Skocz do zawartości

jafa

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 520i 2004
  • Lokalizacja
    lublin pl

Osiągnięcia jafa

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Piszę dla potomnych...jeśli masz lpg to sprawdź wtryskiwacze. Mi po 25000 zaczęły przepuszczać gaz, stąd problem z uruchomieniem...ale. No właśnie, auto w dalszym ciągu trapi brak mocy, z dolu ciągnie jako tako ale górne obrty, to żenada, czasem włączy się mooc i jest git, czasem podszarpuje jakby chciał przestawić wałek ale nie może. na KTSie robiliśmy test vanosów to ssacy telepie autem, a wydechowy brak reakcji, poza tym, jak odkręce korek oleju na wolnych obrotach to zaczyna lekko silnikiem telepać, i coś w nim stukać delikatnie, jak zakręce to cichnie...podpowie mi ktoś cś :?:
  2. Moderator mattiss miał podobny prooblem, ale zakończenia nie opisał, nie można się z nim skontaktować...moderatorzy może któryś z was to czyta, pomóżcie skontaktoować się z nim. :cry:
  3. a może ktoś zna jakiegoś super fachowca z moich stron? Dodam iż auto trzęsie sie jak lekko trzymam gaz tak aby utrzymać prędkość, a z tymi błędami to trochę przesadzilem. Jest...pompy ddatkowej chłodziwa (bo stoi), i czujnika pozimu oleju (ale jak trzeba dolać to pokazuje :lol: )
  4. WItam. problem złożony. Auto 2004 rok. ma lpg ale to nie wina instalacji, bo jeździłem na spuszczonym gazie i samej benzynie...objawy te same, a mianowicie|: czasem traci moc, i na PB i na LPG, wtedy ekonmizer idzie na maxa momentalnie, nawet jak delikatnie cisne pedał, jak ma moc eknomizer spada już jak delikatnie cofnę nogę..czywiście co za tym idzie spalanie lpg kosmiczne, a fakt faktem czasy wtrysków gazowych jadą na podstawie benzynwych...aha spalanie od 18.5 do 22 na klimie, co prawda użytkuję ją jako TAXI, ale bez przesady ,czujniki podmienialiśmy WSZYSTKIE, przepusnicę.disę, vanosy uszczelniliśmy...ot tak..o swiecach czy innych duperelach nie wspomne...czasem podczas jazdy dostanie strzala mocy i jedzie, i na pb i na lpg, do tego od jakiegoś czasu strzelić focha z odpaleniem....wtedy trzeba wcisnąć pedał gazu i jakoś odpali...ale obroty podnoszą sie tak wolno jak gdyby za dużo paliwa dostawal...błędów brak...próbowałem pisać d chłopaków z forum którzy mieli podobne problemy...ale no answer...plis POMOCY!!!
  5. Dzieki za odpowiedz., ale to że ona padła, to ok...z tym że pytam, może ktoś wie kiedy powinna działać, chodzi mi o chłodzenie silnika, gdyż nie posiadam webasto i funkcji rest na klimie, wiec jej zadanie to chlodzenie silnika, tylko....w których m0omentach, może ktoś wie???
  6. witam, jakiś czas temu na kts-ie znaleźliśmy błąd tejże elektrycznej pompki, może i padła, bo faktycznie podając plus i minus, nie reaguje, ale...sprawdzaliśmy czy pojawi się napięcie na wtyczce, na zimnym, na gorącym, na wolnych obrotach , na wysokich...i nic, i tu moja prośba o pomoc. Czy jakiklwiek bezpiecznik,przekaźnik odpowiada za to ustrojstwo, czy pompka od diesla bedzie działać( różnią sie numerami), kiedy ona powinna działać, dodam, że nie posiadam webasto, i klima jest najprstsza, bez funkcji REST. Z góry dziękuje za wszelkie cenne informacje.
  7. czy naprawde nikt nie jest w stanie mi pomóc?? :shock: :mad2:
  8. Witam. Zginął klakson, kable, bezpiecznik, ok, sprawdziliśmy...wiemy że spalił się taki mały wlącznik( taka mała czarna kosteczka z dziesięcioma nóżkami) w module kierownicy, to jest w tej części do której wchodzą kostki od przewodów, światłowód..np poduszka kierownicy. A TERAZ...pytanie, czy można założyć jakikolwiek inny, czy musi być numer HW i SW identyczny, czy nie, czy trzeba go kodować, czy wystarczy zrobić adaptacje promienia skrętu i tyle....a może jakieś kodowanie potrzebne? Dzięki za jakiekolwiek sugestie.
  9. odpowiedź prosta...łatwiej jest wykasowac crash z europejczyka
  10. Kurcze, naprawde nikt nie jest w stanie odpowiedzieć mi?
  11. Witam wszystkich.BMW E60. Pisze o problemie który dotyczy tego sterownika od szyb, drzwi kierowcy, czyli sterowanie wszystkimi. Mam padnięty...ok.... i teraz pytanie, czy jak założę inny, ale od auta które było uderzone od strony kierowcy, czy wywali jakieś błędy poduszek itp, czy lepiej założyć od anglika i ...no właśnie co dalej.... od anglika przednie szyby działają na odwrót, przekodować czy co (tylko czym?), ten od europy jest po wypadku przód i lewy bok...i chyba w nim jest jakiś sensor...Prosze uświadomcie mnie, nie wiemy co robić. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
  12. No wiec wlasnie... nie wiem co to ... ale pieknie to wyglada, nawet wole od ósemki...
  13. niech ktos poda E-mail to wysle to zdjecie i wkleicie bo ja nie moge tego zrobic, pliz.
  14. Panowie, moze ktos z was orientuje sie co to za model, wszedzie szukalem go ale nic nie moge znalezc, chodzi mi o ten na samym dole, BMW M635 CSi ale jakie oznaczenie fabryczne, Przod jak gdyby od e38 a tyl od dzrzwi od serii 8, jednak jest jedno ale... jest to katalog pojazdow lata 1988-1989 wiec i was to chyba zdziwi. Moze ktos wie co to wlasciwie jest?? Katalog ten to chyba bylo jakies specjalne wydanie Mlodego Technika ale nie jestem pewien gdyz nie posiadam juz okladki.Zaraz wrzuce foto.[/img]
  15. jafa

    tds - czy to pompa???

    dzzieki kolego za odpis... no wlasnie nie mam pojecia w jakim stanie sa lancuchy ale ich nie slysze...wiesz...turbina??? nie sadze za mocno idzie, za zdrowo,szczelny jest raczej na pewno a wogolle to nie widzialem w zyciu tak suchego i szczelnego (bez kropli wycieku) silnika,nie myty! a wogole to silnik fajnie chodzi( dzwiecznie) jak benzynka R6....czyli jednak pompa...oby wytrzymala 3 tygodnie ..jade do kraju...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.