Skocz do zawartości

dawiddkk

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318TDS Touring
  • Lokalizacja
    Płock

Osiągnięcia dawiddkk

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, mam pytanie. Według vin moje auto wyprodukowano w 02/98, i ma tempomat, jednak na desce nie ma osobnego guzika do włączenia, a kierownice mam założoną od e34 od kupna i nie mam pojęcia jaką kupić. Jest możliwe żeby w lutym były już sterowane z kierownicy ?
  2. Piękna jest :) Ja często widuję Twój samochód pod KM, ale niestety nie ten :P Którego jedziesz do Torunia i co tam ma w ogóle dokładnie być ? Bo być może też się wybiorę, ale trochę mi wstyd tym moim parchem .
  3. A tam, to już mój 10 samochód w ciągu roku :P Zapłacę normalnie podatek i tyle, niech się ciągną . Teraz muszę zająć się tą pompą .
  4. Tak , to pewnie był mój bolid, ale były :) W lutym sprzedałem bmw kolesiowi z kolegialnej, godzine po tym jak odjechała płakać mi się chciało za nią bo oprócz zderzaka była super. Kupiłem potem vectre, ale że jedyny słuszny samochód to bmw , vectre po 2 tyg sprzedałem i kupiłem też e36, tyle że TDSa w touringu :) Troche sie naciąłem, bo z pompy dopieprza ropa ze po chwili stania kaluza sie robi, byla w niektorych miejscach poprawiana lakierniczo bardzo nieudolnie i przod leciutko klepany, jak sie okazalo od goscia co kupuje fury do poprawek i sam poprawia i dalej pcha. Oprócz tego chodzi ładnie, przebieg według zegara 294tys, od kupna zrobilem 2tys km i jezdzi dalej, z tym że ta pompa do dupy, bo leci, ale z cieplego i zimnego dobrze pali, nie faluje pod obciazeniem ani nic z tych rzeczy, teraz ukazala sie zawiecha z tylu do roboty. Zna ktoś dobrego mechanika który w dobrych pieniadzach uszczelnił by tą pompe z płocka lub okolic ? Byłem u Pana na Mickiewicza koło stadionu, chciał 550zł, ale z tego co gadałem z nim to raczej za dużo o tdsach to on nie wie. Chyba że ktoś z forum umie i mogli bysmy się dogadać ;) Jutro będę miał troche czasu to zrobie jakieś zdjęcia i temat założe :P
  5. Miałem kiedyś Fiata Siene, objawy identyczne, moc mial, olej czysty, masla nie bylo pod korkiem, plynu nie ubywało, ale robiło się ogromne ciśnienie w układzie i była to przepalona uszczelka pod glowica. Ja przez to mało co nie przegrzałem silnika, chodź juz kontrolka od oleju sie swiecila i cala obudowa na gorze rozrzadu sie przytopila, ale po wymianie było ok przez miesiac, potem gośc mi ją skasował :)
  6. Łopata i do przodu :D Nie dziwię Ci się, ostanio byłem pare dni w domku 50km od Płocka na wsi, tragedia, gorzej niż tu na zdjęciach, zderzak z jednej strony wisi bo oberwał się ślizg, raz się zawiesiłem, tak to betka szła dzielnie przez zaspy, dopóki się nie zatrzymała :P Dodam że bramy na podwórze nie było widać, bo była zawalona jak u Ciebie garaż, dobrze że sąsiad dalej jakiś stary spych miał na chodzie . BMW na zime odpada w takich warunkach :) Myślisz nad zmianą felgi w bmw ?
  7. Pierwsze to wywal ten napis z drzwi :P Felgi też według mnie paskudne, chyba że to na zime to ok. Wstaw halogeny jeśli org są, a jak nie to zaślepki , i według mnie lampy też by się przydały org, np ZKW z dużą soczewką :)
  8. Tak, zaczyna się od 1500 obr, ale nie wiem czy kończy na 2.5, może wyżej. Vanos działa dobrze. Mi się wydaje jakby coś tarło o obudowę , czuć to nawet jakby gdy się ręką dotknie obudowy. Zdarza mi się również raz na jakiś czas że przy dojeździe do skrzyżowania gdy dam sprzęgło samochód zgaśnie, a częściej obroty spadają praktycznie do 0, ale wstaje spowrotem silnik. Samochód jak widać cały czas jeździ, odpala w mrozy dobrze, tylko wkurza mnie ile soli dają na drogi, po sam dach nie widać lakieru tylko wszędzie pełno soli, boje się żeby po zimie rdza nie wyszła wszędzie :P
  9. Na żeliwnym bloku jest dobrym wyborem, ale automat nie :D
  10. Witam. Nie wiem czy niedługo samochód nie zastanie na dłużej w garażu. Od pewnego czasu jak pisałem chyba wcześniej wali mi łańcuch rozrządu o obudowe tam koło vanosa, po przekroczeniu 1500obr. Czy to się opłaca naprawiać czy zacząć szukać drugiego silnika ? Boję się troche teraz jeździć żeby nie wytarło dziury w obudowie, a niedługo zaczynam pracę w której będę tygodniowo robił swoim samochodem około tysiąca km , nie chciał bym żeby mi auto staneło daleko od domu.
  11. Piękna. Mam nadzieję ze kiedyś spotkamy się i będę mógł na fotelu pasażera się chociaż przejechać. Twoja Bunia w porównaniu do mojej to niebo a ziemia,oczywiście na korzyść Twojej Cupejki :P
  12. Ok, rozumiem że jakiś napinacz pasa czy coś też nie ma nic do tego ?
  13. Nie byłem, miałem na sobote jechać, ale otwieram garaż i kapeć, lewarka brak , klucza brak, koła brak, dopiero przed chwilą byłem w norauto na wymianie opon z kumpla zapasem. Miałem kupić kierownice, ale był odcięty przewód od taśmy, więc nie kupiłem, jak kupie kierownice to dopiero pojadę do niego. W przednim fotelu powinna być jakaś mata od poduszki ? Bo u mnie nie widać zadnego kabla, a jak wcześniej zauważyłeś miałem wymieniane fotele. Więc pewnie błąd będzie nawet po podpięciu kierownicy. Przed chwilą przegrałem z Passatem 2.0 TDI 170KM, nie dużo, ale jednak :lol:
  14. Pompa zmieniona, działa dobrze. Kupiłem jeszcze opony zimowe Goodyear 205/50/16, a tu nagle mówią że śniegu nie będzie, tragedia :? Jadę zaraz na przekładke, 90zł za wymiane, zdzierstwo :x Zauważyłem jeszcze że ostatnio zaczeła mi więcej palić, zrobiłem 6km po mieście i wskazówka była przed rezerwą, teraz jest blisko 0 :P Przed włączeniem vanosa nie ma też takiej mocy jaką miała wcześniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.