Skocz do zawartości

TLR

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wołomin

Osiągnięcia TLR

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. „Wiesz że gdzieś dzwonią ale nie wiesz, w którym kościele” A więc od początku. Gaz ma większą liczbę oktanową więc jego odporność na spalanie detonacyjne jest większa, spala się wolniej, ale niestety ma mniejszą kaloryczność przez to mieszanki są uboższe i temperatury spalania wyższe. Ale przy zasilaniu gazem największe problemy sprawia osprzęt elektroniczny silnika, który przez gazoników jest omijany, uszkadzany i przerabiany. Gazu można podlać tyle, że temperatury spalania będą podobne do benzyny ale wtedy zużycie gazu jest takie że się to mało opłaca a wszyscy chcą tanio. Gaz to zło, ale jeździć się na tym da. Pozdrawiam.
  2. TLR

    gdzie jest olej??

    Po prostu bierze ci trochę oleju ale nie przejmuj się dolewaj i ganiaj dalej dopóki zużycie nie przekroczy 1,5 l na 1tys. km nic nie grzeb w silniku takie jest dopuszczalne zużycie oleju podawane przez BMW.
  3. Świece, przewody, kopułka, palec.
  4. Objawy podobne do zapowiwtrzonego wysprzęglika więc zacznij od odpowietrzenia tego układu.
  5. Mi też zdarzyło się pare razy przy ostrym starcie na bardzo przyczepnej nawierzchni że sprzęgło wyraźnie się uslizneło. Ale z reguły jest OK więc nie będe w nie inwestował. A jak już wymieniać to tylko komplet i to dobrej firmy albo dolożyć pare zł i wrzucić spieki wtedy na pewno się nie uślizgnie.
  6. Chyba musisz podjechać na komputer aby odczytać błędy. Ale przez to że kombinujesz już odłaczając wszysko co się da tych błędów wyskoczy kilka i w tym jest problem. Nie potrafie tego wytłumaczyć ale w kilku samochodach gdy miałem nie wiadomo z jakigo powodu nagłe kłopoty z wolnymi pomagało przegazowanie silnika do odcinki i po tym obroty stabilizowały sie na prawidłowym poziomie. Tylko nie zrób tego na zimnym silniku. :nienie:
  7. Mają je też w Intercarsie firmy LEMFORDER tylko cena dość wysoka. Pamiętjcie tylko że po wymianie tych tulei koniecznie trzeba ustawić zbierzność poniewarz mają one inne przesunięcie względem osadzenia.
  8. Mario jeśli temperatura cały czas stoi w pionie to wszystko jest Ok. Tylko mechanik ma jakieś czarne wizje. Czasem jak płynu jest sporo ponad max węrze robią się bardzo twarde.
  9. Też stawiam na przepustnice, linke.
  10. Może i najprawdopodobniej ma. Lub po prostu sprzęglo bierze ostrzej niż u ciebie i z tąd ten problem.
  11. TLR

    BMW E46 - porady przed kupnem

    A ja będe się jednak upierał że najlepsze samochody i motocykle pochodzą ze Szwajcari. W wiekszości pedantycznie dbają o samochody i kupują auta z bardzo bogatym wyposarzeniem. Widziałem nawet Matiza na full wypasie ze skórą. I myśle że takiemu 200-tu konnemu BMW nie za bardzo przeszkadzają podjazdy pod górki.
  12. TLR

    BMW E46 - porady przed kupnem

    Diesel zawsze będzie dieslem. Brakuje mi w nich obrotów są ciężkie a ten olbrzymi moment obrotowy który mają na papierze tak samo gwałtowni znika jak się pojawia. Ale są gusta i guścik. :wink:
  13. Jak jeździsz na krótkich odcinkach i olej nie rozgrzewa się do wysokich temperatur to nawet w pełni sprawnym silniku pod deklem będzie zbierała się emulsja wodno olejowa. Woda jest jednym z produktów spalania, przedostaje się ona wraz z innymi gazami do komory korbowej i skrapla na ściankach chłodnego silnika tworząc „budyń” pod korkiem. Po przejechaniu dłuższego odcinka jednym ciągiem tak żeby olej się porządnie rozgrzał w sprawnym silniku budyń powinien zniknąć.
  14. TLR

    BMW E46 - porady przed kupnem

    Diesel jest ok dopóki nie zacznie się coś pieprzyć z aparaturą wtryskową, wtedy koszty są kosmiczne a przy polskim paliwie jest to bardzo prawdopodobne. Benzyniaka też nie można kręcić pod czerwone pole jak jest zimny. Myśle że silnik 3.0 jest najlepszym wyborem spalanie we wszystkich sześcio cylindrowych silnikach będzie podobne. Moim zdaniem najlepsze auta są w szwajcari ludzie mają tam kupe kasy i nie drutują
  15. Końcówka nieznaczni zmienia brzmienie wydechu musisz mieć coś pokombinowane z tłumikami może katalizator wywalony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.