Skocz do zawartości

dziadyga

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    328i e90

Osiągnięcia dziadyga

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam!!! Posiadam BMW E90 328i n52b30, padła mi elektryczna pompa wody. Kupiłem nową firmy Pierburg. Po załozeniu przeprowadzono procedure odpowietrzania ykladu chlodzenia, po tym uruchomiono silnik i po paru minutach temp silnika osiagnela ok 60st c zalaczyla sie dmuchawa na max obroty, wylaczono silnik i popdlaczono komputer ktory pokazal blad pompy i ze jest ona wylaczona. czy mozliwe ze sie zepsula czy moze potrzebna jest jakas adaptacja lub cos innego. Wtyczka jest 4 - pinowa, napiecia pokazalo 2 x 12v i raz 7,5 wiec raczej jest prawidlowo nie wiem co robic czy dac pompe na gwarancje czy moze jest inna przyczyna. Czy ktos moze pomoc???? Pozdrawiam
  2. Witam 1. czy ktos ma koła styling 400 w e90 , jaki komfort jazdy na 18kach? 2. jakie opony polecacie na te felgi? 225/40 i 255/35 czy moze 225/45 i 255/40 3. opnoy RunOnFlat czy zwykłe? Z góry dziękuję za odpowiedzi
  3. Witam!!! Ma ktoś na sprzedaż komplet felg a najlepiej zestaw z oponami BBS styling 230? Proszę o oferty
  4. tez mam temp na poziomie 88-92st przy jezdzie normalnej na trasie...do 110 dochodzi dopiero na postoju...w jaki sposob kasuje sie adaptacje silnika tylko komp czy jest inny sposob...?
  5. Witam Jaki wg was najlepiej wybrać olej do e90 328i z lpg...W tej chwili używam liqui moly 5w40...zastanawiam się czy nie zmienić na castrol edge 0w40 lub motul 0w40...mam w tej chwili na liczniku 180tys...Jakie są wasze opinie na ten temat? W40 jest gestszy od w30 dlatego się zastanawiam czy zostawić czy zmienić...dolewamy ok 0.5l na 10tys km...jak to u was wygląda? Pozdrawiam
  6. Nie mam idriva czytaj ze zrozumieniem NIe powtarzaj sie :) Za mało przecinków aby to normalnie odczytać. Silnik musi być uruchomiony i należy stać w miejscu, po czym należy ruszyć celem kalibracji. Tak robisz ? pisalem z telefonu...rozumiem ze nalezy przeprowadzic kalibracje, tylko problem u mnie jest taki ze nie moge tego zresetowac przesuwajac manetka, nawet nie wyswietla tej "opony" tylko pokazuje na malym ekraniku caly czas jako blad...wyszukiwalem na yt i jest pokazane z pozycji idrive i z pozycji BC...tylko u mnie nie ma mozliwosci wcisniecia "reset", ja mam BMW e90 328i USA gdzie czujniki sa w wentylach mialem to niby wylaczone i bylo ok teraz nagle sie pojawilo...moze to ulatwi sprawe???
  7. No właśnie o to chodzi ze nie ma tego...jak dłużej trzymam to pojawia się błąd id-cc 63 czy coś takiego i nic się nie dzieje
  8. Czytaj ze zrozumieniem przecież napisałem że brak idriva i że w BC też nie ma opcji kasowania
  9. Witam panowie mam problem z bledem tzn wykrzyknik na czerwono...czyli blad czujnika cinienia w oponie...czy wie ktos moze jak wykasowac???? przerylem neta i nie moge nic znalezc...poniewaz u mnie jest tak ze nie mam i-driva, a z pozycji BC nie mam mozliwosci wcisniecia "reset" po prostu tej funkcji na malym ekraniku nie ma...jak w wiekszosci filmow na yt...przerzucajac manetka nie ma pod ikona wykrzyknika opcji RESET...wie ktos jak to zresetowac??? ps. jeszcze jedno wykasowalem klocki przod i tyl te serwisowe bo juz nie wiedzialem jak poradzic z ww problemem teraz jeszcze doszly klocki i napis brake, ktos mowil zeby odpiac czujniki na chwile i wtedy powinno zgasnac...ale czy nie ma prostrzej opcji??? pozdrawiam
  10. Witam czy ktoś spotkał się z takim problemem? BMW E90 328i z lpg stag premium 300 wtryski hana reduktor kme gold...zapala mi się service engine soon czyli check...wywala mi te błędy po przejechaniu czasami 50km czasami 200km na lpg po wykasowaniu błędu problem powraca...co moze byc przyczyna że zapala check bo nie dzieją się żadne źle objawy pracy silnika poza świecący SES...byłem u gazownika na regulacji i stwierdził że niema się do czego doczepic...w sumie zaczęło się to po wymianie jednego wtrysku gazu u gazownika...odlaczyli aku jak naprawiali..
  11. witam okazalo sie jednak uszkodzony wtryskiwacz gazu na 4 cylindrze...przynajmniej tak mi powiedzial gazownik...widocznie wystarczylo zeby wypadal zaplon...teraz smiga az milo narazie problemu niema a juz zrobilem ok 1500km...pozdrawiam
  12. witam!!! panowie mam takie pytanie...po powrocie z trasy gdy silnik jest dobrze rozgrzany wentylator chlodnicy powinien jeszcze schladzac silnik po zgaszeniu auta??? w moim po wyl auta przestaje chodzic, po chwili odpalam ponownie i wlacza 2 bieg i schladza do 89/90 stC czy to normalne w bmw czy mam jakas usterke??? u ojca w audi po wyl auta jeszcze wentylator przez jakis czas chodzi...dlatego mnie to zastanowilo... pozdrawiam i prosze o odp
  13. tylko reduktor byl wymieniony na nowy pol roku temu...
  14. Panowie borykam się z takim problemem... Żaden z super turbo fachowców magików gazowników NIE POTRAFI tego problemu rozwiązać. Samochód gdy jezdzi na benzynie wszystko jest w najlepszym porzadku. Po przełączeniu na gaz.... niby tez jest w porzadku, alee... po przejechaniu ok. 3km auto jest wyraznie słabsze a gdy zatrzymam się i auto chodzi na wolnych obrotach, po chwili zaczyna chodzic coraz bardziej nierówno, aż w końcu wypada zapłon z cylindra. Gdy spowrotem przełączę na benzyne wszystko zaczyna wracać do normalności. Po wykasowaniu bledow przejechalem kilka km na pb i zero bledow... Dodam, że w instalcja to sterownik stag premium 300 , wtryski Hana reduktor KME Gold. Wymienilem swiece i wszystki cewki bosch...pol roku temu reduktor kme wymieniony...co moze byc przyczyna??? moze mial ktos podobny problem??? BMW E90 328i
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.