Skocz do zawartości

uuki89

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E65 745i

Osiągnięcia uuki89

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, ja mam u siebie PRINS VSI i jest git . Skoro jesteś z łodzi to może zapytaj w klinikabmw z opoczna, z tego co pamiętam oni współpracują z jakimś gazownikiem.
  2. cześć, miał ktoś styczność z tym skanerem? http://allegro.pl/diagnostyka-bmw-creator-c310-inspekcje-adaptacje-i4984537180.html Czy taki skaner ogarnie live data i adaptacje w E65 ?
  3. widzę że temat odgrzany ale się podepnę, może ktoś wpadnie na jakiś sensowny pomysł. Też mam wypadnie zapłonów na jednym banku i słychać cykliczne postukiwanie, jakby coś nie tak z pracą zaworów. Tematy jak świece i cewki już przerobiłem. Komputer wykazuje tylko błedy wypadania zapłonu i zaburzenia składu mieszanki. ale ja bym i tak na pierwszy ogień obstawiał valvetronic. Jak odpinam wtyczke od valvetronika to fakt auto pracuje w trybie awaryjnym ale chodzi równo. Może ma ktoś jakiś pomysł ?
  4. EDIT: Niestety teraz nie łączy się z niczym. Interfejs mam na COM4 więc w obd.ini zmieniłem też na COM4. http://i61.tinypic.com/29m0exg.png
  5. Cześć już prawie się uporałem z Inpa. Jest jeden problem, łączy się ze wszystkim oprócz silnika :( Mam E65 z silnikiem N62. http://w724.wrzuta.pl/obraz/powieksz/a9qo0ncQr9Z Zrzut ekranu nie jest mój ale mam taki sam błąd tylko w języku niemieckim. brakuje jakiś plików ? w SGDAT mam C:\EC-APPS\INPA\SGDAT\ME9_N62.IPO Ediabas 7.3.0 Inpa 5.0.2 NCS 4.0.1 Macie jakieś pomysły ?
  6. Próbowaliśmy z portami na wszystkie sposoby i nadal to samo. Ręce mi już opadają z tą inpa :)
  7. Cześć, od dwóch dni walczę z Inpa. Instalowałem z różnych źródeł i przeważnie wywala ten sam błąd przy połączeniu z silnikiem IFH 0018- INITIALIZATION ERROR. Błąd wywala na cały czas, na podpiętym kablu i bez też. Obecnie mam zainstalowane z tego źródła http://chomikuj.pl/Dinpl/BMW/INPA+Fxx-Exx+NCS+4.0.1 Pomóżcie panowie bo nie jestem narazie zbytnio kumaty w tym temacie a potrzebuje zdiagnozować awarie w moim aucie. Dzięki ! http://i62.tinypic.com/10xyrk9.jpg
  8. Cześć http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/735/vhc:car,loc:30163+hanower%2C%2C+niemcy,rng:50,pgn:12,pgs:10,srt:mileage,sro:asc,mke:bmw,prx:10001,ger:automatic_gear/pg:vipcar/205205295.html Byłem oglądać ten egzemplarz. Cena 8000e. Wyposażenie słabe ale auto zadbane. Oglądałem kilka sztuk i ta jest w najlepszym stanie. Byłem w BMW Hannover ale nie udzielają żadnych informacji na temat pojazdu ponieważ nie jestem właścicielem. Jest ktoś w stanie "wykopać" historię serwisową ? Wielkie dzięki! Daten für die Fahrgestellnummer: WBAGL41000DL92091 Modellbezeichnung: 735i Ausführung: Europa Typschlüssel: GL41 E-Code: E65 Karosserie: Limousine Lenkung: links Türen: 4 Motor: N62B36O0 - 3,60l (200kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: automatisch Außenfarbe: Black Sapphire Metallic (475) Innenraum: Leder Nasca Schwarz (U6SW) Produktionsdatum: 21.05.2002 Werk: Dingolfing Code Serienausstattung Standard Equipment S202A Steptronic Steptronic S216A Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S245A Lenksäulenverstellung elektrisch Steering wheel column adjustment,electr. S261A Seitenairbag für Fondpassagiere Side airbags for rear passengers S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S650A CD-Laufwerk CD player S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S223A Elektronische Dämpfer Control (EDC) Electronic Damper Control (EDC) S302A Alarmanlage Alarm system S319A Integrierte Universal-Fernbedienung Integrated universal remote control S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S354A Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical S415A Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S442A Getränkehalter Cup holder S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory S464A Skisack Ski bag S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S612A BMW Assist BMW Assist S620A Spracheingabe Voice control S630A Autotelefon mit schnurlosem Hörer Car phone with cordless receiver S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system S691A CD-Halterung CD holder S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat
  9. wiem, teraz jeżdzę E36 2.0 i to w sumie niby wystarcza. Ale zmieniam na E39 żeby było bardziej komfortowo. A mocne dlatego bo lubie jak jest czym depnąć :) Chciałem poznać opinie na temat V8 wrazie jakby się pojawiła jakaś sztuka czy warto się tym interesować. Ale coś mi się wydaje że chyba warto :)
  10. dzięki za odpowiedzi :) Nie nie, diesel nie wchodzi w gre. Nie jestem jakoś mega nastawiony tylko i wyłącznie na jeden silnik. Tak jak kolega pisał jak się znajdzie coś zadbanego to wezme takie jakie będzie. Ale chciałbym auto mocne bo tak jak pisałem robie praktycznie tylko autostrady.
  11. szczerze to jakoś mnie te vanosy nie straszą wcale :)
  12. no dobra ale wrazie czego mamy na forum jakiś poradnik do V8 ? bo czasem też widuje niezłe E38 ale boje się tego V8 które jednak mocno kusi :)
  13. Cześć koledzy, od jakiegoś czasu szukam w niemczech 530i. Obecnie jeżdzę E36 2.0 więc silnik R6 jest mi w miarę znany. Ale po sąsiedzku pojawiła mi się taka 535- http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-535i-hannover/199564244.html?lang=de&pageNumber=3&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&fuels=LPG&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxPrice=5000&ambitCountry=DE&zipcode=30163&zipcodeRadius=100&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 i teraz pytanie czy mogłby ktoś obcykany na forum podrzucić jakiś link na co zwracać uwagę w silniku V8. Czy w ogóle iść oglądać to auto czy pozostać przy szukaniu 530 i nie zawracać sobie głowy V8? Dodam że jeżdze głownie trasy polska-niemcy raz w miesiącu więc tylko autostrada. Po mieście jeżdzę sporadycznie. Co radzicie ? z góry dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.