Skocz do zawartości

matti543

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318i 143KM 2010 r.

Osiągnięcia matti543

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć :) Artur5555 pytanie do Ciebie, czy po wymianie zaworu hydraulicznego do tej pory jest ok?
  2. Dzień dobry wszystkim :) Ostatnio również miałem podobny problem z włączającą się kontrolą trakcji. Problem tkwił w zabrudzonym i skorodowanym pierścieniu abs, który obcierał czujniki absu i przez to źle sczytywały obroty kół. Wymieniłem czujniki i wyczyściłem w miarę możliwości druciakiem pierścień (bez jego zdejmowania), jednak pomimo tych zabiegów pierścień dalej obcierał nowo założony czujnik (chyba trochę musiał zostać wypchnięty przez rdzę lub sie delikatnie wybrzuszył). Dlatego dałem podkładkę metalową pod miejscem mocowania czujnika, żeby zwiększyć odrobinę dystans między czujnikiem a pierścieniem i żeby zapobiec obcieraniu (patent znalesiony na jutubie). Jak narazie problem został rozwiązany :) Jeśli znowu zacznie szwankować trakcja i szarpać auto, będę musiał wymienić pierścienie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.