Tak mialem jakis stary termostat i wydlubalem go z obudowy:) w aucie jest sama obudowa z grzalka. akurat tu sie zgodze :D Rozumiem co masz na mysli i tez to bralem pod uwage ale jakby bylo tak jak piszesz to wydaje mi sie ze czujnik wylapalby temperature powietrza ( czy tez pary ) w ukladzie wczesniej, termostatu nie mam od ok 6miesiecy, do tej pory wskazowka temperatury stala lekko poza niebieskim polem i przy codziennej jezdzie max osiagalem 53stopnie ( info z zegarow test nr7,i termometru bezdotykowego, poza tym dzieje sie tak tylko jak jest zimno czyli jak dzis rano, znow bylo ok -1stopnia i znowu wskazowka temperatury dzialala razem z gazem( temperatura skakala z 35stopni do 135 :D a auto nawet lekko nie zdazylo sie nagrzac, Nie bede szukal dziury w calym, czujnik nie jest drogi a mogl pasc przez ciagle niedogrzanie nie wiem kupie i wymienie razem z chlodnica mylisz sie w termostacie jest grzalka ktora steruje DME , za temperature silnika na zegarach z tego co wiem to jest odpowiedzialny czujnik w glowicy wlasnie ten ktory juz wymienialem, a za wentylator czujnik na dolnym wezu od chlodnicy plynu jest tyle ile powinno byc nic mi nie ubywa, plyn wywala dopiero jak nagrzeje auto do ok 90stopni a ze tak sie w codziennej jezdzie nie dzieje wiec i plynu nie ubywa Chlodnica zamowiona bede wymieniac w nastepnym tygodniu mam nadzieje ze to rozwiaze problem i termostat sie otworzy :) ale zanim dojdzie chlodniczka to chcialbym prosic aby jakis kolega posiadajacy n42 byl tak mily i sprawdzil napiecie na tej wtyczce od termostatu , jakie jest na zimnym i cieplym silniku jak wymienie chlodnice i dalej mi nie otworzy termostatu bede wiedzial czy szukac problemu w elektryce czy tez nie.