl jakies zdj i zaznaczyl na nim o co Ci chodzi. chyba ze ciezko to pokazac na zdj to poradze jakos sobie sam. pomyslalem tez ze z intalacja LPG cos nie tak jest... gazu nie mam wcale i moze sie cos zepsulo i silnik probuje odpalic na gazie ? mozliwe jest ze sie tak rozregulowało ?
  9. zaraz do mechanika ide tutaj obok domu najwyzej zholuje do niego i moze on zobaczy. nie znam sie na tyle ani nie mam zadnego tutaj znajomego co ogarnia temat... szkoda ze nie mieszkasz blizej to bysmy zdzialali cos razem pewnie :) dzieki ze odp pozdro ! bede pisal jak cos zdzialam
  10. filtr powietrza nic nie zmienił. przepływomierz mam bosha i wczoraj od kolegi e34 takiej samej przelozylem i nic.. moze masz racje ze ten blad trzeba by bylo usunac. guma jest ladna nie ma zadnego lewego powietrza. przepustnica tez gladko chodzi nie zacina nic. swiecie przeczyscilem byly brudne w oleju ale to pewnie przez ostatnie odpalania. wrzucam filmik może to coś pomoże. na filmiku nie dodawalem gazu ani nic. tylko odpalilem
  11. odpiąłem dzisiaj przeplywomierz i odpalila i trzymala rowno 1 tys obrotow ale po dodaniu gazu dławiła się.... zdjałem filtr powietrza i jest w strasznym stanie. potem kupie nowy i dam znać czy to wina filtra czy przepływomierza. pozdro !
  12. zawsze mam pół baku przynajmniej :) jak juz rozjezdzi sie to jest spoko wszystko w normalnie i nawet potem czasami jak zgasze i szybko odpale to w normnie jest. moglbys napisac jak sprawdzić mam podciśnienia bo nie wiem gdzie to :) dolot czyli chodzi ci o przeplywomierz ? dziekuje za odp :)
  13. Czesc. jestem posiadaczem bmw e34 z silnikiem m50b20 bez vanosa. wszystko bylo w porzadku, wróciłem z trasy zgasiłem auto, po chwili chciałem odpalić i już nie mogłem ( na ciepłym )... za którymś tam razem odpalilem obroty chwile stały na 1000 po chwili spadaja i gasnie. dzisiaj na zimnym odpala za kazdym ale robi to co wczesniej czyli gasnie po chwili. jakby za duzo benzyny dostawał. udało mi się w końcu odpalic ponaciskalem delikatnie gaz kilka razy i pojechalem kawalek sie przejechac po chwili przestal reagowac jakby sie dławił a potem było ok i normalnie jezdzilem az do zgaszenia samochodu. dodam ze posiadam intalacje lpg z sekwencją no ale silnik zawsze odpapalem na benzynie i przy 30 stopniach sie samo przelacza na lpg. tylko ze wczoraj jezdzilem wiecej niz zwykle na benzynie bo gazu brak. jak myslicie co to moze byc ? najlepiej chyba podpiac pod komputer ? moze filtr powietrza ? paliwa ? swiece ? pompa ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.