Skocz do zawartości

Rav0

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2007

Osiągnięcia Rav0

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. mam pytanie do obeznanych w temacie. Otóż mam okazje kupić reflektory xenonowe do e91 z wersji amerykańskiej o takie http://i.marktplaats.com/00/s/MTAyNFgxMDI0/z/juQAAOSwstxVQduK/$_85.JPG które według sprzedawcy są przerobione na Europe i nawet można je ze zwykłymi żarówkami H7 używać :roll: U mnie siedzą zwykłe światła więc chętnie bym je zmienił, choć nie koniecznie na xenon bo dużo zabawy z dodatkami, ale ringi były by mile widziane. I tu pytanie czy takie reflektory przejdą legalnie przegląd i nie będzie z nimi problemów czy wręcz przeciwnie?
  2. To ja chciałem jeszcze zapytać czy dojazdówka z 1-nki o wymiarach felgi 4x16J i opony 115-90-16 podejdzie do e91 320d? czy lepiej szukać 17 z e90? :roll:
  3. tak czy siak dpfa nie ma :lol: tunera już zaklepałem i jade do GCS w przyszłym tygodniu :twisted: teraz ściągnąłem najnowsze mapki do nawigacji ale trochę lipa że europe aż na 3 płytach dvd zrobili (gdzie na smartfonie sygnic na jednej by się zmieścił) i jadąc z Belgii do Polski muszę zmieniać płyty. Chyba że się mylę? Przetestuje w piątek więc się przekonam... Mam dwa pytanka jedno o felgi a drugie o kabelek. 1. Kumpel ma w garażu felgi od 316 coupe, ale 17" 8j i et47 więc za wysokie dla e91 i teraz pytanko czy warto kombinować z dystansami czy są 100% bezpieczne czy lepiej poszukać czegoś dedykowanego pod e91? 2. Chce kupić kabel żeby czasem zresetować serwisy, diagnozować silnik a i fajnie było by spolszczyć idrive i odblokować parę rzeczy. Zastanawiam się, którym to wszystko ogarne i czy lepiej usb czy rj? Niestety nie miałem za dużo czasu na rozkminienie tego więc może ktoś coś poradzi :idea:
  4. Rav0

    E90 felgi ET

    Witam. Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj. Mam okazje kupic felgi bmw m z 316 coupe, rozmiar 17" ET47 8j17h2. Czy podejdzie to do e91 i jak to by to wyglądało? Z tego co czytałem na forum to chyba et za wysokie i sie schowa za bardzo ale powiedzcie proszę co o tym myślicie?
  5. O końcówce wyczytałem w gazecie motoryzacyjnej gdzie były opisane wszystkie silniki bmw i ich specyfikacje. Poszukam jej w domu może jeszcze gdzieś leży. A tak jak kolega pisze po rozkodowaniu raczej musi być... wiec pdfa mamy z glowy a tunera narazie poszukam w Katowicach a jak nic nie znajde to do Krakowa tez nie ma daleko.
  6. Z tego co czytałem to jak końcówka wydechu skierowana jest w dół to wersja bez dpfu. Poza tym jak sprawdzałem listę wyposażenia po numerze vin to nie ma wzmianki o nim. I żadnej kontrolki też nie widze po przekręceniu stacyjki. Więc raczej go nie ma... mam przynajmniej taką nadzieję :?
  7. No właśnie te 16 wydają mi się troszke małe optycznie i żeby nacieszyć oko chce 17 :8) a 16 na zimę zostawie. co do tunera to myślałem żeby go troszkę podkręcić, bo jak już wydaje kasę to niech ma troszke wiecej, ale też nie za dużow granicach zdrowego rozsądku :wink: dpfa nie ma więc parę problemów w przyszłości odpadnie.
  8. no dzięki wielkie za podpowiedzi i rady. Samochód zakupiłem w Belgii bo tu mieszkam od kilku lat. Auto jest od pierwszego właściciela, Belga bo mam zasadę że tu auta od turka, marokana czy Polaka nie kupuje ;) Przebieg pewny bo tu raczej nie kombinują z cofaniem bo wszędzie gdzie nie pojedziesz tj warsztat, aso, przegląd czy wulkanizator spisują przebieg i wpisują do bazy. I przy przeglądzie dostajesz car-pas czyli taki certyfikat km. Auto ma zredukowaną moc na rynek Belgijski na 150km więc jak w Polsce na wakacje podjadę to raczej jakiegoś tunera w Katowicach lub okolicach odwiedzę. Może ktoś coś polecić z własnego doświadczenia? Felgi chce zmienić na pewno na 17 i będę raczej szukał mieszanego zestawu no chyba że coś się trafi fajnego i w dobrej cenie :lol:
  9. Witam wszystkich forumowiczów, właśnie zakupiłem 320d E91 rok 2007 i przebieg tylko 100 000 pewne bo od pierwszego właściciela i nie na Polskim rynku. Od kilku dni wertuję forum i nęka mnie parę pytań na które nie mogłem znaleźć odpowiedzi. 1. Auto jest na 16 calowych felgach i chce je zamienić na większe. Zdecydowałem się na 17 bo ma to być wozidło dla dziecka które jest w drodze więc ma być przede wszystkim wygodnie, ale też ładnie ma to wyglądać i dobrze się prowadzić. Jak wyczytałem oryginalnie w E9x jest ET8 225/45R17 przód i ET8,5 255/40R17 tyl - to fabryczna rozmiarówka. Ale jak szukam felg to często są w jednym rozmiarze ET8 i opony tył i przód 225/45R17 itp. i tu moje pytanie czy jest duża różnica w prowadzeniu auta między oryginalnym zestawem a takim kombinowanym bo nie wiem czego ostatecznie szukać? 2. Auto nie ma dużego przebiegu niecałe 100 000 km ale ma już 7 lat i nie wiem co robić z tymi klapkami kolektora. Kiedy przywiozę auto do Polski tj. za tydzień zamierzam na pewno wymienić filtry i olej, i namawiam szwagra żeby przy okazji zajrzeć do kolektora bo on się zna. Ale tutaj nie wiem czy da się organoleptycznie sprawdzić stan tych klapek i jak będą luźne to czy usuwać a potem czy zaślepiać, czy nowy kolektor lepiej wstawić? 3. Muszę wymienić zewnętrzną, lewą tylną lampę bo jest pęknięta... Tu narodził się pomysł żeby wstawić lampki ledowe, te po lifcie, ale wyczytałem, że tylną klapę trzeba zmieniać i jeszcze je zakodować żeby ledy działały poprawnie. Kodowanie jeszcze jakoś przeskoczę bo zamierzam kabel od razu kupić (też nie wiem czy usb czy rs232 lepiej), ale klapy nie chce zmieniać bo to już trochę za duża rzeźba a przy odsprzedaży to różnie patrzą na takie wynalazki. Więc pytanie czy ktoś wymieniał tylko lamy tylne zewnętrzne na poliftingowe zostawiając w klapie przedliftingowe? Czy to w ogóle wygląda i pasuje jakoś? 4. Mam u siebie zwykłe lampy z przodu a chciałbym mieć ringi dodatkowo (jak każdy właściciel bmw :) ), ale nie zamierzam wstawiać chińskich wynalazków, a z ksenonami raczej za dużo zabawy z tego co czytałem... Szukam tych lamp po lifcie, zwykłych ale z ringami. Jeśli ktoś ma lub widział to proszę o kontakt bo ciężko coś sensownego znaleźć na daną chwilę. Tu dodatkowe pytanie czy lampy są plug en play i czy da się jakieś ledy w ringi wsadzić? Na razie to tyle chociaż pewnie jeszcze będę miał trochę pytań do weteranów BMW. :mrgreen: Dzięki za pomoc i zrozumienie nowicjusza w bawarskiej marce. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.