Witam, To mój pierwszy post na tym forum i trochę mi przykro, że jego treść jest taka a nie inna. Mam problem ze swoją E60 535i (n54), o przebiegu ~154 000 km - kupiona rok temu i do wczoraj totalnie bezawaryjna (oleje i płyny pozmieniane pół roku temu). Otóż, wczoraj (było wyjątkowo gorąco) przejechałem kilkanaście kilometrów i nawet nie zauważyłem, że wiatrak koło intercoolera zaczął wyjątkowo głośno chodzić. Po chwili zapaliła się kontrolka wysokiej temperatury silnika ( http://www.drivingtesttips.biz/images/engine-overheating-light.jpg ) - najpierw żółta, a kilkanaście sekund później czerwona, więc od razu zatrzymałem auto na poboczu i odczekałem aż ostygnie. Dolałem płynu do chłodnicy, ale wcale nie było go tak mało. Odpaliłem auto i przejechałem dosłownie chwilę, po czym sytuacja się powtórzyła, więc pozostała mi tylko laweta do domu, gdyż była niedziela. Dziś odpaliłem zimny samochód, żeby pojechać do najbliższego mechanika i już po kilku sekundach wiatrak wszedł na maksymalną moc, co wcześniej nigdy się nie zdarzało. Kontrolka znowu się zapaliła, ale pozwoliła na dojechanie do warsztatu. Niestety panowie nie specjalizują się w BMW, nie mają komputera itd. więc jedyne co mogli zrobić, to sprawdzili temperaturę w chłodnicy (wyszło jedynie około 40 stopni), stwierdzili, że sam silnik jest bardzo gorący i mają jeszcze sprawdzić skład chemiczny spalin, żeby ewentualnie stwierdzić problem z uszczelką głowicy. Jutro jadę już do gościa, który specjalizuje się w BMW na profesjonalniejsze oględziny. Czy ktoś z Was spotkał się może z podobną sytuacją, lub po objawach wstępnie kojarzy z czym to może być związane? Totalnie nie wiem czego się spodziewać :/