Skocz do zawartości

borkowski1988

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 745i, e65

Osiągnięcia borkowski1988

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. wiem ze jest kosztowne, doskonale wiedzialem o tym wczesniej, bralem pod uwage to ze moga wystapic jakies problemy z ktorymi niestety bede musial sie jakos uporac. gdyby mnie nie bylo stac na takie auto to poprostu bym go nie kupil, ale zdecydowalem sie na to auto, poniewaz w dniu kupna bylo mnie stac na naprawe ewentualnych usterek oraz na utrzymanie, niestety z czasem sprawy sie troche skaplikowaly, z tego tez powodu teraz szukam sposobow na tansze naprawienie, nie chce sprzedac samochodu bo jest to auto ktore zawsze chcialem miec, poza tym nie zamierzam poniesc duzych strac sprzedajac auto, a pewnie tak by sie stalo, no i fakt faktem moze nie byc wielu osob zainteresowanych kupnem auta z obecnymi usterkami.
  2. co do skrzyni duzo czytalem, wymiana oleju jest dosc kosztowna, poza tym wiele osob skarzy sie na problemy po wymianie oleju, znajomy mial takie samo auto i brak problemow, po wymianie oleju w skrzyni zaczelo mu szarpac i w koncu mu padla skrzynia. jestem z Torunia, natomiast od paru lat mieszkam w Anglii.
  3. kurcze, wlasnie nie wiem co z tym alternatorem, obecnie jestem w dosc ciezkiej sytuacji finansowej i nie moge sobie pozwolic na dosc spore wydatki, bo nie oszukujmy sie, tanio sie tego nie da naprawic. W autoryzowanym serwisie BMW dowiedzialem sie ze alternator jest wprawny i nie wiedza co przyczynia sie do problemow oraz bledow wyskakujacych w samochodzie. Cale audio nie dziala, ale gdy wloze plyte slysze ze CD jest odczytywane, tak samo ze zmieniarka, natomiast nie ma zadnego dzwieku wydobywajacego sie z glosnikow, dodam ze w Idrive nie moge zwiekszyc lub zmniejszyc basow oraz wartosci logic7. kolejny problem dotyczy bledow takich jak blad alternatora, szczegolnie mnie to dziwi poniewac auto chodzi bez zarzotow podczas odlaczenia klem od akumulatora. Niepokoi mnie rowniez brak mozliwosci ustawienia godziny i daty, w ustawieniach idrive wyskakuje okno edycji czasu natomiast nie ma absolutnie zadnych cyfer, miedzy obrotomierzem i predkosciomierzem czas jest tak pokazywany --:-- udalo mi sie znalezc opcje rejestracji akumulatora w inpa, znalazlem to pod "power module", wyskoczylo okienko ze rejestracja przebiegla bez problemow. mam ostatnio problem ze zmiana biegow z 1-2 oraz z 2-1, przy powolnej i bardzo delikatnej jezdzie wszystko dziala jak nalezy, ale gdy juz zaczne jezdzic "normalnie" a nie jak dziadek 80 letni wtedy zaczynaja sie problemy. problem polega na dosc mocnym szarpnieciu po zatrzymaniu sie auta, oraz przy ruszaniu, np. spod swiatel. pare razy czyscilem pamiec skrzyni i "jeszcze raz sie dostosowywala" ale orazu po zresetowaniu ustawien jest jeszcze gorzej,z czasem sie poprawia i szarpie tylko przy szybkim ruszaniu i zatrzymywaniu sie, zastanawiam sie czy to wina sterownika czy problem ze skrzynia, lub moze niewystarczajacy poziom oleju w skrzyni. nie wiem jak sobie poradzic z tymi problemami i prawde mowiac malo kto wie, nie chce wydac na naprawe tyle pieniedzy ile kosztowal samochod.
  4. mam problem dotyczacy silnika w inpa, chcialem przeprowadzic rejestracje akumulatora do silnika, moze w ten sposob pozbylbym sie paru problemow w moim aucie, natomiast pare funkcji nie dziala. oczywiscie wybieram silnik ME 9 for M62, nastepny screen to blad ktory wyskakuje po wybraniu odpowiedniego silnika, przypomne ze mam bmw 745i z 2002 roku, model e65 http://w724.wrzuta.pl/obraz/6tPwU5SGKJ9/screenshot_4 http://w724.wrzuta.pl/obraz/a9qo0ncQr9Z/inpa.
  5. mam problem dotyczacy silnika w inpa, chcialem przeprowadzic rejestracje akumulatora do silnika, moze w ten sposob pozbylbym sie paru problemow w moim aucie, natomiast pare funkcji nie dziala. oczywiscie wybieram silnik ME 9 for M62, nastepny screen to blad ktory wyskakuje po wybraniu odpowiedniego silnika, przypomne ze mam bmw 745i z 2002 roku, model e65 http://w724.wrzuta.pl/obraz/6tPwU5SGKJ9/screenshot_4 http://w724.wrzuta.pl/obraz/a9qo0ncQr9Z/inpa.
  6. niestety blad alternatora nadal sie pojawia, chcialem zarejestrowac akumulator w inpa ale niestety wyskakuja mi bledy, zrobilem screen shota, ktorego chcialbym zalaczyc w tym poscie, niestety nie bardzo wiem jak;d
  7. u mnie nie pomoglo, ciagle te same problemy. Wyglada na to ze jakis modul moze byc spalony albo poprostu kwestia kodowania.
  8. niestety probowalem wszystkie silniki ktore wyswietla INPA, zaden nie dziala, zadzialal jeden ale znowu jakis blad mi wyskoczyl.
  9. kolego, nie jestem pewien czy przeczytales moj post, raczej czekam na odpowiedzi zwiazane z zaistnialym problemem, w poniedzialek jestem umowiony w autoryzowanym serwisie, podobno trzeba przeprowadzic innicjalizacje akumulatora oraz usunac bledy pojawiajace sie w komputerze silnika, zwiazane ze zlymi wartosciami wysylanymi przez alternator.
  10. BMW E65, 745i, 2002. witam, mam problem w INPA, nie moge zanicjalizowac nowego aku, w INPA nie moge wejsc w "opcje" silnika, wciskam "me9 for N62" i wyskakuje mi blad "me9e65_6" w samochodzie pokazuje mi blad alternatora, ale sadze ze to moze byc zwiazane z brakiem rejestracji akumulatora, alternator laduje i autko chodzi, akumulator jest nowy, oczywiscie AGM. W samochodzie nie dziala mi sprzet audio, zaden dzwiek sie nie wydobywa z glosnikow, przy wlaczaniu radia tylko slychac jak by czytalo plyte, tak samo ze zmieniarka, nie moge ustawic czasu ani daty. Jakies rady
  11. sprawdzilem, niestety to nie upalajaca sie koncowka. zapomnialem dodac ze nie moge nawet ustawic czasu ani daty, osobiscie sadze ze to moglby byc problem z niedzialajacym poprawnie modulem lub oprogramowaniem.
  12. witam, nie wiem od czego zaczac to moze odrazu napisze w czym tkwi problem. jakis czas temu stalem sie szczesliwym posiadaczem 745i (e65) poprzedni wlasciciel mial problem z odpaleniem auta, odpalil poprzez "jump start", autko oczywiscie kupilem poniewaz bylo na sprzedaz w okazynjen cenie. Niestety od miesiaca walcze z paroma problemami dotyczacymi calego systemu audio, razem ze zmieniarka, brak jakiegokolwiek dzwieku wydobywajacego sie z glosnikow, wyskakuje mi problem z alternatorem "alternator fault", po pobycie w autoryzowanym serwisie BMW dowiedzialem sie ze glownym problemem jest zly akumulator, wiec wymienilem na AGM, wrocilem do serwisu i powiedzieli ze nie mozna zarejestrowac akumulatora do samochodu poniewaz wyskakuje blad komputera przy silniku czy cos takiego. zamowilem kabel OBD2 z roznym oprogramowaniem, INPA, DIS itd. staralem sie zarejestrowac akumulator w aucie natomiast wyskakuje blad me9e65_6 nie bardzo wiem co dalej zrobic, czy to blad jakiegos modulu czy poprostu problem z software w samochodzie. dodam ze jeden z mechanikow stwierdzil iz akumulator jest ladowany przez alternator i glownym problemem jest zarejestrowanie akumulatora do systemu w aucie, po przypisaniu akumulatora blad alternatora powinien zniknac. prosze wybaczyc brak polskich znakow oraz bledy ortograficzne, niestety mieszkam od paru lat w Angli i nie pisze zbyt duzo w jezyku ojczystym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.