Skocz do zawartości

pawelzmc

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D
  • Lokalizacja
    Zamość
  • Zawód
    Kurier

Osiągnięcia pawelzmc

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Aha dzięki za info. Jutro jeszcze zapytam w 2 miejscach i trzeba będzie coś decydować...
  2. Witam. Podłączę się pod temat. W piątek moja e46 320d 136KM czyli chyba silnik M47 przy delikatnym ruszaniu zgasła i odmówiła dalszej współpracy. Po wstępnym przeglądzie organoleptycznym a potem po podłączeniu kompa ( błąd 68 - elektrozawór wydatku paliwa) majster stwierdził, że to pewnie wina pompy ale, że nie zna za bardzo kwestii BMW odeslal mnie po wiedzę gdzie indziej więc jestem tu. Po przewertowaniu tematów o tym mam kilka pytań. 1. Czy jest sens zakladać drugą używaną pompę bo akurat mam dostęp do takiej i czy ew. zwrócić szczególną uwagę na coś? 2. Czy wyjęcie i późniejsze założenie pompy jest jakimś wielkim wyzwaniem. Ogólnie czy podoła temu znajomy mechanik który nie jest jakimś super specem ale jest bardzo uczciwy i znam go od lat? 3. Czy jest sens bawić się w samo przelutowanie sterownika bo wg youtube nie jest to mocno skomplikowane a na pewno zrobiłby to średni elektronik. 4. Jeśli już regenerować swoją to kogo polecacie i gdzie. Dodam, że jestem z Zamościa ale w sumie zawsze można ją gdzieś wysłać. Z góry dzięki za jakąś pomoc bo trochę mnie temat zestresował. :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.