Skocz do zawartości

stachu5311

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw 520d e39 2002r

Osiągnięcia stachu5311

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Koledzy znalazłem jeszcze taką (perełkę) jutro rano mam ją oglądać co o tym myślicie. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-318d-143-ps-climatronic-skora-parktronic-ID6yJ5UH.html
  2. O samą blacharkę się nie boje bo sam sobie to zrobię i będę zadowolony, obawiam się tylko o silnik myślę jeździć tym Bmw przez 4 lata gorzej jak zaraz po zakupie klęknie rozrząd.
  3. Ogólnie e90 jest samochodem, który mi się podoba, ale co do tego egzemplarza wydaję się bardzo zadbany co do przebiegu i rozrządu czekam na weryfikacje, na pierwszych oględzinach w silniku i jego pracy nic niepokojącego nie usłyszałem. Waszym zdaniem ile może być warty ten egzemplarz?
  4. Witam Kolegów, Prośba o pomoc, mam zarezerwowany ten samochód jutro na 95% go wezmę, po pierwszych oględzinach wygląda całkiem sensownie ale pytanie do was co tym sądzicie o silniku itp, być może ktoś ma historię tego BMW chętnie bym się z nią zapoznał. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-318-d-143-km-serwis-podwojny-klimatronic-oplacony-ID6yIhlw.html#xtor=SEC-8
  5. Witam, Koledzy mam na oku takie Bmw, wiem że troszkę trzeba będzie się przy nim pobawić ale chciałbym poznać wasze opinie, może ktoś pomoże vin rozkodować. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-116i-122-km-ID6yjjmL.html WBAUE31020E184201
  6. To Bmw faktycznie ma różne odcienie ale to tylko zdjęcia trzeba zobaczyć w realu. Jeśli chodzi o silnik też nie wiem czemu wszyscy krytykują ten 2.0d 136km, sam mam taką tyle że w sedanie śmigam już 4 rok i żadnych problemów zrobiłem już 50tyś obecnie ma 240tys i do normalnej jazdy w mieście wystarcza na autostradzie też nie ma problemów i spalanie całkiem przyjemne. Prawdą jest to że ciężko sprzedać e39 z tym motorem sam nie dawno chciałem zmienić na coś innego ale zainteresowanie zerowe jeden telefon na 4 miesiące ogłaszania i propozycja że 8tyś i bierze a auto mam z 2002r w bardzo ładnym stanie naprawdę zadbane, więc stwierdziłem że za 8tys to kupie szrota e39 a nie w miarę zadbany egzemplarz i odpuściłem śmigam dalej. Ale nawet najbardziej zajechane e39 3.0d łatwiej sprzedać niż zadbane e39 2.0d co jest głupotą.
  7. Panowie u mnie problem ustąpił, mianowicie jeden z mechaników polecił bym dolewał do ON mixolu i tez tak zrobiłem na zbiornik ON wlałem 1 litr czerwonego oleju 2t z orlenu po pierwszym zbiorniku prawie nic się nie zmieniło ale po drugim już coraz mniej szarpało a na trzeci wlałem 0.5 litra na zbiornik i już nie szarpię w cale. Myślę że chyba zacierała się pompa vp-44 lub coś z wtryskami, problem na chwilę pewnie rozwiązany ale trzeba szykować się na duży wydatek.
  8. Nie jestem pewien na 100% ale jeśli jest to e39 po lifcie to fotele powinny być inaczej szyte ( takie szef przez środek fotela) a te są jakby przed liftem.
  9. Sam teraz niedawno przerabiałem ten temat w e39 520d. Miałem jeden kluczyk z pilotem z trzema guzikami chciałem mieć drugi koszt dorobienia 450zl w Krakowie, nawet jak nie masz pilota to ci dorobią za podobną cenę. No chyba że oryginalnie nie było w niej pilotów ale osobiście jeszcze nie widziałem e39 po lifcie bez pilota.
  10. stachu5311

    Mikrofon E39 2 din.

    Dzięki panowie tylko jest mały problem bo w mojej e39 niema mikrofonu w dachu mam tylko lampki i 3 guziki. Jeszcze jedno pytanie z innej beczki, czy ktoś z was podłączał modem do nie oryginalnego radia by sterować z kierownicy? Kupiłem taki na allegro ale niestety nie wiem gdzie się wpiąć kablami. Dzisiaj całe popołudnie spędziłem żeby wyciągnąć oryginalna ramkę radia z klapką a i tak się nie udało wyrozkręcałem wszystko wokoło, zgodnie z instrukcją jaką znalazłem na forum ale ramka tylko się rusza. Chyba zadelikatny jestem ale nie chcę niczego połamać jutro zacznę od nowa.
  11. stachu5311

    Mikrofon E39 2 din.

    Witam Jeśli napisałem w złym dziale to proszę administracje o przeniesienie. Mam pytanie ponieważ jestem na etapie montażu radia 2 din do mojej e39 i mam problem gdzie zamontować mikrofon do zestawu głośnomówiącego, radio ma wyjście na mikrofon, który już posiadam tylko nie wiem w którym sensownym miejscu go umieścić może ktoś już montował taki mikrofon i ma to fajnie rozwiązane. No i najlepiej tak żeby całego auta nie rozbierać.
  12. Jeśli chodzi oto co sprawdzali mechanicy to nie wiem opisałem im objawy i chciałem by zdiagnozowali, pytanie do kolegów czy znacie dobry warsztat w Krakowie lub okolicach by podłączyli komputer i dokladnie wszystko sprawdzili?
  13. Sprawa wygląda tak sam nie znam się wystarczająco na elektryce silnika by sam zdiagnozować problem, ale auto zostawiłem raz u jednego raz u drugiego mechanika który posiada komputer i nic sprawdzali auto w czasie jazdy na postoju i dostałem odpowiedź że wszystko ok. Dodam że auto pali na zimnym czy ciepłym bez problemu przyspiesza również do 200km/h rozpędza się znośnie tylko to szarpanie i teraz to falowanie obrotów, średnio co 7-8 sekund obroty minimalnie spadają i wracają do normy i tak wkoło.
  14. Panowie problem dalej nie rozwiązany, lecz pojawiła się kolejna usterka obroty na biegu jałowym falują tzn silnik pracuję normalnie odpala i wszystko lecz czasami obroty zaczynają falować myślę że jest to związane z szarpaniem podczas jazd. Proszę o podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.