Skocz do zawartości

guzi84

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 2.0i
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia guzi84

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ok dzieki za info. Słyszałem że po zdjęciu listwy ozdobnej widać cały zamek i da się otworzyć jak się uda to napiszę ;)
  2. Jak w temacie może ktoś już to przerabiał? Potrzebuje otworzyć schowek pasażera z urwaną klamką w Bmw e60
  3. http://imageshack.com/a/img841/8472/05gx.jpg Tak wygląda nowe sprzęgło, więc mi powiedzcie czy jest ono samoustawialne czy nie ;) w sumie za dużo na ni nie widać bo siedzi. Jest zamontowane w samochodzie a że niedziela to nie chce mi sie wyjmować dziś znów wszystkiego. A i sorry że nie podałem rocznika. Rocznik to 97
  4. juz sam nie wiem jak składałem całość do kupy to zrobiłem analogicznie tak jak rozbierałem dlatego tym większe było moje zdziwienie jak nie zadziałało
  5. a nie jest tak że jak jest odma zapchana i odkręcony korek to do wyrzuca też podmuchy powietrza z otworu korka? Tak pytam przy okazji bo chyba tez muszę to wymienić
  6. ok i jeśli będę miał ten wymiar to gdzie znajdę jakie parametry do jakiego silnika?
  7. Aha rozumiem. Więc może to być wina tego samo regulatora bo pedał chodzi normalnie, ale i tak sprawdzę czy się nie zapowietrzył. A z tym samo regulatorem to podpytam tego mechanika co mi pomaga jak coś nie wiem, może pomoże ?
  8. szczerze to to E39 jest moim pierwszym BMW i nie mam pojęcia jak się zbiera z silnikiem 2.0 a jak z 2.5 i 2.8. No nic posprawdzam jak proponujecie i może cos się rozjaśni ;)
  9. Myślisz że mogło się zapowietrzyć ? Wydawało mi się że nie jest zapowietrzone. Ale w sumie to moja pierwsza samodzielna wymiana więc mogłem coś przeoczyć :P A jeśli nie jest zapowietrzone to może jeszcze są jakieś inne tego przyczyny? Tak pytam żebym już wiedział jak jeszcze raz je rozbiorę na co zwrócić uwagę?
  10. Witam mam taki problem, mianowicie wymieniłem w mojej E39 sprzęgło wraz z dwumasą. Została również wymieniona łapa sprzęgła oraz grzybek . Po ponownym złożeniu i założeniu sprzęgła sprzęgła brak. Rozebrane zostało wszystko jeszcze raz sprawdzone i złożone do kupy i dalej to samo. Nie wiem o co chodzi może coś przeoczyłem? Może ktoś miał taki sam problem? viewtopic.php?f=72&t=117890 Popraw temat
  11. Później zrobię to podeślę. I szczerze nie wiem czy jest to oryginalne rozwiązanie czy nie
  12. W papierach jest że niby 2.0. A sam już się spotkałem kilka razy ze ktoś zmieniał silnik i co innego było w papierach a co innego w środku
  13. Ok dzięki dzisiaj sprawdzę. Niestety tej naklejki o której mówisz na bloku silnika nie ma. jeszcze raz dzięki za info ;)
  14. Mam taki problem, kupiłem E39 520i i odstawiłem do mechanika aby wymienił i sprzęgło itd... Mechanik stwierdził że to nie jest silnik 2.0 tylko większy. Stwierdził tak po wyglądzie kolektorów czy jakoś tak. Później kolejna osoba która widziała silnik stwierdziła że to na bank nie jest 2.0 tylko 2.5 lub nawet 2.8. Na silniku nie ma żadnej informacji jaki to motor. Żadnej naklejki ani nic takiego. Może ja źle szukałem? Możecie mi pomóc jak sie dowiedzieć w końcu jaki tam siedzi silnik?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.