Skocz do zawartości

Piter24

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piter24

  • Urodziny 19.06.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i M43 2001

Osiągnięcia Piter24

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Piter24

    Zamulone BMW 318i E46

    A robiłeś adaptacje przepływomierza? Regulator wymieniłeś na siemens, rozumie że komp i wszystkie podzespoły też masz siemensa?
  2. Dzięki kolego :cool2: :cool2: jak znajdę trochę czasu instaluje i postaram się ogarnąć tego air baga komputerowo :lol:
  3. Koledzy wielkie dzieki za odpowiedzi :cool2: owszem mam inpe ale z tym ncs to mialem problem a konkretnie mam na laptopie Windows 7 i ncs niby nie chodzi na tym ale inpa mi smiga :roll: czy na xp zagra inpa i ncs? Mam starego kompa musialbym sie poprostu pobawic w instalacje :?:
  4. Dzieki kolego :cool2: :cool2: to już coś rozwiązuje tylko opisana sytuacja jest odwrotna bo u mnie była 2 nabojowa a teraz jest 1 nabojowa :? noo ale załóżmy ze idzie to zrobic kompem. Talkiego programu niestety nie posiadam a moze ktoś zna jakiś inny "domowy" sposób zeby to obejść ja bym sie skłaniał do tego opornika tylko co gdzie i jak :? :|
  5. Kolego podpinałem pod INPE i tego błędu nie można skasować powraca od razu :mad2: jest to błąd: ignition circuit zk12 airbag driver stage 2 w tym przypadku na pewno chodzi o brakujący nabój w poduszce bo sensor jest zaprogramowany ze poduszka kierowcy ma dwa naboje a w tej widzi tylko jeden bo drugiego brak. Tylko teraz właśnie moje pytanie jak i jaki wsadzić ten opornik zeby komp widział jakby 2 naboje a w rzeczywistości bedzie jeden :?: :?: :?:
  6. Witam Parę dni temu wymieniłem swoja zwykłą kierownice czteroramienna na trójramienna z multifunkcją :lol: , ale problem jest tego typu ze zapala sie cały czas czerwona kontrolka od Air Bag na zegarach. Znalazłem na forach ze problem tkwi w ilości naboi w poduszce w poprzedniej miałem 2 naboje a w tej jest tylko jeden wyczytałem również ze aby oszukać komp wstawia się w to miejsce opornik. Czy spotkaliście się kiedyś z takim problemem?? jak temu zaradzić albo jaki opornik wstawić jak go połączyć i gdzie?? :?: :?: :roll:
  7. Spusc plyn i zobacz ile ci zlecialo.. porównaj to z iloscia jaka wchodzi w uklad, moze ci troche mniej zleciec bo z silnika wszystkiego nie spuscisz dokladnie ale orientacyjnie bedziesz wiedzial czy bylo tyle ile powinno byc no i zalac jeszcze raz i odpowietrzac :wink: noo cudow nie ma :D
  8. Żeby ci ten wąż zasysało to musiałby ci silnik w druga strone chodzic :mrgreen: a tak na powaznie miales problemy z ukladem przed wymiana pompy? jesli nie to tutaj szukałbym przyczyny.. jakiejś szmaty tam nigdzie nie wsadziles przy wymianie :roll: pompe dobrze załozyles? ogolnie nie ma mozliwosci zalozenia inaczej noo ale polak potrafi :norty:
  9. Zasysa waz :?: :?: wow :norty: nie powino zasysac bo w ten waz płyn jest "wtłaczany" ale wiadomo ze nie bedzie obiegu przez ten waz dopoki termostat sie nie otworzy :wink:
  10. Piter24

    Uszczelka pod głowicą?

    Nooo całe szczęście ze nie dałeś sobie wmówić uszczelki pod głowicą i popytałeś na forum co kilka głów to nie jedna :lol: pozdr :cool2:
  11. Piter24

    Uszczelka pod głowicą?

    Ale grzej ja na postoju jak jedziesz to ped powietrza zawsze troche schładza i ciezko zagrzac mocno
  12. Piter24

    Uszczelka pod głowicą?

    Ale temperatura wykracza ci za pion??
  13. Piter24

    Uszczelka pod głowicą?

    Ale grzeje ci sie jeszcze?? jak wyglada dolny waz od chlodnicy? ciepły czy cały czas zimny? odpal test 7 na zegarach i obserwuj temp. zagrzej ja tak zeby sie wiatrak włączył.. jak bedzie wszystko działało to wszystko jest dobrze i na ten przelew nie patrz.. aaaaa i odpowietrz jeszcze raz jak sie termostat otworzy :wink:
  14. Piter24

    318Ci 143KM drift

    :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
  15. Przed kupnem spróbuj jeszcze tak http://www.bmw.pun.pl/przeplywomierz-bosch--dziurka-poprawa-pomiaru-moc-139.htm I tak masz popsuta przepływke wiec nic nie tracisz, a co do części w Lubiczu to fakty maja tam tego ale co do cen to rożnie to wychodzi, ale skoro mówisz ze 220 dałeś to nie aż taka tragedia wolałbym kupić oryginał używkę niż nowa podróbkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.