Witam mam ten sam problem, na forum jest dużo na ten temat, co powoduje zapalenie 3 słynnych lampek (zebrane z FORUM): X-drive to skomplikowany system. 1. Wadliwy czujnik kata skrętu. 2. Olej w skrzyni poza normami. 3. Brak kalibracji po wymianie oleju w skrzyni biegów, komp nie myśli tylko liczy czas i po danym czasie bum. 4. Wadliwa pompa dsc. 5. Uszkodzenie reduktora. 6. Uszkodzenie, zapieczenie dyferencjałów. 7. Uszkodzenie zębatki (to prawie zawsze idzie z uszkodzeniem reduktora). 8. Uszkodzenie czujnika abs. 8. Wadliwe opony. 9. Skrzynia biegów, sterownik i itp. 10. Uszkodzenie licznika - być może to mój problem, fura po remoncie skrzyni u Semka i wsio oki, i nagle się powoli zaczęło pojawiać, miałem jeszcze gwarancję, ale olałem, i coraz częściej i tak dalej, żaden program nie łapie błędu, nawet Artur Dziqsek zdalnie, w końcu nie zgasiłem silnika podjechałem do gościa i złapaliśmy błąd "problem z porozumieniem działaniem Linii K-bus", nie zwarcie i itp., tylko ogólnie problem linii K-bus. Najśmieszniejsze jest to, że po pierwszym razie byłem u mistrza od skrzyń w Raszynie i to samo od razu powiedział mimo, że fura sprawdzana bez błędu w danym momencie. (nazwał to problemem na kablach przesyłających komendy itp.). To chyba gruba robota: http://picoauto.pl/ciekawe-przypadki-mini-2001-k-bus.html Chętnie bym się dowiedział więcej szczegółów o tym czujniku obrotów. pozdro