Skocz do zawartości

TouringFan

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 325i 2002r

Osiągnięcia TouringFan

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Jak w temacie Podgrzewanie włączyło się samo z siebie (bądź tez włączyłem je rano i tak jak by się zacięło) i rozładowało mi akumulator do zera. Wyjąłem bezpiecznik odpowiadający podgrzewaniu tylnej szyby po czym naładowałem akumulator. Jeżdżę już tak od kilku dni. Dzisiaj byłem w serwisie bmw bo akurat miałem umówioną wymianę oleju w automacie. Powiedziałem im o problemie jaki nastąpił to mi krzyknęli 100 funtów ( mieszkam w uk) za zrobienie tego. Myśle że problem nie jest na tyle skomplikowany żeby płacić tyle pieniędzy za naprawę tego wiec staram się szukać pomocy w internecie. Tym bardziej że poniosłem już spory koszt za serwis skrzyni biegów. Dodam jeszcze że na początku roku była ingerencja w elektrykę pojazdu a mianowicie zostało zainstalowane w aucie urządzenie - lokalizator GPS z elektronicznym sterownikiem pompy paliwa i tak się zastanawiam czy po 3 miesiącach użytkowania elektryka mogła zacząć wariować przez to czy problem tkwi w czymś innym. Jeżeli ktokolwiek ma jakieś pojęcie w temacie proszę o pomoc. Chodzi o BMW seria 4 gran coupé 420d model f36
  2. Pytalem Mechanika o naprawę sterownika bo przecież pompa była sprawna to powiedział ze za naprawę weźmie 250f pewnie mu się nie chciało z tym grzebać. Wiec kupiłem używana pompę wraz ze sterownikiem za 35f na ebayu w sumie wyszło 155f. Pozdrawiam fanów BMW :D
  3. Ja mam w manualu to mnie ten problem nie dotyczy. Właśnie jestem po wymianie pompy. Cała operacja wraz z kodowaniem i odpowietrzeniem układu hamulcowego trwała około godziny. Koszt 120 funtów bo mieszkam w Anglii. Póki co wszystko działa jak należy.
  4. Witam wszystkich Mam ten sam problem 3 kontrolki się pala (abs, kontrola trakcji, ręczny) Jeżdżę już tak od kilku miesięcy. I prawdę mówiąc w niczym mi to nie przeszkadza. Wystarczy być bardziej czujnym podczas opadów deszczu, śniegu. Niestety kończy mi się przegląd techniczny i za dwa dni mam wizytę u elektromechanika. Pompę abs kupiłem już na internecie wraz z modułem (sterownikiem) używana. Zobaczymy po wymianie i przeprogramowaniu czy będzie wszystko ok.
  5. Witam Zbieram się do zakupu BMW serii 4 coupe 2013-2015 Interesuje mnie srednie spalanie paliwa silnika diesla 2.0 w manualnej 6scio biegowej skrzyni biegów i 3.0 w automatycznej. Czy Posiada ktos wiedzę w tym temacie? Jeżeli różnica nie jest duża to bym był za 3 litrowa jednostka.
  6. Haha nie . Poprostu wszedłem tu po 3 latach i zobaczyłem ze mam posta niewyjaśnionego :D Przerzuciłem się na e46 touring 325i w m pakiecie i w ogóle nie żałuje :)
  7. Ok wszystko się wyjaśniło. Ten klekot to było chrząkanie silnika . Dławił się przy ruszaniu bo paliwo które zatankowałem (ruskie) miało za mało oktanów. Po zatankowaniu auta na polskiej stacji paliw problem zniknął .
  8. Witam wszystkich Mam ten Sam problem ze sterownikiem abs. Wiecie moze czy po zakupie nowego/uzywanego sterownika abs po jego wymianie bedzie konieczna kalibracja / programowanie ? Jeżeli nie to taka wymianę zrobię samodzielnie i zaoszczędze pare groszy.
  9. ten klekot taki jak by stuk blachy to tylko przy ruszaniu szybszym z jeden na dwa i to nie zawsze słychać, tylko wtedy kiedy całą budą szarpnie tak jak mówię przy dynamicznym ruszeniu kiedy ruszam powoli normalnie to jest okej. Olej chłopaki sprawdzali też w porządku.
  10. yhym sprzęgło bierze mniej więcej w połowie zakresu ruchu pedałem, A może to poduszki skrzyni albo silnika zerwane bo zauważyłem że to tylko podczas ruszania kiedy to z jedynki wrzucam 2 a potem trójkę to już ciszej jest?
  11. Witam Jak w temacie przy wrzucaniu jedynki i dwójki ze skrzyni dobiega niepokojący klekot. BMW e39 520i Touring 97r skrzynia manualna. Co może być nie tak? biegi wchodzą lekko chodzi tylko o ten klekot jak by się sypała skrzynia.
  12. dzięki chłopaki że się udzielacie. tzn że mam szukać oleju z oznaczeniem LL01? bo już nie wiem wasze opinie są podzielone.
  13. chyba się już zdecydowałem na: ELF EVOLUTION 900 NF 5W40 7L(5+1+1) co powiecie? cena przyzwoita koło 150zł z wysyłką. Dodam że olej wymieniam co 10tyś lub raz w roku po zimie
  14. yhym dzieki chłopaki za dobre rady tylko o co chodzi z tym LL01 i LL04 i podajcie kilka przykładów olejów LL01spełniających normy producenta BMW bo z tego co rozumiem to LL04 to zamiennik tak? a ja już sobie dobiorę stosowną firmę do mojego portfela :D aż 7L wchodzi w ten motor? Pewnie coś mi zostanie w razie tfu tfu dolewki. Dodam że autko świeżo sprowadzone z niemiec czysta benzyna przejechało całą polskę na kołach silniczek lux chodzi gazu na oczy nie zobaczy. aha i jaka jest różnica między 5w30 a 5w40? i jeśli to ma jakieś znaczenie to rozkodowałem auto i tam jest napisane że silnik siedzi M52
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.