Skocz do zawartości

matusz151

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90
  • Lokalizacja
    Wawa/Stalowa Wola

Osiągnięcia matusz151

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie odebrałem dzisiaj fure i chyba problem falowania rozwiązany, jak wspominałem wcześniej podmieniony został czujnik ciśnienia kolektora ssącego i narazie tylko krótki przelot ale wydaje się wszystko okej, błędy poznikały ale zobazymy po dłuższym użytkowaniu .
  2. U mnie obroty spadały na chwilę zaraz po zatrzymaniu się. Za każdym razem jak stawałem na światłach to miałem takie wahnięcie w dół ale i zaraz wracały do normy. Powodem były sparciałe uszczelki na elektrozaworach vanosa. Ale Ty masz inne objawy. Ale zaglądałeś do tych elektrozaworów? Warto by było sprawdzić w jakim stanie są uszczelki a całość wypłukać w nafcie albo zmywaczu do hamulców lub czymś podobnym. A potem wypłukać w oleju żeby do silnika nie dostały się inne preparaty. Elektrozawory były sprawdzane jako jedne z pierwszych ale uszczelki były okej takze nie były wymieniane. Ale wymienie oringi na nówki dla swiętego spokoju i wyczyszcze jeszcze raz i szukam dalej jesli nie pomoże. Edit : Panowie nowe info podmieniony został czujnik różnicy ciśnienia kolektora ssącego na używke i powyższe błędy znikneły a po jezdzie testowej niby jest okej ale dopiero potwierdzę jak odbiorę auto i osobiście posprawdzam.
  3. Dodam, że autko bez lpg, 162 tys potwierdzonego przelotu, Na klimce utrzymują się bez falowania może czasem o 1mm, na zimnym ok 1100 i spadają do ok 700, Po nagrzaniu potrafią spaść poniżej 500 do 800 a czasem chodzi równo na 700 także niereguralnie, czasem zatelepie budą jak by na 3 garach chodził. Czasem z D na P jak przerzuce wtedy też zauważalne falowanie, czasem teź są takie szybkie wachnięcia jak by na sekunde odcielo zapłon. Podczas jazdy wszytsko okej, nie ma spadku obrotow czy mocy wszytsko jak należy. Zapomniałem dodać że napinacz był też wymienia y na te nową wersje. Rozrząd okej, nie słychać , nie wiem jak tylko slizgi bo nie był otwierany, olej millers xf 0w40 longlife 01 Filmik nagram, narazie dzisiaj auto oddałem z powrotem do polecanego mechaniora pod wawą zobaczymy co on znajdzie ale sugestie wszelakie wskazane.
  4. Witam serdecznie, już od miesiąca zmagam się z falowaniem obrotów w n46 tylko na rozgrzanym silniku. Na zimnym silniku, ssaniu jest okej idealnie ale już od 60-70 stopni się zaczyna. Zrobione zostało i sprawdzone chyba już wszystko i dalej brak efektów. Zostało wyminione, sprawdzone m.in - -odma ori wraz z 3 przewodami - wszystkie filtry płyny -świece, cewki nowe - wtryski i pozostałe podezpoły mają parametry w normie zadnych błędów -sprawdzone lewe powietrze sondy -wyczyszcznony krokowiec, sprawdzony dolot, wymiana uszczelki dolotu -wymieniony napinacz rozrządu na ten dobry febi - sprawdzone ladowanie aku itp -ostatnio gdy zaczeły wypadać zapłony i uboga mieszanka na nowych cewkach i swieca zdiagnozowano, sprawdzono endoskopem katalizatory i okazalo sie ze to prawdopodbnie jest przyczyną , myśle sobie ze dobra trzeba zrobić i bach 3 koła poszlo na oba katy, i po tej operacji trochę się poprawilo ale dalej czesto faluje na swiatlach i telepie budą, dodatkowo po jezdzie testowej pokazal sie check i inpa wskazła sonde lambda i czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym. Podpowiedzcie za co się teraz zabrać bo już ponad 5 koła wsadzone a poprawy zabardzo brak, dodam że lambdy pracowaly poprawnie przed wymianą kata. Sproboje może jeszcze wymienić ten czujnik podcisnienia i lambdy.. Jeszcze może pompe paliwa sprawdzić i cisnienie ale zabardzo nie widzę związku z falowaniem na rozgrzanym silniku. Panowie jakieś sugstie ? http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/911/5Rk96r.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/911/l1FEOk.jpg
  5. Tak różne silniki, ale kody błędów są jednakowe i raczej dla n43 czy n46 bmw nie zrobilo osobnych kodów błędów :)
  6. Tak po skasowaniu dalej się pojawiły a po założeniu starych cewek i świec nie powróciły, A wogóle powodem rozpoczęcia całej akcji było delikatne falowanie obrotów 1-2 mm tylko na rozgrzanym do 100 stopni silniku i czasem spadek poniżej 500. W zwiAzku z falowaniem został posprawdzane wszytsko dolot,przepływomierz, lewe powietrze, wymieniona odma na ori z przewodami, wyczyszczony krokowic itp A świece i cewki miały być wymienione dodatkowo jako element eksploatacyjny ale jak widać możliwą winą mogą być własnie wtryskiwacze. Po tych zabiegach auto dopiero teraz konkretnie zaczęlo falować ale tylko też na rozgrzanym silniku, telepie budą na jalowym i chodzi jak na 3 garach oczywiscie na tych starych świecach i cewkach. Jeszcze zostalo do sprawdzenia czujniki wałków rozrządu i położenia/ obrotów wału ale te wtryski mnie zaciekawiły jak kolega w n43 takie same miał.
  7. Witam , w moim e90 320i n46 po wymianie cewek na beru i świec na denso też wyskoczyly identyczne błędy a po założeniu starych świec i cewek te błędy znikły Myślicie że też komplet wtrysków do wymiany jak u kolegi w n43 ? 029CC DME: Verbennungsaussetzer, mehrere Zylinder 0029D0 DME: Verbennungsaussetzer, Zylinder 4 0029CD DME: Verbennungsaussetzer, Zylinder 1
  8. Zakupiony pakiecik startowy : -świece denso vk20 - cewki beru zs324 -smar do swiec beru zkf 01 - odma ori wraz z 3 przewodami - filtr oleju i kabinowy Mann - czujnik spalana stukowego vdo siemens - klocki tył textar - olej millers 0w40 xf longlife - plyn chlodniczy Prestone -plyn hamulcowy ate sl6 -plyn wspomagania pentosin chf 11s -olej do dyfra millers EE TRANSMISSION 75W90 - kompler rozrządu febi + 2 koła zębate pompy oleju - termostat wahler - komplet uszczelek silnika pod klawiature, pod pompe vacum, podstawe filtra oleju, miski olejowej, czujnika poziomu oleju, eletrozaworów, czujnika polozenia walka , czujnika valvetronika, -zrobiona geometria Calosc gratow i sprawdzenie geometrii ok 3500 , montaż po nowym roku W lutym jestem umowiony na profilaktyczną wymianę oleju w skrzyni i od razu renegeracja mechatronika , wszyysko na ori Zfa u naszego forumowego kolegi gorlika79
  9. Jasne, że skasowane, po odpaleniu nic nie wyskoczylo oprocz mulfa, i dalej lekko faluje ale wyczyszcze regulator posprawdzam reszte mozliwych przyczyn falowania, uszczelnie wszytstkie nefralgiczne punkty wycieków, olej w skrzyni też w planach, termostat do wymiany gdyż przy obecnych temperaturach dochodzi max do 92 i spada do 82 i tak w kółko, odme też wymienie profilaktycznie, zrobie z 500 km i zobaczę co dalej wyskoczy
  10. Witam serdecznie moderatorów i wszystkich forumowiczów Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem e90 320i n46, końcówka 2006, automat Autko z potwierdzonym przebiegiem 160 tyś,cały ori Jeszcze zostało mi sprawdzić geometrie która powinna być sprawdzona przed zakupem ale nic nie wykazywało żeby autko miało jakieś przygody więc sobie darowałem. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/905/iBPoRE.jpg Z racji, że jest to moja pierwsza bawarka jestem troszkę zielony ze znajomości problemów związanych z marką, lecz codziennie dokształcam się na forum. Napotkałem na parę problemów, które chciałbym zrobić, i przedstawię co udało mi się znaleźć i proszę o ewentualnie sugestie i drobną pomoc znawców tematu. 1. lekkie falowanie obrotów ale tylko na biegu jałowym ( 1-2 mm na wskazówce) , na ssaniu czy klimie w normie, czasami chwilowy spadek poniżej 500 Przyczyn jak wiadomo może być cała masa trzeba wszystko sprawdzić ale najprawdopodobniejsza po objawach u mnie to wyczyszczenie regulatora biegu jałowego powinno pomóc. 3. po podpięciu kompa wyskoczyło kilka błędów i tutaj zacznie się zabawa http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/910/6YsKCU.jpg 1. s0195 No communication possible with : telephone control unit – szwankujący moduł mulf, regeneracja ? 2. 002a6f DME- Valvetronic, minimun lift execeeded – wyczyszczenie wtyczki czujnika valvetronic z uszczelką powinno pomóc 3. 002a82 – DME VANOS instake – zacięty vanos ?? 4. 002e68 DME knock sensor 1 i 1 – jeśli się pojawią ponownie to wymiana czujników spalania stukowego ? 5. 005de0 DSC : brake-pad wear : plaisibility, front axle – czujnik klocków 6. 005e5b DSC- DSC button - ??? 7. FRM błędy – szwankuje moduł FRM ? przeprogramowanie pomoże ? 8. 00a112 CAS ELV fault –błędy wspomagania przeprogramowanie pomoże ? 9. 00a116 CAS critical status, el steering lock – wspomaganie, przeprogramowanie pomoże ? 10. 00a46d CID malfunction due to periphery- chyba coś związane z dodatkową pompą wody gdyż przy tym samym przebiegu wyskoczyło 11. 00A6d1 JBE Auxiliary water-pump- szczotki w dodatkowej pompie wody ? czy obrane kierunki napraw błędów i interpretacja jest właściwa ? poniżej błąd vanos, czego może dotyczyć co sprawdzić ? http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/910/ac97Rr.jpg
  11. Witam, czy ktoś może rzucić okiem na poniższy model czy warty obejrzenia i czy występuje cos podejrzanego ? Moim nie fachowym okiem wydaje się wszystko w porządku. Wyposażenie z tego co ja wypatrzyłem zgadza się z vinem http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-serii-3-e90-320i-150km-automat-nawigacja-ID6yavwJ.html Pozdrawiam
  12. Witam, co sądzicie o tym egzemplarzu wart uwagi ? Jakieś szczegóły które sugerowały by kombinowaną przeszłość ? WBAVC11090FJ73009 http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-e90-170ps-ksenon-navi-alu-17-doinwestowany-w-wa-CID5-IDc3JuF.html
  13. Panowie co sądzicie o tej e46 warta zainteresowania ? http://otomoto.pl/bmw-318-99-00-bezwypadek-zarejestr-C30788584.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.