Skocz do zawartości

Yma

Zarejestrowani
  • Postów

    139
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    iX, iX3
  • Lokalizacja
    Górny Śląsk

Osiągnięcia Yma

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Ostatnio zauważyłem w moim iX m50, że od jakiegoś czasu podczas jazdy w mokrych warunkach straszenie paruje lewa szyba kierowcy. Poklikałem w menu klimatyzacji / nawiewu i po przestawieniu go na ręczny i ustawieniu nawiewu tylko na środek zauważyłem, że nie leci w ogóle powietrze zarówno na środku jak i na lewe okno. Nawet zwiększenie prędkości do 5 nic nie zmienia. Co lepsze tylny nawiew (2 rząd foteli) działa i dmucha super mocno. Wyłączenie nawiewu z tyłu nic nie zmienia co do przedniego lewego okna. Czy ktoś z Was spotkał się z takim zjawiskiem?
  2. Hej, niestety na Śląsku działa to dupiato, testowałem i na 10 miejsc z fotkami stacjonarnymi tylko 1 pokazywało, już o tym że zawsze się po uruchomieniu auta funkcja wyłącza nie wspomnę. No i potwierdzam brak dźwięku pomimo włączonej opcji.
  3. Ja dziś mam tak, co daje 406 / 80 * 100 = 507,5 km zasięgu
  4. Tak samo jak twierdzą, że otwieranie auta i uruchamianie za pomocą "komórki" Tesli nic nie przebije, co dziś jest już absolutną bzdurą. I podobno VW id.7 przebił zużyciem energii TM3 Co do systemu rozrywki to AirConsole mam ale nie widziałem Portal Video, chyba że nie zauważyłem w gąszczu ikonek.
  5. Yma

    Wyciszenie iX

    Nie wiem czy B&O nie ma czegoś co nadrabia wyciszenie akustycznie, u mnie naprawdę jest cicho. Wręcz jak kogoś zabieram na pokazową jazdę to są "posikani" i w szoku, że auto już się przemieszcza. Nie wspomnę, że jak odpalam "silnik" to pytają czy to już? Jest to śmieszne dla mnie, ale reakcja znajomych nie oceniona
  6. No ja zdecydowałem się na iX tylko dla tego, że produkcja po marcu i warunek zakupu to wgrany system 8.5 Kilka ofert odrzuciłem ale trafił się z nowym HW i 8.5 śmiga + teraz już dodali AirConsole więc można sobie pograć np podczas ładowania. Sprawdzałem granie do testu raz, a auto ładuje się tak szybko, że idąc na siku + kawę to nie ma czasu na granie. No chyba, że ktoś chce siedzieć w garażu pół dnia Poza systemem 8.5 nowy HW to też nowe moduły do asystenta jazdy, który podobno działa jeszcze lepiej. Tego akurat używam cały czas na trasie i muszę przyznać, że faktycznie działa super.
  7. Qrde, u mnie ta sama historia w grudniu 2022 kupiłem iX3 i przez rok zrobiłem 30k kilometrów co spowodowało, że w grudniu 2023 kupiłem iX dokładnie tak samo z większa baterią Co nie oznacza, że iX3 nie da się jeździć przez rok odwiedziłem Rzym, Wenecję, San Marino, Poczdam, Supetar (na prom mnie też wpuścili), 2 x Polskie morze, kilkanaście razy Polskie góry i dużo jazdy lokalnej. Ja generatora nie mam ale mam 14 kWp PV. Ostatnią spalinówkę właśnie sprzedaje, po zakupie EV tankowałem do spalinówki jeden bak na 3 miesiące więc uznałem, że to bez sensu. iX3 kupiłem po sprzedaży X5 wytestowałem i przyszedł czas na coś większego, oczywiście elektrycznego. Przyznać muszę, że z iX'a nie chce się wysiadać, trafiłem jeszcze wersje z audio B&W co robi kosmos z dźwiękiem
  8. Temat dziwny, gadałem ze znajomym co jeździ iX3 miał podobną sytuację tyle tylko, że jak próbował ruszać na parkingu. Dzwonił pod numer, który pokazał się po wystąpieniu błędu w samochodzie po czym usłyszał aby wyłączył i zamknął auto na 5 minut i spróbować ponownie. Oczywiście zadziałało, a od Pana dodatkowo usłyszał, że te modele tak czasem mają (chyba coś w sofcie). Ja iX3 przejechałem osobiście 30k kilometrów w rok i nic takiego nie miałem. Nie wiem jak on, ja mam wgrany najnowszy soft do iX3 bo raczej tego pilnuję i wszystko jak narazie śmiga super. Widzę, że Ty "Pe.te" ten sam schemat co ja trenujesz czyli iX3 + iX M50 ;)
  9. Dzisiaj w moim iX M50 wyświetlił mi się komunikat o błędzie napędu i auto się zatrzymało. Nie było możliwości wybrania D i ruszenia z miejsca. Zestresowany wyłączyłem "zapłon" schyliłem głowę prze omijającymi i trąbiącymi mnie pojazdami. Minęła może minuta spróbowałem odpalić i odpaliło. Auto jeździ normalnie i nie wyświetla żadnych błędów. Dzwoniłem do BMW ale Panowie powiedzieli aby pojeździć i sprawdzić, a jak się powtórzy to wtedy przyjechać do sprawdzenia. Rano na drodze osiedlowej były bardzo śliskie kawałki śniegu które skropił poranny deszcz i przed samym zdarzeniem miałem wrażenie aby auto się ślizgnęło pewnym momencie i po 10 sekundach pojawił się ten błąd. Wracając do domu próbowałem gazu na maxa i hamowania kilku krotnie i wszystko zachowuje się poprawnie. Czy może ktoś z Was spotkał się z podobnym przypadkiem?
  10. Tu macie fajny test (realny), co lepsze gość jest z Polski i test robiony w Polsce. BMW iX xDrive50 range real-life test. OVER 650 km
  11. hmm no to qrde zaoszczędzili dzięki za info
  12. Plug&Charge na moim egzemplarzu działa. Sprawdzałem na IONITY pod Opolem. Wysiadasz z auta wkładasz wtyczkę i wszystko dzieje się samo
  13. a czy przy zakupie iX dostałeś do ładowarki taką czarna torbę jaka były w zestawie do iX3. Mnie w BMW powiedzieli, że już nie ma tych toreb w zestawie i nie wiem czy to ściema czy faktycznie BMW oszczędza na torbie choć coś nie chce mi się w to wierzyć.
  14. A jak to wygląda w praktyce, jest z tym wprowadzaniem / wyprowadzaniem auto dużo zabawy? Wisz w sensie wysiadasz z auta i musisz 3 minuty klikać w telefon aby auto się ruszyło.
  15. Hej, a jaka była cena na Black Week?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.