kurcze, wlasnie nie wiem co z tym alternatorem, obecnie jestem w dosc ciezkiej sytuacji finansowej i nie moge sobie pozwolic na dosc spore wydatki, bo nie oszukujmy sie, tanio sie tego nie da naprawic. W autoryzowanym serwisie BMW dowiedzialem sie ze alternator jest wprawny i nie wiedza co przyczynia sie do problemow oraz bledow wyskakujacych w samochodzie. Cale audio nie dziala, ale gdy wloze plyte slysze ze CD jest odczytywane, tak samo ze zmieniarka, natomiast nie ma zadnego dzwieku wydobywajacego sie z glosnikow, dodam ze w Idrive nie moge zwiekszyc lub zmniejszyc basow oraz wartosci logic7. kolejny problem dotyczy bledow takich jak blad alternatora, szczegolnie mnie to dziwi poniewac auto chodzi bez zarzotow podczas odlaczenia klem od akumulatora. Niepokoi mnie rowniez brak mozliwosci ustawienia godziny i daty, w ustawieniach idrive wyskakuje okno edycji czasu natomiast nie ma absolutnie zadnych cyfer, miedzy obrotomierzem i predkosciomierzem czas jest tak pokazywany --:-- udalo mi sie znalezc opcje rejestracji akumulatora w inpa, znalazlem to pod "power module", wyskoczylo okienko ze rejestracja przebiegla bez problemow. mam ostatnio problem ze zmiana biegow z 1-2 oraz z 2-1, przy powolnej i bardzo delikatnej jezdzie wszystko dziala jak nalezy, ale gdy juz zaczne jezdzic "normalnie" a nie jak dziadek 80 letni wtedy zaczynaja sie problemy. problem polega na dosc mocnym szarpnieciu po zatrzymaniu sie auta, oraz przy ruszaniu, np. spod swiatel. pare razy czyscilem pamiec skrzyni i "jeszcze raz sie dostosowywala" ale orazu po zresetowaniu ustawien jest jeszcze gorzej,z czasem sie poprawia i szarpie tylko przy szybkim ruszaniu i zatrzymywaniu sie, zastanawiam sie czy to wina sterownika czy problem ze skrzynia, lub moze niewystarczajacy poziom oleju w skrzyni. nie wiem jak sobie poradzic z tymi problemami i prawde mowiac malo kto wie, nie chce wydac na naprawe tyle pieniedzy ile kosztowal samochod.