Skocz do zawartości

m4jq3p

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 1991, E36 325i 1991

Osiągnięcia m4jq3p

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, jestem tu nowy, mam nadzieje ze post jest dobrze napisany :) Przeczytałem podobne tematy, słuchałem porad i nadal nic. Moje m40 od zakupu falowało, na benzynie oczywiście. początkowo obrotomierz latał, aktualnie pokazuje te 800obrotów ale silnik sie trzęsie. zdarza mu sie i falować na obrotomierzu. ostatnio pojawiły sie również problemy z szybkim ruszaniem (zamula go na moment). Auto było na kompie kilkakrotnie. Błędów nie wykazało. Wymieniłem: sonda lambda przepływomierz krokowy cewka zapłonowa kable świece (dwuelektrodowe) filtr powietrza uszczelka pod głowicą pozostałe uszczelki + oringi + węże komputer (DME) czujniki temp. (oba) wtryskiwacz na 1 cylinder (1xLucas, 3xBosch) Miał ktoś podobny, tak beznadziejny przypadek? Dodam że zarówno wałek rozrządu jak i dźwigienki i popychacze są ok. moze i dźwigienki nie są nówki ale nie są jeszcze do wymiany. Nie ma to związku z układem paliwowym? bo zdarzyło mi sie że była benzyna ale sie ksztusił jakby nie zapodawał bryny na wtryski :/ Pomóżcie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.