Skocz do zawartości

michal_f

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39 520i 97r.

Osiągnięcia michal_f

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. proszę Cię.. poważnie? :duh: e39 jak każda inna, może jeszcze co? Mam postawić w garażu pod kocem, bo szkoda? Jak mi się znudzi to wrócę do pełnej serii wraz z błotnikami. I nie mów, że to już ingerencja.. Połowa piątek lata z polepionymi błotnikami i jakoś nikt nie płaczę. :nienie:
  2. kilka fot ze zlotu klubu maxbimmer http://i64.tinypic.com/33z91qq.jpg http://i67.tinypic.com/abid76.jpg http://i65.tinypic.com/w6xy4y.jpg http://i66.tinypic.com/2ighlya.jpg http://i65.tinypic.com/2yltvms.jpg http://i64.tinypic.com/w8oo7l.jpg http://i63.tinypic.com/keudyu.jpg błotniki jeszcze nie poprawione, w ciagu dwoch tygodni powinny być ogarnięte
  3. auto juz na air dsc_1300 dsc_1296 dsc_1297 dsc_1295 maks wysoko dsc_1298
  4. Szybki update Nadkola już wyspawane, wczoraj beemka pojechała do cynowania, później malowanie i czekam na efekt końcowy http://i68.tinypic.com/2bo4sw.jpg http://i63.tinypic.com/34nqlae.jpg http://i66.tinypic.com/2yzk1o7.jpg To jest wersja beta, dopiero po cynowaniu nabierze to kształtu, zdj wrzucam pogladowo, żeby było widać jak cały proces wygląda Poniżej zdj jak wszystko się zaczęło i o ile szerzej koła będą do ori błotników http://i66.tinypic.com/qnjoqr.jpg http://i65.tinypic.com/2sbx5hk.jpg http://i65.tinypic.com/121tjzd.jpg I doczekałem się poduch [emoji14] przód na rubenach 6", tył na rękawach ta technix http://i68.tinypic.com/ehnbrl.jpg Kiedy złożę do końca? Nie wiem, może końcem lipca jak wrócę z pracy i wakacji. Przy okazji kończę elektryke, w tym pilot przewodowy. Pierwszy rząd to przod/tył Góra-dół. Drugi zaś to dwie pozycje samopoziomowania przodu i tyłu. Najmniejszy przycisk to wyłącznik kompresora. Co prawda jest on sterowany czujnikiem ciśnienia, ale wolę miec możliwość wyłączenia w razie jakiejś awarii. http://i68.tinypic.com/2ywe3oi.jpg Kupiłem także dystanse 30mm przykręcane na tył(które planowo, w przyszłym sezonie pójdą na przód , gdy na tył wpadnie rolka 13j) i przelotowe 5mm, które pójdą razem innym kpl 30mm na przód. http://i68.tinypic.com/2qwpixt.jpg I na koniec dwie foty od Rafała Niedzwiedzkiego, jeszcze jako static:D http://i68.tinypic.com/1zbxusp.jpg
  5. Parę nowych fotek, z niedzielnego zlotu Maxbimmera i późniejszego spotkania na stadionie. Auto obniżone w porównaniu do poprzednich zdjęć. Dokładniej tył 1,5cm(opona z błotnikiem na żyletki), a przód tylko o 2cm. Nie jestem do końca zadowolony, bo miało być niżej, ale niestety nakrętka od spręzyny za nic nie chciała ruszyć, a amor już jest maksymalnie opuszczony. http://i.imgur.com/WJ40oxA.jpg http://i.imgur.com/qjJLjGn.jpg http://i.imgur.com/xjYMDi4.jpg http://i.imgur.com/B42xof6.jpg http://i.imgur.com/pRh9JXL.jpg http://i.imgur.com/fog3DBH.jpg http://i.imgur.com/2X6lpwP.jpg http://i.imgur.com/CEemDQS.jpg http://i.imgur.com/ZrtBavD.jpg http://i.imgur.com/SlUEmcj.jpg http://i.imgur.com/sfQcEfP.jpg
  6. W końcu letnie kolo na aucie. Specyfikacja, przód 10j, rant 4,25", opona 225/40. Tył 11j, rant 5,25", opona 255/35. Wszystko w 18 calach. I foty. Zaraz po malowaniu: http://i66.tinypic.com/qx6kip.jpg http://i64.tinypic.com/2mr5qhd.jpg Juz z oponami : http://i64.tinypic.com/2yv2ykp.jpg http://i63.tinypic.com/10qxy81.jpg Foty zaraz po założeniu : http://i66.tinypic.com/2jc96j7.jpg http://i64.tinypic.com/2hs8yhh.jpg I parę ujęć lustrem. http://i63.tinypic.com/1672i6a.jpg http://i63.tinypic.com/24327a1.jpg http://i64.tinypic.com/2zf7lol.jpg http://i68.tinypic.com/167mfm0.jpg http://i64.tinypic.com/i70r5u.jpg http://i64.tinypic.com/21cs4nn.jpg http://i66.tinypic.com/32zi8g3.jpg http://i63.tinypic.com/1zd3kt5.jpg http://i68.tinypic.com/1975o0.jpg http://i64.tinypic.com/34o7ivl.jpg http://i67.tinypic.com/2ufuclu.jpg http://i63.tinypic.com/xri1w.jpg http://i67.tinypic.com/2cmxcvb.jpg http://i66.tinypic.com/2m4wpk2.jpg
  7. Także tak :D Auto odebrane z malowania,a dokladniej : Zderzak przód http://i64.tinypic.com/k32a81.jpg http://i68.tinypic.com/21912kj.jpg Klapa tył http://i63.tinypic.com/dxkajo.jpg Plus na nią lotka 3 częściowa AC SCHNITZER http://i67.tinypic.com/f36cec.jpg Lusterka AC SCHNITZER http://i64.tinypic.com/ncb2bd.jpg Progi AC SCHNITZER http://i68.tinypic.com/301nhi0.jpg I nerki czarne matowe firmy JOM, idealnie pasują. http://i63.tinypic.com/2zf1pow.jpg Kilka fotek całego auta http://i64.tinypic.com/9t0ak0.jpg http://i66.tinypic.com/2ufzteh.jpg http://i68.tinypic.com/2encnep.jpg http://i67.tinypic.com/2hcdpna.jpg http://i65.tinypic.com/funqzk.jpg Ale żeby nie było tak kolorowo.. W sobotę auto odebrane, a w poniedziałek pewien Pan, postanowił zatrzymać mi się na tylnym zderzaku, a oto efekt http://i64.tinypic.com/11ty0dg.jpg http://i67.tinypic.com/14j7o79.jpg Czekam na rzeczoznawcę, zobaczymy co i jak mi tam wyliczy..
  8. Cena normalna, znajomy płacił jeszcze mniej za instalacje. Po Wrocławiu bierze od 18 do 25, w zależności od korków i dynamiki ;) staram się nie oszczędzać na aucie, ma nie tylko wyglądać, ale i być w 100% sprawne technicznie :)
  9. 4500zl ;) Kolejny element układanki http://i66.tinypic.com/e7ihhi.jpg
  10. To tak, auto przeszło "mały" serwis zawieszenia i hamulców. Wpadły nowe tarcze Bosh'a http://i63.tinypic.com/330rd69.jpg Wahacze proste poprzeczne TRW http://i67.tinypic.com/swyc9d.jpg Tuleje poliuretanowe stabilizatora przód i tył http://i68.tinypic.com/1zxcm1.jpg http://i64.tinypic.com/2wdzp0x.jpg Końcówki drążków kierowniczych MOOG http://i68.tinypic.com/osa4h5.jpg dla ciekawostki siedziały jeszcze oryginalne BMW produkcji TRW http://i63.tinypic.com/2wnvfhh.jpg Na dniach wlecą łączniki stabilizatora tył http://i65.tinypic.com/2uo77eh.jpg I do całości nowa oryginalna linka od maski stara oryginalna wytrzymała rok.. To z rzeczy eksploatacyjnych, a z modów. Koła pojechały do malowania i uzbrojenia w nowe szersze przednie ranty, 4,25". Docelowo przód 10j, a tył 11j. Do tego zrezygnowałem z polerowanego rantu, pójdzie w kolor. Zakupiłem również nowe opony Hankook 225/40 i Nexen 255/35. We wtorek auto zostawiam w RoosterGarage na malowanie zderzaka przód, klapy tył, pakietu ACS razem z montażem. Ale to nie wszystko, razem z lakierowaniem wykonane zostaną customowe regulowane wahacze tylne.
  11. DUŻYYYY UP! Beemka doczekała się instalacji lpg. Założona w Jakart Gaz na Legnickiej u Znanego nam wszystkim Domela, odebrana w piątek 27.01 Parametry: -Sterownik Stag qmax basic -Wtryskiwacze barracuda -Reduktor kme twin -zbiornik 72 litry Wszystko ładnie i schludnie założone, reduktor pod lampą. Nie odczułem żadnego spadku mocy, czy lpg czy Pb to jedzie tak samo. http://i64.tinypic.com/15hlfyd.jpg http://i64.tinypic.com/2lsxqgo.jpg http://i63.tinypic.com/ws3biw.jpg http://i65.tinypic.com/2iw97yd.jpg http://i65.tinypic.com/kyyw6.jpg http://i65.tinypic.com/9puixv.jpg http://i66.tinypic.com/x1edg5.jpg Przy okazji wpadł kolektor z m60b40, który ma dużo wieksze kanały dolotowe. Tutaj małe porownanie, po lewej m62tu: http://i944.photobucket.com/albums/ad282/BMW7nl/M60%20intake/d70d2316.jpg Dzisiaj Kamcio trochę podziałał przy aucie, zostały wgrane softy silnika z e53 4.6is, dzięki czemu został aktywowany wskaźnik temperatury oleju jak i podświetlenie diod na obrotomierzu https://www.facebook.com/bmwdiagcbapl/posts/1626419204332952 http://i63.tinypic.com/2m7uet4.jpg http://i68.tinypic.com/2z9lcbb.jpg http://i68.tinypic.com/7258ol.jpg Oprócz aktywacji, odcinka została przesunięta na 6,5tyś obrotów i obroty biegu jałowego podniosły się na jakieś 800 obr/min(nie sprawdzałem dokładnie ile). Również Zostało zmienione oprogramowanie skrzyni biegów na to z Alpiny b10 v8. Zmiany które wprowadza ww. soft:(przetłumaczone z opisu sterownika na zagranicznej stronie): -lepsze / szybsze zmiany biegów -zmiany biegów na wyższym zakresie obrotów przy pełnym obciążeniu -Szybciej spinający lock-up -lepszy tryb manualny (brak trybu S) -zmiana charakterystyki na bardziej sportową Jako bonus: -zmiana nr VIN w ECU i EWS (sterowniki zostały wymienione ze względu na wcześniejszą awarię) -ustalenie poprawnego przebiegu w module EWS Wrażenia po zmianach? Jest lepiej, dużo lepiej. Mocniejszy dół jak i góra obrotów, do tego skrzynia w końcu chodzi jak należy, zmiany szybsze, całkiem inna charakterystyka pracy. Wszystko na wielki plus.
  12. Przebieg jest z auta z którego został wyciągnięty licznik. Nie miałem w okolicy wolnego kto by mi to ogarnął, dlatego narazie zostaje tak jak jest do czasu przeprogramownaia tego. To pole pokazuje do kiedy można kręcić silnik, w miarę rozgrzania diody zaczynają gasnąc aż do momentu jak na zdjęciu powyżej.
  13. Kolejny UP, tym razem mała zmiana we wnętrzu beemki, a chodzi o licznik, który wymieniłem na ten z Bmw e53 4.6is. Praktycznie taki sam jak z m5 e39, brakuje w nim jedynie znaczka M i jest wyskalowany do 280km/h, a nie do 300km/h. http://i64.tinypic.com/ohis60.jpg http://i63.tinypic.com/2r75v9x.jpg Plus film z testów zegarów : Wszystko co się dało ogarnąć zostało zrobione, za co wielkie dzięki Broderowi, który bardzo pomógł z tym tematem i poświęcił czas na kodowanie licznika i zgranie całości z moim autem. :brav: Pozostał przebieg, ale to przy okazji, bo do tego trzeba znaleźć innego magika :)
  14. Jakiejś tam różnicy nie odczułem, bo zawieszenie jest mega sztywne. Jak chcesz sztywniej bez zakładaniu gwintu to sprężyny albo twardsze amorki ;) Wiem wiem jak ten zbiornik wygląda.. :D ale całość będzie przebudowana, wszystko co się da zostanie schowane ;) Auto dla mnie musi być na tip top, bo to moje daily, nie mam drugiego samochodu :)
  15. Taka sytuacja.. Wczoraj wieczorem powietrze całkowicie zeszło z koła, założyłem zapas: http://i67.tinypic.com/hsq3xw.jpg Nabilem ciśnienie i przez noc powietrze nie zeszło, ale będąc u Pawła "CzAkSs'a" zauważyliśmy takie dwie banie na oponie.. http://i67.tinypic.com/2yzl6og.jpg http://i65.tinypic.com/rkmopf.jpg I do wtorku auto będzie wyglądać tak, bo akurat w ten dzień będę zakładał zimę. http://i63.tinypic.com/10xtyky.jpg http://i67.tinypic.com/6on821.jpg Dodam, że tutaj zapas jest z 15mm dystansem tragedia jak to auto będzie wyglądać na stylingach 33.. I nigdy więcej chinczyków, opony to początek 2015.. A te banie musiały wyjść wcześniej, bo od jakiegoś czasu miałem dość mocne bicie na kierownicy, myślałem, że skrzywiłem felgę, ale jednak przyczyna była inna..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.