Skocz do zawartości

Maniuch

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 Sport

Osiągnięcia Maniuch

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. problem rozwiązany :) nareszcie !! :D dzięki papik za pomoc. Wymieniłem całą skrzynke, zrobiłem adaptacje, usuneliśmy wszystkie błędy, przy okazji machneliśmy kalibracje czujnika skrętu kierownicy i kontrolki znikły !! :D
  2. acha no to chyba już wiadomo gdzie jest przyczyna :? da się koło tego zrobić ??
  3. a czy zębatka ma zachowywać się tak jak na tym filmiku ?? :
  4. wyjąłem dziś silniczek, po podłączeniu na krótko zębatka się obracahttp://i59.tinypic.com/15mdy52.jpg ale teraz moje pytanie o zębatke która wystaje z reduktora tzn ze skrzynki opisane tak jak na zdjęciuhttp://i60.tinypic.com/j96ic1.jpg w lewo można obrócić pół obrotu aż do oporu i usłyszenia stuku (ale wtedy koła nie blokująsię) , a w prawo można przekręcić 1/4 obrotu troche ciężej ale wtedy koła się blokują. potem zębatka sama się tzw "wyśrodkowuje" :D no i nie wiem co dalej robić zeby przestaly świecić . acha wymieniłem olej którego nie było :roll:
  5. dzięki za Expresową odpowiedz :) , ja jestem mega zielony w tym temacie co to jest ta adaptacja ?? Silniczek ?? skrzynka ?? jak to sprawdzić ?? możesz podać mi swój nr tel ?? jutro zadzwonie ?
  6. Witam, u mnie problem ten sam Bmw X3 2005r, tzn 3 kontrolki ABS, ręczny i 4x4 . Wystarczy że zapale auto i dodam więcej gazu to od razu je wywala. Czasami dopiero po przejechaniu kilkuset metrów, a czasami to w ogóle nie wyskakują ale czuć po dodawaniu gazu lekkie szarpnięcia autem. rozebrałem ten silniczek żeby przełożyć zębatke i moim oczom ukazała się jedna część z zębatką wykonana z jakiegoś metalu (kolor miedziany). nic nie wyrobione. złożyłem do kupy i nadal się świecą. http://i62.tinypic.com/3098284.jpg Po podłączeniu pod kompa pokazuje takie błędy : 5F39 - skrzynia rozdzielcza biegów 5DEA - Skrzynia rozdzielcza biegów 5463 - Usterka mechanizmu 52D4 - Przetwornik przyrostowy Już nie mam pojęcia co to może być , ma ktoś jakieś pomysły ??
  7. Witam, byłem na komputerze błędu jakie pokazało to : C1F39 Sterownik napędu 4x4 - Błędny C1F1E Kodowanie Wariantów - Błędny i co dalej :duh: :mad2:
  8. dzisiaj po zapaleniu auta kontrolki nie pokazały się, ale w czasie przyspieszania np na 2 biegu czuc lekkie szarpnięcie i tak było może przez 5 km do czasu gdy nie zgasiłem znowu auta. no ale znowu po zapaleniu auta kontrolki znowu świecą
  9. no to od poniedziałku zacznę działać pojadę na komputer i zobacze co pokaże. Kurde z góry sory, ale jestem zielony w tym i aż sie boje zapytać :D ale co to jest ta adaptacja ??
  10. Witam, jestem nowy i zaczne od początku. A więc tak : słynne trzy kontrolki zaświeciły się ( 4x4 , abs i ręczny) pojechałem dziś do mechanika zdjeliśmy ten silniczek i naszym oczom ukazała się jedna cześć tzn jedna zębatka chyba z brązu taka jak w tym linku : viewtopic.php?f=86&t=202016 Zębatka nie ma śladu przetarcia. Złożyliśmy i dalej kontrolki świecą. Co to może być jeszcze ?? acha i jeszcze jedno pytanie, czy po włożeniu tej zębatki na bolec i spasowanie jej z tym ślimakiem da rady nią kręcić ?? czy siedzi tak mocno że jej nie obróci ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.