powiedzcie mi w jaki sposób jest sygnalizowana zbyt wysoka temperatura silnika w e90 318i bo jak wiadomo niema tam wskaźnika temperatury analogowego , jedyne co zauważyłem to jest kontrolka od zbyt niskiego poziomu płynu w zbiorniczku , ale w jaki sposób jest sygnalizowane przegrzanie silnik ?? , bo przez święta zauważyłem wyciek płynu z okolic parownika instalacji gazowej , i w ciągu 2 tygodni 2 razy wyświetlił mi sie zbyt mały poziom płynu w zbiorniczku , za pierwszy razem dolałem około 0,5 l wczoraj znowu mi się zaświeciło ale nie mogłem za cholere odkręcić korka i w końcu go ukręciłem na mrozie , dolałem trochę płynu przez odpowietrznik w zbiorniczku i przejechałem około 15km i wywaliło mi płyn ze zbiorniczka i straciłem ogrzewanie w środku , przypuszczam że wyciek sie powiększył i straciłem sporo płynu i układ sie zapowietrzył przez uszkodzony korek , pytanie tylko czy nic sie nie stało z silnikiem jak wracałem 10km z 4 przystankami przy -17stopniach ???? nie zapaliła mi sie żadną kontrolka ani zaden check ani od zbyt dużej temperatury silnika , i zastanawiam sie czy taka kontrolka wogole istnieje ????