Skocz do zawartości

pasiakPL

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    528 98r.

Osiągnięcia pasiakPL

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. no musiałem ten wynalazek wpasować, bo fabryczny nie uciągnąłby reszty sprzętu:P (wzmak, tuba, 17 głośniki przód)
  2. ok, mam i zdjecia, stan zewnętrzny jak na zdj., wewnątrz: ostatnio mechanik, aż mnie zdziwił bo powiedział, że pierwszy raz widzi tak zadbaną e39 w środku. Jaki,s czas temu wymieniony silnik, z poprzednim były problemy z głowicą i wolałem wymienić cały silnik (koszt tylko kilkaset zł większy więc się nie bawiłem), zawieszenie 100% (3 miesiące temu all porobione) także 3 m temu olej i filtry w skrzyni. aaa, i nie patrzcie na blachy, bo oczywiście jest na polskich. Ale jestem na robocie w Niemczech i po prostu na parkingu w firmie lepiej żeby nie stał na PL blachach:) http://s10.ifotos.pl/mini/201505101_wwwrapq.jpg http://s10.ifotos.pl/mini/201505101_wwwrahq.jpg http://s2.ifotos.pl/mini/201505101_wwwrarx.jpg http://s2.ifotos.pl/mini/201505101_wwwrarq.jpg http://s2.ifotos.pl/mini/201505101_wwwranq.jpg
  3. To może ja się spytam. Zamierzam zmienić moje e39 na coś nowszego. I mam pytanie ile mogę dostać za moje BMW, nie bardzo się orientuję w cenach. Rok 1998. silnik 2.8 + lpg (mało używane bo jakoś nie jestem do tego przekonany). automat. skóry. trochę zmienione audio, tzn, radio Pioneer (1200 zł.) i głośniki przerobione na 17 calowe(siedzą bodajże chyba też pioneera)
  4. ok, mam już takie coś ::: Motor: M52/TU - 2,80l (142kW)
  5. No najgorzej, że teraz nie mam dostępu do auta. A po vinie można jakoś sprawdzić? Albo w jakiś inny sposób?
  6. Witam, na początku powiem, że jestem trochę zielony w tych sprawach. Muszę zamówić silnik do swojej e39 (mniejsza o to dlaczego, po prostu stary trzeba wymienić). I teraz moje pytanie, czy muszę zwracać uwagę na to czy zamówiony silnik ma vanosa czy nie (I lub II) i to, czy silnik jest z manuala czy automata. Bedę wdzięczny za odpowiedzi.
  7. Tez mam podobny problem, strzelił mi wąż, a ostatnio dla brata chłodnica i niestety przejechal na tym jeszcze jakies 500 metrow. Wymienilem waz, chłodnice, zbiorniczek, uszczelke pod głowica i jeszcze oddalem głowice do regeneracji. Kilka dni temu odebralem auto ale jakby troche plynu chlod. ubywalo, tak z 50/100 ml dziennie. To jest normalne ze po tym wszystkim na poczatku trzeba troche dolewac i później sie uspokoi? 528 aut. 98r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.