Skocz do zawartości

mero89

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw 320 2010

Osiągnięcia mero89

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. hmm może trojnik zrobić na istniejącym czujniku temperatury ?
  2. jak masz i drive to przy 120 masz żółte ostrzeżenie. Przy 130 przegrzany motor i limp Mode. W ukrytym menu mozesz sprawdzic temperature masz guzik przy zegarach do kasowania przebiegu. Trzymasz go az pojawia sie cyfry potem klikasz az bedziesz mial numer 19 czekasz sekunde i teraz musisz podac numer ktory jest suma ostatnich 5 znakow Vinu czekasz sekunde i wbijasz test pod numerem 7. wyciek płynu to poważna sprawa radze nie jezdzic w takim stanie bo czeka cie planowanie głowicy. Pierwsze co zrób to jedz do mechanika na test cisnieniowy- montuje pompke na wlewie plynu chlodniczego i nabija cisnienie i ogląda gdzie masz wyciek. Zależy też ile ci znika tego płynu jak duże ilości to na bank gdzieś coś strzeliło i ucieka płyn. Na poczatku sprawdza sie węże poźniej pompa z termostatem potem EGR ( jest z tyłu za silnikiem więc ciezko go dojżeć), noi na sam koniec nagrzewnica. to tyle daj znać jak się sprawa rozwiazała
  3. 108 to moge powiedziec ze jest na granicy. Powinien w trasie na 6 biegu z wlacxona klima 103-105 bez klimy ma 108 obserwuj temperaturre przy 110 odpali sie wentylator. 120 pierwszy zolty warning 130 przegrzany motor i redukcja mocy
  4. zapewne oba zasyfione czujniki znajduja sie z przodu silnika. Wyciagasz czyscisz benzyna i spowrotem do srodka. Powinno pomoc. Jak dalej sypie to wymianana nowe
  5. Bez podłączenia do komputera to wróżenie z fusów. Może być turbina, wytryski lub dużo inynch jak u mnie np EGR przeciekał i kapało na wydech i waliło spalenizną. Każdemu polecam kupienie kabla obd II i sciagnac chocby BMWhat dla własnej diagnozy. Oszczedzi wam to kupe kasy i mechanik juz was nie oszuka bo czesto chcą ci wymienić części które są dobre.
  6. pradopodobnie wtryski ale to na kompie wyjdzie.
  7. to nie jedyny czujnik który musisz wymienić, Jak masz błąd NOX to tzreba wymienić czujnik NOX w ASO 1600 zl mniej wiecej. Też miałem falowanie obrtów po wymianie wróciło do normy. Jak wystepuje ci błąd NOx zobaczysz, że masz dużo wieksze spalanie.
  8. ten do M techa czasem nie jest odrobine krotszy ?
  9. Witam, Przymierzam się do wymiany amorków z przodu bo 1 mi wylał. Bo większym przeszukaniu forum postanowiłem kupić Sachs advantage do E90 LCI lecz są już niedostępne u producenta. Bilnsteiny to nie moja półka cenowa 600 zl za szt... Więc zdecydowałem sie na amorki Sachs Super turing i mam problem ponieważ mam założony Pro KIT Eibacha i musze wybrać czy amortyzator ma być do M technik czy też nie. Według mnie powinien chyba być do M technik skoro obnizone jest auto. Nastepna sprawa jaka jest różnica w w górnym mocowaniu amortyzatora miedzy standardowym a M technik. Chaiłbym poznać wasze opinie na ten temat Pozdrawiam.
  10. bulgota ci też na jalowym jak tylko odpalisz auto ?
  11. wymień na nowy ten czujnik poprostu już umiera powoli .
  12. Mam identycznie u siebie w benzynie nie widze sensu robienia nic przy tym. Jak wrzucam biegi to czuje jakby w zebatki wchodziły norma...
  13. jak już bym robił taką opracje to Eibach pro kit i jakis sportowy amor czyli przynajmniej Sahs advantage do obnizonych zawiasów.Problem taki,że jak obnizy ci sie auto to serjny amor sahs super turing np bedzie czasem dobijał odbój na dziurach i możesz szybko wylać nowe amorki.Lóżyska również nowe sztuki.
  14. Mogą tez byc śruby wypadające od pompy olejowej cieżko powiedzieć nagraj dzwięk. Jakby był rozrząd to na bank bys slyszał wczesniej szelest pozatym wystepowalo by też na zimnym silniku.
  15. Błedy sa zgodne z inpa. Wygląda na to że tylko czujnik wałków zasyfiony olejem i jak wyczyściłeś i zamieniłeś miejscami jak to w ASO robią swoja drogą to błedy znikły. Coś nie tak z motorem jest mechanicznie. Panewki odrazu by było słychać nawet na zimnym. zobacz czy pod korkiem od oleju czasem masła nie masz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.